______________________________________
Batuhan'dan onayı alınca ellerimi sevinçle çırparak kanepeye atladım ama benim aksime Atlas hiç memnun değildi bu durumdan.
"Sizin zevkinize tüküreyim ya!" diye söyleniyordu patatesini yemeye devam ederken.
Ona hiç aldırmadan rahatça kanepeye kuruldum.
Ama Batu'nun benim yanıma değil de Atlas'ın yanına oturduğunu gördüğümde kaşlarım çatıldı. Hızlıca kalktım yerimden..
Hemen diğer kanepeye zıplayıp Batu'nun yanına yerleştim ve onun ufak homurdanmalarını hiçe sayarak yerimde kıvrıldım.
Atlas hala söyleniyordu..
"Bir şey diyeyim mi..? Siz malsınız. Bok gibi bir film kültürünüz var. Hızlı ve öfkeliyi reddettiğiniz için yargılanacaksınız.."
Onun sızlanmalarından bıktığım için "Zırlama artık ya!" diye cırladım bir anda. Batu bu sırada televizyondan film bakıyordu. "Eğer korkudan altına işersen söz veriyorum seninle dalga geçmeyeceğim. Yani en azından bir kaç yıl sonrasında bile.."
Söylediklerimi duyunca arkasındaki yastığı alıp bana doğru fırlattı Atlas ama Batu ortamızda oturduğu için onun omzuna çarpmıştı yastık.
Yediği boku anlayınca "Hiih!" diye inledi salak. "Batu aşkım sana değildi o, kızma.."
Ama Batuhan çoktan dikmişti hançerli bakışlarını onun üstüne..
"Sen ne zaman büyüyeceksin amına koyim?!" dediğinde sesi sert olmaktan ziyade isyan doluydu biraz.
Ama Atlas onun sorusundan ve isyanlarından kaçınıp ayağa kalktı ve "Ben battaniye getireceğim!" diyerek odaya doğru koştu. "Korku filmi izlemenin de bir adabı vardır!!"
Onun arkasından kıkırdayıp Batu'ya döndüğümde "Sen nereden buldun bunu ya?" dedim eğlenerek ama Batu cevap verme gereği duymayınca gülüşüm yine huysuz bir somurtuşa dönüştü.
"Allah'ın öküzü.." diye mırıldandım kendi kendime..
Atlas elinde büyük, kabarık bir battaniyeyle döndüğünde Batu da izleyecek bir film bulmuştu nihayet. Tekrar kurulduk kanepeye hep birlikte.. Battaniyeyi de üstümüze örttük Atlas Bey'in isteği üzerine..
Ama işime geliyordu bu durum. Battaniye sayesinde birazcık, azıcık, çoook ufak yaramazlık yapabilirdim çünkü..
Film başladığında ilk 5-10 dakika hiçbirimiz konuşmadık ya da hareket etmedik ama sonrasında Batuhan'ın tamamen filme odaklanmış olduğunu görünce elimi usulca battaniyenin altına kaydırdım..
Önce yavaş yavaş ona doğru yanaşıp göğsüne sokuldum "korkuyorum" bahanesiyle.. Sonra elimi tehlikeli bir şekilde bacağının üzerinde gezdirmeye başladım.
Bir yandan da Atlas'ı kontrol ediyordum göz ucuyla ama onun korku dolu bakışları televizyona kenetlenmiş gibiydi, bizimle ilgilenmiyordu hiç.
Ben de bu fırsattan yararlanarak elimi nazikçe tehlikeli bölgeye yaklaştırdım ve Batu'nun erkekliğine dokundum eşofmanının üstünden..
Bunu o kadar sakin yapmıştım ki, bilerek dokunduğumu bile anlamamıştı Batu muhtemelen. Ama yine de yavaşça kıpırdandı yerinde. Ardından tekrar filme döndü..
Ben de bakışlarımı televizyona çevirdim aynı şekilde ama filmin tek bir saniyesinde bile ne olduğunu bilmiyordum, o kadar umrumda değildi yani..
Tek umrumda olan Batuhan'a bir şekilde yakınlaşmak ve onunla barışmaktı. Bu yakınlaşma ne şekilde olursa olsun..
Bu yüzden bir kaç saniye sonra aynı tempoyla yeniden uzandım erkekliğine.. Elim battaniyenin altında resmen süzülüp Batu'nun eşofmanına kavuştu, ve bu defa yavaşça kavradım sertliğini. Bu hamlemle birlikte vücudunun kasıldığını hissetmiştim..
Artık bilerek böyle şeyler yaptığımın farkındaydı ama Atlas yanımızda olduğu için açamıyordu ağzını. Sadece elini battaniyenin altına sokup elimi kendisinden uzaklaştırdı, o kadar. Ama durduramazdı bu hareket beni..
Göğsüne daha çok sokulup yeniden yaptım aynı şeyi. Hatta bu kez eşofmanının içine kaydı elim ve parmaklarım yumuşak bir şekilde erkekliğinin etrafına dolandı.
Artık doğru düzgün nefes alamadığını hissedebiliyordum..
Nedense bir süre hiçbir tepki göstermedi bu davranışıma. Hatta izin verdi erkekliğini okşamama ama sonra yeniden itti elimi battaniyenin altından. Huysuzlanarak kafamı kaldırdım ve yüzüne baktım.
Suratındaki ifade o kadar belirsizdi ki.. Sinirli miydi, sakin miydi, mutlu muydu, hiçbir bok anlamıyordum. Anladığım tek şey durmamı istemesiydi..
Ben de durdum çaresizce..
Halbuki izin verince hoşuna gidiyor sanmıştım ama o sürekli engel oluyordu bana.. Kollarımı göğsümde birleştirip memnuniyetsizce arkama yaslandım.
Tam o sırada battaniyeyle sıkı bir kucaklaşma içine girip "Siktir!" diye inledi Atlas. Göz bebekleri kocaman olmuştu bunu söylerken. Ve manyak gibi korkmasına rağmen bakışlarını hiç ayırmıyordu ekrandan..
Ona gözlerimi devirip aynı şekilde ekrana döndüm ben de yüzümü.. Bunca zaman filme odaklanmamıştım ama şimdi yapacak daha iyi bir şeyim yoktu. İzlemeye başladım bu yüzden..
Ama ekranda aniden soluk tenli, uzun saçlı, kana bulanmış, değişik bir varlık belirince ben de Atlas'la beraber çığlık atmıştım istemsizce.
Kalbim bir anda deli gibi çarpmaya başlamıştı..
Batu benim bu tepkimi görünce "Kapatayım mı filmi?" dedi ama "Hayır!" diyerek karşı çıktı Atlas ona.
Bu çocuk salağın tekiydi gerçekten.. Birazdan korkudan ruhunu teslim edecekti ama yine de merakından izliyordu filmi. Onun cevabı yüzünden yanaklarımı şişirip ofladım..
Ama Batu benim sıkıldığımı anlamış olacak ki Atlas'ın karşı çıkmasını umursamadan kapattı filmi.
Arfından "Film izleyelim diyen sendin.." dedi bana hafif azarlayarak. "Şimdi de oflayıp pufluyorsun.. Ne yapmak istiyorsun tam olarak??"
Cevap vermek yerine omuz silktim sadece. Benim amacımı gayet iyi biliyordu zaten.. Ve bilerek yüz vermiyordu şerefsiz!
Ama sonra aklıma gelen şeyle sırıtmaya başladım ve "Buldum!" dedim keyifle. "Oyun oynayalım mı..?"
______________________________________
Eveet.. Uzun bir aradan sonra yeni bir bölüm :') (Geri dönüş bölümü olduğu için pek bir olay yoktu, öbür bölüme sakladım.)
Bunca zaman neden yoktum: çünkü şifremi unutmuştum. Ondan sonra da zaten Kış Güneşi'ne yoğunlaştım azıcık, buna yazamadım. Wattpad'e giremeyince ilham geldi de bana biraz ansnmmqnswx
Neys..
Btw Spoiler vermek gibi olmasın ama sonraki bölümde oynayacakları oyun Yaz Yağmuru kitabımdaki oyunun bir versiyonu olacak, haberiniz olsun.. Eğer o kitabı okumadıysanız da şöyle anlatayım; "Sıçtınız!" mwmskwks ŞAKA ŞAKA.. Gayet terbiyeli, eğlenceli, edepli bir oyun.. Seversiniz.
O zaman sonraki bölümde görüşmek üzere.. Haydin bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bella Vista (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Aşağıdaki alıntı hikayenin bir bölümünden olup, bir mesajlaşma kısmıdır. Fakat hikayenin "texting" türünde olmadığını belirtmek isterim. (Bu arada, Bella Vista bir çeşit tatlı ark...