Po snídani jsem došla si vybrat plavky. V obchodě jsem našla jenom nějaký dvojdílné. Není to úplně můj styl. Jsem sebevědomá, ale tohle na mě bylo trošku moc. Mám břišáky to jo, ale nepotřebuji je ukazovat za každou cenu.
Líbili se mi nějaký červený, tak jsem si je koupila a šla do pokoje. Tam jsem se v klidu převlíkla do plavek a jeho trička. Zašla jsem na recepci se zeptat, kde je bazén.
Šla jsem přesně jak mi ukázala paní na recepci.
V bazénu byl Charles. Jakmile mě uviděl, tak začal plavat ke mně. Stoupla jsem si k hraně bazénu. Podemnou byl Charles ve vodě. Asi se mu výhled na mě líbil, protože se nemohl přestat usmívat.
,,Pojď do vody." Mávl směrem k němu. ,,Moc se mi nechce. Asi se tady budu jenom opalovat." Odpověděla jsem mu s hravým úsměvem na tváři.
Sundala jsem si tričko a lehla si na lehátko. Nikdo kromě nás u bazénu nebyl. Asi nikdo nechodí brzo do bazénu.
Celou dobu jsem cítila Charlesovi oči na mně. Ale musela jsem ho provokovat a vzdorovat. Nemohl si se mnou dělat co chce.
Slyšela jsem jak vylézá z vody a jde ke mně. ,,Jaká byla voda?" Zeptala jsem se ho. ,,Pojď ji zkusit." Než to dořekl, tak jsem už byla v jeho náručí a šel se mnou k vodě.
,,Ne. NE!" Pozdě. Už jsem byla s ním ve vodě. Byla osvěžující. Hned bych v ní usla, kdyby tady nebyl on.
,,Nemůžeš si se mnou dělat co chceš. Nejsem tvoje holka a už vůbec ne tvoje hračka." Řekla jsem rázně.
Byl strašně blízko u mně. Trošku jsem se ho teďka bála. Zádama jsem se opíral o stěnu bazénu. Dal jeho ruce vedle mě, abych mu nemohla utéct. Kurva.
,,Ty nemáš ponětí co já můžu a nemůžu. Nechci tě zneužívat, ale to co se mnou děláš nejde ignorovat. Od chvíle co jsem tě viděl, na tebe nemůžu přestat myslet. A teďka chci aby jsi byla moje, jenom moje." Zvážnil.
,,Kámo brzdi, reálně jsme se potkali včera. Vůbec se neznáme a ty tady na mě vybalíš takovouhle sexy scénu. Hádám že si myslíš, že hnedka budu u tvých kolenou a budu tě milovat až do konce mého života. Ani náhodou. Určitě máš minimálně 10 holek týdně v posteli. Díky nechci." Snažila jsem ho odstrčit, ale je mnohem silnější.
,,Tak mi dej šanci. Co kdyby jsi zkusila být moje holka na měsíc, a pak uvidíš?" Navrhl. ,,Co kdyby ne? Nejdřív zkus být můj kamarád a uvidíme jak se to vyvine." Byla to jediná výmluva co mně napadla. Nic s ním nikdy nebudu mít.
,,Dobře, takže příští GP mi budeš fandit a budeš se mnou." Snažil se. ,,Už mám favorita na příští GP. Faceless Driver. Určitě to vyhraje." Charlesova reakce byla velký smích.
,,Dobře, uděláme sázku. Pokud vyhraju já půjdeš se mnou na večeři. Pokud vyhraje Faceless Driver tvoje volba." Na jeho sázku jsem kývla a podala mu ruku na souhlas.
Vyhodila jsem pár kapek do jeho obličeje a v tu chvíli zavřel oči a nedával pozor. Využila jsem situace a podkopla mu nohy. Když padal do vody, tak jsem zdrhla kousek od něho. Když se vynořil na hladinu, hned se na mě podíval a já se začal smát a plavat pryč.
Byl to rychlý plavec a hned mě doplaval. Chvíli jsme ještě blbli ve vodě jako kdyby nám bylo 19.
ČTEŠ
Zakázaná Láska
DragosteEleonora Domenicali 21 letá dcera ředitele Fia. Nečekala co se jí stane v životě, když se přidá k Red Bullu a začne se bavit s jedním jezdcem.