Byli jsme zpátky na pokoji a Charles mi nabídl odvoz domů. Ještě jsme měli oba mokré vlasy a jemu to tak slušelo.
Notak prober se! Je to tvůj nepřítel. Soustřeď se. Nesmím mu podlehnout. Ale ještě nejsme na dráze a stejnak se nedozví, že taky jezdím. Asi by to nemohlo uškodit. Takový malý flirt. To nikoho nemůže zabít.
,,Země volá El." Ozval se Charles. ,,Jo promiň, jsem se zamyslela." Odpověděla jsem rychle. ,,Nad čím? Určitě to bylo něco o mně. Už přemýšlíš, co kdybych byl tvůj přítel? Dal jsem ti šanci. Už jsi mohla být moje holka.'' Ten jeho úšklebek byl strašně cute a zároveň sexy.
,,Ne. Nad tím s kým pojedu na GP. Nechci tam dělat scény, ale zase nechci jed sama.'' Balila jsem si věci co jsme měla včera na sobě. ,,Notak, pojeď se mnou. Už jsem tě pozval a nemůžeš říct ne. Seženu ti pass do Ferrari garáže. Co ty na to?'' ,,Mohla bych, ale už mám i pass do Red Bullu. Takže s tebou nebudu celou dobu. Promiň.'' Řekla jsem mu s úsměvem, protože jsem věděla, že ho to naštve. ,,Dobře. Stejně vyhraju sázku a tvoje srdce. Nemám pochybnosti. Tak pojď odvezu tě domů.''
Když už jsme stáli před mým domem, tak jsem mu musela nějako poděkovat. ,,Moc děkuju že jsi mě včera odvezl k tobě. Vážím si toho. Mohl jsi mě tam nechat, i když by to asi byla prdel s ostatníma jezdci. A taky děkuju za nový plavky a ranní plavání. Byla to zábava. Jako poděkování s tebou půjdu na GP, pokud mě tam ještě chceš.'' ,,Rádo se stalo a moc rád s tebou půjdu.'' Ještě než jsem vystoupila, tak jsem mu dala malou pusu na tvář. Samozřejmě kamarádská. Ale můžu si s ním trochu pohrát. Tím nechci říct, že jsem děvka nebo tak něco, ale potřebuju odreagovat a on taky.
Jakmile jsem přišla domů, tak mi začal zvonit mobil.
-Nechceš někam vyrazit v týdnu? Do GP je moc dlouhá doba. Charles.
-Vážně? Teď jsme vystoupila z tvého auta. Klidně, nějaká zábava mi neuškodí.
-Ok, budu se těšit. Co třeba zítra večer? Jenom nějaká procházka.
-Zítra večer jdu běhat, ale můžeme jít před tím.
-No já jdu zítra ráno, tak se nechceš přidat?
-Můžu. Tak mi napiš čas a budu u tebe před hotelem.
-Dobře. 7:15 Budu se těšit.
-Jj. Díky.
První co jsem udělala doma, bylo se převléct z těhlech Ferrari hadrů. Fajn byli pěkný, ale já jsem jezdec Red Bullu. Nemůžu tohle nosit, i kdybych chtěla. Voněli přesně jako Charles. Vyperu je a dám je zítra Charlesovi.
Byl akorát čas na oběd. Udělala jsem si špagety. Nechtělo se mi vařit a to je jednoduchý jídlo. Dneska v 1h jsem měla ještě meating s Red Bullem. Poprvé jsem se měla seznámit oficiálně s Maxem a týmem. Takže na make-up jsem se vykašlala. Stejně ho nosím jenom na party a významné události.
ČTEŠ
Zakázaná Láska
RomanceEleonora Domenicali 21 letá dcera ředitele Fia. Nečekala co se jí stane v životě, když se přidá k Red Bullu a začne se bavit s jedním jezdcem.