,,cheri"

434 17 0
                                    

Na párty jsme si vzala úplné krátké šaty. Jako vždy. Charles si vzal černou košili a černé kalhoty, aby ke mně barevně pasoval.

,,Nemám problém s tím co nosíš, ale nemusím se s někým každou noc o tebe prát." Slyšela jsme trošku ego z jeho tónu.

,,Tak mi buď celou noc na blízku a nikdo se ke mně ani nepřihlíží." Řekla jsme s pokusem o vtip.

,,Když si to přeješ. Budu ti blízku celou noc. Akorát až budeš na záchodě, tak to budu muset čekat venku." Nežertoval. Mrknul na mě a já hned pochopila, jakou chybu jsem to udělala.

Tak dneska jsem se nemohla opít. Nesmím mu vyžvanit kdo jsem. Už to vidím.

Ahoj Charlie. Mám tajemství, který nesmí nikdo vědět. Řídím za Red Bull. Jsem Faceless Driver a celou dobu co tě znám. Ti jenom lžu, protože nic lepšího neumím.

Ani náhodou. Dneska musím zůstat při smyslech. Z mých myšlenek mě vzbudí jeho hlas.

,,V pohodě? Cheri? El?" Zkoušel mě probudit z myšlenek. ,,Jo? Jo. Promiň. Jenom nad něčím přemýšlím. Co znamená cheri?" Na mojí otázku se jenom usmál a vzal klíče od auta. ,,Jedeme."

Když jsme přišli na párty, tak jsem rovnou zamířila k Carlosovi. ,,Ahoj všichni! Carlito potřebuju tě. Co znamená cheri?" Zeptala jsem se ho.

Z nějakého podivného důvodu se hned podíval na Charlese. Zakroutil hlavou. Super! Takže se to nedozvím.

,,Promiň El. Nemůžu ti to říct. Jediný co ti řeknu, že to je oslovení." Na jeho odpověď se sám smál, protože můj výraz vypovídal za vše.

Dobře. Tak si to vyhledám. Když Charles viděl, že si to hledám, tak mi ihned vzal mobil. Teďka jsem tam seděla jako uražený malý dětsko. Tahle věc mi zůstane celou noc v hlavě.

Nemohla jsme se pít. To bylo za trest. Nemám mobil. To taky bylo za trest. Nemám odpověď na co to je Cheri? Je to oslovení, ale co to znamená.

Lando přišel trošku později než my. ,,Ahoj lidi. Připraveni na párty? Co se stalo El?" Ptal se starostlivě.

,,Odteď nesnáším Charlese a Carlose. Mají předemnou tajemství. Neřeknou mi co znamená Cheri. A taky mi kvůli tomu vzal Charles mobil." Řekla jsem Landovi. ,,Moc rád bych ti pomohl, ale já cizí jazyky neumím. Promiň." Objal mě a pokračoval. ,,Ale co můžu, je pustit nějakou dobrou písničku. Co ty na to?" Odteď jsem s tebou proti Charlesovi a Carlosovi." Uklidňoval mě Lando. A povedlo se. Zlepšilo mi to náladu.

,,Lando neber Charlesovi holku. Najdi si svojí." Ozval se Pierr. Na to jsme se na sebe s Landem podívali a vyprskly smíchy.

Lando se vydal na místo Dj. Šla jsem k Oscarovi a natáhla k němu ruku. Na to už vstával z místa a byl ready tancovat. Natáhla jsem i ruku k Georgovi, Lewisovi, Pierrovi, Maxovi a všem co tam byli. Nějací šli hned. Nějaký jsem musela přesvědčovat, ale někteří nešli vůbec. Nebyla jsem ani zklamaná. Ne všichni mají náladu, ale aspoň nás na parketu pár bylo.

Tancovali jsme skoro celou dobu. Když nebyl alkohol, tak co mám dělat no.

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat