Ráno jsem se probrala u Lewise. Byla jsem ráda, že jsem u něho. Další nucené plavání bych asi nedala. Vzala jsem si na sebe něco co mi připravil na okraj postele.
Šla jsem do kuchyně. Tady už jsem jednou byla, takže si to tady pamatuji.
Tam už čekal Lewis a dělal lívance. ,,Hmm. To voní nádherně. Snad děláš i pro mě." Chválila jsem Lewisovo vaření. Sedla jsem si ke stolu a tam předemnou ležel talíř. Během sekundy na něm byli lívance.
Podal mi skleničku s pomerančovým džusem. Věděl, že ho miluju. ,,Děkuju moc. Nevím co bych bez tebe dělala. Vážně jsi můj nejlepší kámoš, skoro brácha." Děkovala jsem.
,,Brácha před kterým se tají největší tajemství ohledně celého života. Proč jsi mi to neřekla? Vím jaký to je být stále kritizován a zpochybňován. Mě můžeš věřit El." Chvilku jsme zpracovávala co mi řekl. Pak mi to došlo. ON TO VÍ.
,,Lewisi." Měla jsme provinilý hlas. Nebylo to správné, ale nikomu jsem to dřív neřekla. ,,Promiň. Je to tak těžký to držet jako tajemství. Zvláště před tebou, ale musíš pochopit. Být dívka v f1 není přijatelný. Nikdo to nesmí vědět. Bylo pro mě těžký jenom říct to Red Bullu." Mluvila jsem do země. Nemohla jsem se mu podívat do očí.
,,Red Bull to ví??" Na jeho otázku jsem byla schopná jenom přikývnout na souhlas.
Sebrala jsem všechnu kuráž se zeptat. ,,Jak jsi to vlastně zjistil?" ,,No řekla jsi mi to trošku přiopilá, když jsem odvážel tebe, Maxe a Charlese domů."
Totálně jsem zpanikařila. ,,On to taky ví?! Ne to je blbý. To je hodně blbý. Nesnáší mě a zároveň miluje." ,,Klid. Oba byli úplně stejně opilý jako ty, takže si to pamatovat nebudou." Snažil se mě uklidnit.
,,Počkat on tě miluje? Charles? Charles Leclerc tě miluje? Co mi uniklo? Mluv." Tak teď to ví.
,,No... řekněme, že minulou after party jsem spala u něho. NIC SE NESTALO, ale docela jsme se sblížili a chce abych byla jeho holka. Asi láska na první pohled nebo co. Taky se málem porval s Carlosem, protože jsem s ním tu noc tancovala." Odpověděla jsem mu.
Koukal na mě jako kdybych mu právě řekla, že ho vyhodili z Mercedesu. Pak si ale uvědomil, že si srandu nedělám. ,,Bože El. Co to s náma děláš? Nejdřív nám lžeš, o tom kdo jsi. A pak si hraješ s mým kámošem. A ještě k tomu mi bereš pódia."
,,Ale dobře řídím. To musíš uznat." Řekla jsem hrdě. ,,Jo to jo. A vysvětli mi co děláš s Charlesem." Staršně jsem mu zamotala hlavu.
Dala jsem se do jídla a vyprávěla mu všechno co se děje v mém životě. Byli jsme jako dvě ženský nad flaškou víná. Mluvili jsme o všem a o všech. Byla to zábava a konečně jsme se cítila otevřeně. Nemusela jsme mu už lhát. O ničem.
ČTEŠ
Zakázaná Láska
RomanceEleonora Domenicali 21 letá dcera ředitele Fia. Nečekala co se jí stane v životě, když se přidá k Red Bullu a začne se bavit s jedním jezdcem.