zmatení

293 18 2
                                    

,,Co to děláš?!" vyjela jsem po Charlesovi. ,,Shhh... klid. Jenom si chci promluvit. Nemluvili jsme spolu osobně od ... našeho rozchodu. Nechtěl jsem, aby to takhle skončilo." snažil se se mnou mluv, ale já jsem nebyla ještě připravená. ,,Řeknu ti to narovinu. Kdyby jsi nechtěl, aby to takhle skončilo, tak by to takhle nedopadlo. Navíc už máš holku a doufám, že ji  miluješ a nebudeš jí podvádět. Takže ahoj a užij si den." trochu jsem na něj řvala. Vyprostila jsem se z jeho sevření ruky a otočila jsem se k odchodu. ,,Dokážu milovat jenom jednu a to jsi ty. S ní mám PR vztah. Nic mezi námi není. Kdy pochopíš, že mám oči jenom pro tebe?" ptal se mě vážně zoufale. Na chvilku jsem se zastavila a přemýšlela nad tím co řekl, ale pak jsem se zase rozešla do mé šatny.

Nevěděla jsem co si mám myslet. Zda mu věřit nebo ne. Proč to je tak těžký? Byla jsem ponořená do myšlenek, že jsem ani neslyšela klepání na dveře. Ucítila jsem ruku na rameni a to mě probralo zpátky do reality. Trochu jsem se sebou cukla a podívala se hned na Maxe. ,,V pohodě El? zeptal se mě ustaraně. ,,Jo v pohodě. Jsem v pohodě." odpověděla jsem rychle. 

,,El co se děje?" posadil se vedle mě, ,,vím, že se něco děje. Takže mluv." ,,Charles." mumlala jsem. Povzdechl si a něco rychle udělal na mobilu. Objal mě a držel mě dlouho jenom v objetí, nemluvil a přesně to jsem potřebovala. Pustil mě a podal mi vodu. ,,Na, napij se. Pak nám to všechno řekneš." poslechla jsem ho a napila se. ,,Počkat nám?" docvaklo mi. 

V tu ránu se rozletěli dveře do mé šatny. ,,Nezačínejte beze mě!" snažil se křičet Lando, ale musel lapat po dechu. ,,Omlouvám se za zpoždění, ale musel jsem ještě něco řešit v McLarenu, podepsat nějaký autogramy fanouškům a běžet sprintem až sem." 

Sedl si na zem naproti nám. Ještě rozdýchával běh, tak jsem mu podala vodu. Potřeboval ji víc. ,,Díky El. Jsi zlatá. Teď povídej co se stalo." žádal Lando. ,,Dobře," zhluboka jsem se nadechla, ,,víte jak Charles má teď tu jeho přítelkyni. Prý to je jen na oko a stále miluje mě..." ,,Promiň, kdy přesně ti to řekl?" vyrušil mě Max. ,,Před chvilkou. Když jsem šla sem, tak mě zatáhl do uličky." pokračovala jsem. ,,Chceme detaily. Musíme zjistit, jestli to vážně takhle myslí." upozorňoval Max a Lando souhlasil. Trochu jsem se zasmála, ale řekla jsem jim všechno...

,,Jsem prostě tak zmatená." vzdychala jsem. Max a Lando se mnou byli na stejné vlně. Nikdo jsme nevěděli co s tím dělat. Jediné co jsme mohli dělat bylo soustředit se na závod, který v blízké budoucnosti bude. 

Byl čas oběda,  tak jsme se rozhodli zajít do jedné z restaurací v padoku. Přidal se k nám i Oscar. Ráda jsem ho viděla, byl vtipný a dobře se sním mluvilo. Všichni jezdci byli fajn, akorát nějaký mají (prý) fake vztahy a říkají ti, že tě milují. 

Trochu jsme se o to m bavili i při obědu. ,,Proč to neotestuješ?" zeptal se Oscar a my jsme se na něj podívali zmateně. ,,Notak, sice jste mi neřekli o kom se bavíte, ale nejsem hloupý. Dám si dva a dva dohromady. Proč nezkusíš mít nějakého ,,přítele" a uvidíš jak bude reagovat. Pokud bude žárlit, tak se mu líbíš a je to pravda. Pokud ne, tak to co ti říká není pravda. Myslím si, že zrovna Charles si nenechá něco takého líbit." vysvětloval a přitom si vychutnával jídlo. ,,Na tom něco bude." souhlasil Lando. ,,Taky si myslím." dodal Max. ,,Co můžu ztratit?" řekla jsem zoufale. 

,,Takže našel jsem ti jednoho kluka, co by se na to mohl hodit. Je to v podstatě skoro Charles, ale blond." Navrhoval mi Lando. 

,,Můžeme dohodnout PR vztah nebo schůzku, pokud budeš chtít s nějakým borcem." navrhnul mi Max. ,,Jsou tady i nějaký pěkný. Přesný opak Charlese. Stačí si vybrat." 

,,Nebo můžeš si vzít nějakého dobrého kamaráda, kterého znáš dlouho. Samozřejmě ho Charles nesmí znát, ale nemusela by jsi nic předstírat. Navíc si myslím, že by jsi uvítala nějakého kamaráda v garáži. Je to na tobě." navrhnul Oscar. 

,,Nevím co se tady děje, ale Oscar tady nejvíc z nás přemýšlí. Hlasuju pro Oscarův nápad. Omlouvám se, ale aspoň se nebudu muset přetvařovat." omlouvala jsem se klukům. ,,V pohodě, asi to je lepší nápad no." přiznali. ,,Ale to je jenom kvůli tomu, že má holku a je strašný romantik." protestoval Lando s úsměvem. Chápala jsem, že to bere ze srandy, ale musela jsem si trochu rýpnout. ,,Třeba ti Oscar dá hodiny a něco se naučíš." žertovala jsem. Všichni jsme se začali smát. Dojedli jsme oběd a šli jsem do svých garáží. S Maxem jsem si povídali a zároveň jsme hledala nějakého kamaráda, kterého jsem dobře znala, ale dokázal by Charlese žárlit. ,,Jo. Našla jsem jednoho." ukázala jsem mu fotku kamaráda. ,,Jo ten by šel. Jak se znáte?" zeptal se mě Max. ,,Ze střední. Taky je to můj ex. Ale jsme teď kamarádi. Takže by to šlo ne?" čekala jsem na jeho odpověď. ,,Upřímně... myslím si, že to je perfektní. Vypadá fakt dobře a určitě se s ním dobře mluví. Že je tvůj ex je jedině bonus pro to, aby Charles žárlil." dodal Max. 

Napsala jsem kamarádovi, jestli by neměl zájem se jet podívat na můj další závod. ,,Tak. Napsala jsem mu, tak uvidíme co odepíše." oznámila jsem Maxovi. Pousmál se na mě. Konečně jsem přišli k garáži. ,,Kelly." řekl radostně Max. Odtrhala jsem oči od mobilu. Stála tam jeho přítelkyně Kelly. Nikdy jsem ji neviděla naživo jen z fotek. Pozdravila se s Maxem, pak se podívala ke mě. ,,Ahoj Eleonor. Konečně tě vidím naživo. Max mi tolik vyprávěl o tobě." podala mi ruku. ,,Ahoj Kelly, prosím říkej mi jenom El. Taky mi toho Max vyprávěl hromadu. Těším se, až budeš s námi pořád v padoku." potřásla jsem s ní rukou. ,,Jo to já taky. Teď jsem měla moc práce, ale jinak bych to měla stíhat." odpověděla mi. Odešli jsme do garáží a udělali poslední potřebné věci a mohli jsem se jít připravovat na quali. 

Šlo to docela hladce a měli jsme skvělá místa na startu pro závod. Max měl první místo a já třetí. Mezi námi byl Carlos. Nebyla jsem myšlenkami na trati, takže bylo jasné, že nebudu první. Třetí místo ale bylo stále dobré a zklamání to nebylo tak velké. 

Když jsem se dostala do šatny, tak na mě čekala dobrá zpráva. Můj kamarád rád přijede na další závod. Taky mi napsal, že viděl zprávy a ví o co jde a stejnak rád přijde a pomůže mi. 


Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat