,,Můžu mít otázku? Kdo jsi?" Koukal na mě zmateně Charles. ,,Jsem Elenora, kámoška Lewise." Odpověděla jsem sebevědomě. ,,Ahoj, já jsme Carlos." Pousmál se na mě Carlos. ,,Já vím, znám jezdce F1." Pousmála jsem se.
Z ničeho nic, někdo pustil ploužák a už jsem věděla co to znamená. Lewis se na mě podíval a začal se smát, taky nevěděl že někdo bude mít náladu pustit tohle. Už se zvedal, aby jsme si šli zatančit. Byla to naše tradice. Když se pustí ploužák, tak jdeme spolu tancovat. Protože jsme oba singl, takže si z toho děláme prdel.
Co jsme nečekala, že než ke mě přišel Lewis, tak tam stál Charles. ,,Smím prosit? Chci tě poznat a navíc jsem vyhrál dneska. Tanec s vítězem. Říkala jsi, že koukáš na F1." Koukla jsem na Lewise a on pokrčil rameny a pousmál se. Vrátil se pohodlně na místo. To asi znamenalo jo.
,,Proč ne?" Odpověděla jsem a podala přijmula jeho ruku. Šli jsme na parket a všichni jezdci na nás koukali s zájmem ve výrazu.
Postavili jsme se k sobě a dala jsem ruce za jeho krk. Charles si dal ruce na moje boky a koukali jsme se do očí. Začal mluvit. ,,Není to úžasný tančit s vítězem?" Pousmál se a pokračoval. ,,Vsadím se, že jsem tvůj nejoblíbenější jezdec." Já jsem se jenom hravě pousmála. ,,To tě asi zabolí, ale bohužel nejsi. Můj idol je Lewis a oblíbený jezdec je někdo koho asi neznáš." Moje odpověď ho moc neuspokojila. Určitě čekal, že budu jím posedlá. ,,A kdo je teda tvůj nejoblíbenější jezdec?" Zeptal se zájmem. A přitáhl si mě blíž k němu.
,,Můj nejoblíbenější jezdec je Faceless Driver." Na mojí odpověď se jenom začal lehce smát. ,,Prosimtě, ten jezdec? Vždyť moc ani nejezdí a nebere to vážně. Ano jezdí dobře a je jeden z nejlepších. Ale nemá u mě respekt. Až začne jezdit za F1, nebo aspoň bude na každém závodu, tak u něj budu mít respekt." Nad jeho odpovědí jsem se jenom zamračila. Nevěděl, že já jezdím pod přezdívkou Faceless Driver.
Chtěla jsem mu něco říct, ale naštěstí se změnil song a jako dj byl Lando. Milovala jsem jeho songy. Charles se mě zeptal jestli půjdu s ním zpátky k jezdcům. Ale já jsem si radši došla pro další drink. Chtěla jsem se dneska pořádně ožrat. Neměla jsem nezvy na nějakého Charlse.
Požádala jsem o nejsilnější drink rovnou dvakrát a vzala si je k jezdcům.
Když George uviděl co jsme si vzala k pití tak se na mě podíval a vyzvídal. ,,To vypiješ sama? Nemáš toho nějako moc?" Zavrtěl jsem hlavou na nesouhlas. Rovnou jsem jeden do sebe kopla. ,,Tvl to je silný. Kurva." Někdo se podíval na mě, jestli jsem v pohodě. A někdo se zase díval na Chsrlse, co mi řekl, že to piju.
Lewis se mi pokusil vzít druhý drink, ale než to stihl, tak jsem to do sebe kopla. ,,Pánové jsme v prdeli." Ohlásil Lewis všem jezdcům. Na to jsme se jenom začal lehce smát.
Trošku se mi začala motat hlava, ale dokázala jsem myslet normálně. Ještě chvilku jsme si povídali.
ČTEŠ
Zakázaná Láska
RomanceEleonora Domenicali 21 letá dcera ředitele Fia. Nečekala co se jí stane v životě, když se přidá k Red Bullu a začne se bavit s jedním jezdcem.