Klasik Bi Watty Kızının Bir Günü

9.2K 173 188
                                    

Başlık fikri verin ab ✋

Yorum. Yap. Oy. Ver. Abla. Dilenci değilim. Ekmek parası.. ______________________________________

İlk sefer mi?

Evet şaşırmıştım ama, inandım mı bilemiyorum.. Doğruyu söylüyor olabilir miydi ki? Nedense içimden bir ses ona inanmamı söylüyordu ama ben pek inanmak istemedim. İçimdeki sese uyup inansam enayi gibi hissedecektim kendimi. Ama bir şey de demedim söylediği şeyle ilgili..

Konuyu değiştirip "Acıktım ben.." dedim şımarık ve yorgun bir tavırla. "Hani bana kalpli makarna yapacaktın?"

Sol elinin işaret parmağını karnıma koyup göğsüme doğru yumuşak bir yol çizerken "Şuan bunu mu düşünüyorsun gerçekten?" dedi. Eli göğüs ucuma değdiğinde huylanarak kasıldım.

"Hıhı.. Söz verdin bana."

Önce bir kaç saniye sustu, sonra "Başımın belası.." gibi bir şey mırıldandı ağzının içinde. "Yaparım tamam, duşa girelim önce."

Üstümden kalktığı sırada kafa sallayarak onayladım onu. Sonra hızlıca yorganın altına girip "Önce sen gir.." dedim. "Ben azıcık dinlenicem.."

Bu fikrime itiraz edeceğini düşünmüştüm ama bir şey demedi. Pantolonunu üzerine geçirip saçlarıma bir öpücük bıraktı yalnızca. Yorgunluğumun farkında gibiydi.

Sonra kıyaferlerini alıp çıktı odadan.

O gidince bende yattığım yerde yan dönüp yorganı iyice üzerime çektim ve azıcık kestirmek için gözlerimi kapattım ama, gözlerimi kapatmadan tam da bir saniye önce gördüğüm şey yüzünden tekrar açtım gözlerimi. Batuhan'ın telefonu.. Yatağın yanındaki komodinin üzerindeydi..

Sanırım az önce kıyafetlerini alırken bırakmıştı bunu buraya. Salak mı ne? Duşta müzik dinlemeyecekse telefonu neden vardı ki?

Gerçi, hoşuma da gitmişti biraz. Çünkü telefonu bıraktığının farkında bile değildi muhtemelen. Yani o kadar umrunda değildi telefon ve içindekiler.. Bu iyi bir şey sayılabilirdi.

O yüzden sırıtarak tekrar kapattım gözlerimi.

Öyle yorgundum ki, uyumak için hiç çabalamadım. 3 dakika içinde kendimden geçmiştim zaten..

Tekrar uyanma sebebim ise yanağımda hissettim ufak bir buse oldu.. Gözlerimi açmadım ama hafifçe gülümsedim. Sonra "Yemeği hazırladın mı?" diye sordum başımda dikilen Batuhan'a. Uykulu çıkan sesime gülümsediğini hissettim.

"Daha yeni çıktım duştan.. Hadi kalk gir sen, ben o sırada hazırlarım."

Sözünü dinleyip yavaşça doğrulduğumda nihayet gözlerimi aralamıştım ve avuç içlerimle ovuşturdum uykuyla bakan gözlerimi. Sonra ellerimi yüzümden çekip Batuhan'a baktım.

Üzerinde siyah bir tişört ve mavi bir şort vardı. Islak saçlarından hala sular damladığına göre dediği gibi yeni çıkmıştı duştan. Demek ki pekte fazla uyumamıştım..

Bana sırıtarak baktığını fark edince "Ne?" dedim istemsizce gülerek. "Ne bakıyorsun öyle..?"

Ama sonra cevap vermesine bile gerek kalmadan anladım bakışlarının sebebini.. Ben hala çıplaktım.

Bunu fark edince yorganı üstüme çekip "Terbiyesiz.." dedim mırıltıyla. Ne doyumsuz herifti be! Bakışlarıyla bile yiyip bitiriyordu insanı..

Gözlerini gözlerimden kaçırmadan "Bilmem farkında mısın ama.." dedi keyifle. "..benim yatağımda yatıyorsun Açel. Üstelik yatağımda 'çıplak' bir şekilde yatıyorsun. Ben mi terbiyesizim?"

Bella Vista (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin