sázka

442 19 0
                                    

,,Zájimá mě jestli to udělá." Řekla jsem nedočkaně Maxovi na after party. Měli jsme pár drinků, a pak se ukázal Charles. Snažila jsem se nesmát, fakt jo. Ale ten pohled na něho. Všichni jsem vyprskly smíchy.

Charles měl růžovou baletní sukýnku s růžovým tričkem a byl nalíčený.

Nedalo se nesmát. Všichni jsme se tam skoro váleli na zemi smíchy. ,,Charlesi co se ti stalo? Vybuchla ti skříň?" Zeptala jsem, chtěla jsem ho škádlit. Samozřejmě že jsem věděla co se stalo. Prohrál sázku se mnou a Max mi pomáhal vymýšlet. Neměl mě urážet. Spíš neměl urážet Faceless Drivera.

,,Ty moc dobře víš co se stalo. Prohrál jsem s tebou sázku a tohle je tvoje cena. Rada do života: Nevsázejte se s ní. Zničí vás." Odpověděl Charles. ,,Ale notak Charlie. Byla to přece sranda. Jako kdybych to auto řídila sama." Zamítala jsem.

,,No kdyby řídila El, tak jsme všichni v bariéře a vyhraje závod." Měl hezkou připomínku Lewis. ,,Ne, ale fakt. Jsi dobrý řidič. Možná lepší než my všichni tady." Dodal.

,,No třeba si to jednou zkusím. Nikdy nevíš." Mrkla jsem na něho.

,,Jdu tančit. Jde někdo taky? Charlie ukážeš nám Labutí jezero?" Šla jsem směrem k tanečnímu parketu. ,,Haha strašně vtipný El." Odvětil Charles otráveně.

Na tanečním parketu se mnou byl Lando, Oscar, Carlos, Max, Pierr, George. Pořádně jsme to rozjeli.

Za chvilku jsme viděla Charlese už převlečeného do normálu. Musela jsem se na něj usmát. A on mi ten sladký úsměv opětoval. A vrátila jsem se zpět k tancování.

Ucítila jsem ruce na boku. Trochu jsme se lekla a otočila se. Byl to Charles. Musela jsem se zeptat jestli je to dobrý nápad. Kvůli drbům.

,,Mě je úplně jedno co si oni myslí. Tak 90% ani není pravda. A pokud budou říkat, že jsme pár. Tak ať." Odpověděl s úšklebkem.

,,Chci něco k pití. Jdeš taky?" Ptala jsem se Charlese a hned mě vláčil k baru. Zase jsem to chtěla trošku přehnat, ale ne moc. Věřím Lewisovi, Maxovi i Charlesovi, že by nedovolili aby se něco stalo.

,,To nejsilnější co máte prosím." Objednala jsem si. Charles na barmana ukázal dva prsty, že to chce dvakrát. Tak ten asi řídit nebude.

Došli jsme s pitím k ostatním si sednout. Lewis už litoval toho, že tu byl, jakmile viděl moje pití. ,,Nechceš brzdit?" Zeptal se starostlivě. Zakroutila jsem hlavou na nesouhlas. Na to si jenom povzdechl.

,,Chci to oslavit. Můj oblíbený jezdec se dobře umístil. Faceless Driver je nejlepší!" Řekla jsem trošku už přiopitá. ,,Souhlas. Vidím v něm velkou budoucnost." Souhlasil se mnou Max. Věděl, že to pro mě moc znamená. Je to nejlepší jezdec a slyšet to od něj je bomba.

Pak si už moc z after party nepamatuju.

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat