Başlık wksklwkslsmdm
Öhm..
Bu bölümün yorum sınırı 150, keyifli okumalar efm.. ______________________________________
Bunun anlamını benden çok daha iyi biliyordu zaten, buna emindim ve sızlanır gibi ufak bir mırıltı çıkardım göğsüne sürtünürken. Neden hep beklemediğim bir anda yapıyordu ki böyle şeyleri..? Bu gidişle heyecandan ölecektim!
Kadınlığımdaki ıslaklık parmaklarına bulaşırken hafifçe gülümseyip keyif dolu bir hırıltı çıkardı Batu. "Benim için ıslanıyorsun.." dediğinde bu durumdan memnun gibiydi. Dokunuşları yavaş yavaş sertleşti. "Mm, minik deliğin benim için sırılsıklam olmuş.."
Yanaklarımın yanmaya başladığını hissettiğimde kafamı boynuna gömüp kızaran yüzümü gizledim muzır bakışlarından. Bu çocuk beni deli ediyordu.. Her anlamda.
Kalp atışlarım giderek daha düzensiz bir hal alırken Batuhan'ın boynuna çarpan nefesimi tutup yavaşça ileri geri hareket ettirdim kalçamı. Bu hareketim yüzünden parmakları kadınlığıma sürtünerek klitorisime değdi ve parmak uçlarımın bile titremesine sebep oldu. Hatta, parmak uçlarım az kalır, onun dokunuşları içimi bile titretiyordu.
Kadınlığımı okşamaya devam edip klitorisimi iki parmağının arasına sıkıştırdığında tuttuğum nefesimi serbest bırakıp ufak bir inilti çıkardım ve sonra.. Ne oldu bilmiyorum. Çok fazla kasılmaya başladım. Bacaklarım titriyor, kasıklarım sızlıyordu. Dudağımı ısırıp daha sıkı sarıldım Batu'ya. Ne oluyordu böyle bir anda? Daha başlamamıştık bile..
Batuhan titreyen bedenimi fark ettiğinde biraz duraksayıp "Çok mu hassassın?" dedi sonrasında. Eli hala pantolonumun içindeydi. "Boşalman için uyarılman yetiyor.."
Aslında böyle değildim ama, şuan neden böyle olmuştu anlamadım açıkçası.. Bunun hoşuna gitmediğini düşünüp kafamı kaldırdığımda hafifçe gülümsedi Batuhan. "Bakma öyle, kötü bir şey söylemiyorum. Sadece tanımaya çalışıyorum seni.."
Söylediğine kafa salladım ve dudağımı ısırdım. "Çok heyecanlandım.."
"Çok heyecanlandığın için mi dayanamadın?" Bunu söylerken zevkten öldüğünü inkar edemezdi.
"Sanırım.." dedim. "Bilmiyorum." Sonra mızmızlanarak dudak büzdüm.
Bu hareketime iç çekti ve belimdeki elini çekip çenemi kavradı bir anda. Bakışları dudaklarıma indiğinde sertçe yutkunduğunu fark ettim. "Şunu yapmana dayanamıyorum.." derken nefesi dudaklarıma sürtünüyordu.
Ne cevap vereceğimi bilemedim ama benden bir cevap beklemedi zaten. Yüzüme yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bastırdığında refleks olarak gözlerimi kapattım. Kollarım hala boynuna sarılıydı. Kalbimse bedenimi terk edecekti birazdan.. Öyle sert çarpıyordu ki göğsüme, vücudumu delip geçecek sandım. Kan akışım hızlandı, hücrelerim bile kanatlandı sanki. Kendimde değil gibiydim.
Öpüşüne karşılık veriyordum aslında ama bunu nasıl yaptığımın farkında bile değildim o an. Dudakları benim dudaklarımı emerken erkekliğinin altımda sertleştiğini hissettim. Kadınlığım sızlıyordu, ve ben Batu'yu deli gibi öpüyordum. Dili dilime sürtünüp geçtikten sonra dudaklarımda gezindi bir süre. Ardından yavaşça alt dudağımı ısırdı ve geri çekildi.
Gözlerimi aralayıp tepkisine baktığımda halinden memnun bir şekilde sırıtıyordu beyefendi.. Lip glossum dudaklarına bulaşmış, ıslak bir görüntü katmıştı. Pantolonumun içindeki eli de belimdeydi artık. Daha bir kaç saniye önce öpüyor olmasına rağmen dudaklarıma arzuyla baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bella Vista (+18)
Romanzi rosa / ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Aşağıdaki alıntı hikayenin bir bölümünden olup, bir mesajlaşma kısmıdır. Fakat hikayenin "texting" türünde olmadığını belirtmek isterim. (Bu arada, Bella Vista bir çeşit tatlı ark...