Probudila jsme se s strašnou bolestí hlavy. Jakmile jsem otevřela oči, tak se mi začal točit svět dokola. Nic jsme si nepamatovala, poslední vzpomínka byla tancování s Charlesem. Divný.
Po chvilce jsem se odvážila znovu otevřít oči. Nepoznala jsem pokoj a usoudila jsem, že si mě Lewis vzal radši k sobě. Asi po tom co jsme včera vyváděla. Co jsme vlastně dělala?
,,Lewisi. Jsi tu?. Díky, že jsi mě vzal k sobě." Řekla jsem do prostoru. Nic se neozvalo na zpátek. ,,Lewisi?" Zopakovala jsem. Třeba měl trénink či co a nechal mě tady samotnou.
Vstala jsem opatrně z postele, abych nespadla. Nepotřebuju abych měla nějaké zranění. Hlavně ne, když jsem tady sama.
Pomalu jsem prošla do chodbou do velké místnosti. Hurá. Kuchyně. Nikdy jsem u Lewise nebyla a nevěděla jsem jak to u něho vypadá.
Brala jsem si něco z lednice. Když jsem se otočila, tak za mnou stál Charles. ,,Kurva! Bože. Vyděsil jsi mě! Co děláš u Lewise?!" Vyvalila jsem na něho. Na mě koukal zmateně.
,,El, proč bych měl být u Lewise?" Řekl s klidem. ,,No a u koho teda jsme? Lewis mě měl odvíst a nevím proč by mě vyhodil někde jinde." Odpověděla jsem a držela si hlavu. Nemohla jsme si na nic vzpomenout.
,,Co si pamatuješ ze včerejška?" Zajímalo ho. ,,Poslední co si pamatuji, je že jsme spolu tancovali a pak jsem si došla pro pití. Co se stalo?! Nespali jsme spolu ne?" Zrychlil se mi tep.
,,Kéž by. Nevyužívám ženy, když neví co dělají, i když mám problémy se pak ovládat." Díval se na mě hravě.
Trochu jsem zčervenala a radši se změnila téma. ,,Takže když nejsem u Lewise kde to jsme?" ,,Jsme u mě na hotelu. To tohohle hotelu jezdím vždycky, když je tady GP. Miluju to tu."
,,Aha, počkat proč jsem u tebe na pokoji a ne u Lewise nebo u mě? Měl mě přece odvést domů. Stalo se mu něco?" Začala jsem se bát.
,,Klid, nic se mu nestalo. Byl unavený nebo musel někam jed. Už nevím, ale je v pohodě. Byli jsme tam ještě parta a zeptal se nás, jestli tě někdo hodíme domů. Samozřejmě že pomůžeme kámošovi. Od čeho taky jsou kámoši."
,,Takže jsem byla v baru úplně na mol. A nikdo mě tam nehlídal?! Bože co jsem udělala zase za blbosti? Už nikdy nepůjdu do baru ani do klubu!" Klela jsem sama sebe a držela se za hlavu.
,,Náhodou to nebylo zas tak zlý. Jenom jsi tančila s Carlosem, který byl taky úplně na mol. Skoro jste se tam políbili a on tě trochu ošahával. Ale moc se toho nestalo, maličká." Uklidňoval mě.
,,Počkat co?! Carlos. Carlos Sainz se mnou tancoval? A ošahával mě? To trochu přeháníš ne? A neříkej mi maličká." Trochu jsem se smála na tu myšlenku, že by se mnou vážně tancoval. ,,Já nežertuju. A nikdy bych ti nelhal. Maličká." A hravě se usmál.
Podal mi mobil a ukázal mi fotky a video ze včerejška. Sakra! Takže to je pravda. Celá jsem zrudla a zakrila si obličej studem.
,,Hele v klidu, já to nikomu nepošlu. Pokud na mě budeš hodná." Zasmál se. Já jsem jenom čekala až tahle noční můra zkončí. ,,Fajn, co chceš?" Chtěla jsem to mít už za sebou.
,,Kam spěcháš? Já si to teprve začal užívat. Nechceš třeba si dát něco ke snídani? Po včerejší noci musíš být unavená. A co kdyby jsme si šli pak zaplavat?" Navrhnul. ,,Nemám plavky." Řekla jsem s úsměvem, že mu to nevyjde.
,,Tak se nasnídej a vem si nějaký moje oblečení. Dole u recepce jsou obchody. Kup si jaký chceš plavky a budu na tebe čekat. Tady máš peníze." Mrknul na mě, dal mi peníze a odešel. Co to kurva bylo?
ČTEŠ
Zakázaná Láska
RomanceEleonora Domenicali 21 letá dcera ředitele Fia. Nečekala co se jí stane v životě, když se přidá k Red Bullu a začne se bavit s jedním jezdcem.