Nejlepší den

461 20 0
                                    

Ráno když jsem se vzbudila, tak bylo 6:50. Za 25 minut mám být u Charlese. Převlíkla jsem se a vyčesala vlasy do vysokého culíku. Přesně v 7:10 jsem byla před hotelem. Aspoň jsem měla čas na protažení. V 7:16 Charles vyšel z hotelu. ,,Trošku pozdě.'' Zasmála jsem se. ,,No jo, potkal jsem fanoušky cestou sem. Připravena na běh?'' ,,Já vždycky. Ale nevím jak ty starochu.'' Na to se trochu zamračil. ,,Je mi jenom 26. Kolik je tobě huh?'' ,,Mně je 21 sherloku. Jak říkám staroch.''

Chtěl něco říct, ale to už jsem se rozeběhla a on za mnou taky. Běželi jsem parkem. nevim co to bylo za park, ale byl nádherný. Doběhli jsme na konec a dali si malý závod k lampě. Samozřejmě, že jsem vyhrála. Jsem velmi dobrý běžec. Zastavila jsem u lampy a koukala na východ slunce. Až mě doběhl Chales, tak mě zezadu objal. Nečekala jsem to, ale bylo to příjemný. 

Po chvilce až jsme se vydíchali, tak jsme běželi zpátky, ale pomaleji. Bylo hezký mít parťáka na běhání.

Když už jsme byli u hotelu, tak jsme se zastavili a Charles se mi podíval hluboce do očí. ,,Co?" Zeptala jsem se s úsměvem. ,,Nic, jenom máš nádherný oči. Takový jsem ještě nikdy neviděl." To mě donutilo se usmát ještě víc.

,,Tak na GP? Vlastně dřív, protože jedeme spolu." Připomenul mi Charles. Před tím než odešel mi dal pusu na tvář. Přesně takovou, jakou jsem mu dala včera já.

Po příjezdu domů jsem se osprchovala a převlékla do týmového oblečení. Nasnídala jsem se a vyrazila zase do Red Bullu. To místo už teď miluju.

Po příjezdu jsme se trošku rozcvičili a zkusili reflexy. Potom jsem si šla zkusit zase auto a už jsem vyjela na trať. To bylo úžasný. Ta rychlost. Volná trať.

První kolo jsem si dala pomalejší, takový seznámení s tratí. Druhý už jsem si zkoušela zatáčky a rychlost. Třetí kolo jsme šla na plno. Zatáčky jsem projela jako nic a hned jsem zajela rekord trati. Wow. To jsem nečekala.

Když jsem přijela zpátky do garáže, tak tam čekal Max, Chris a můj mechanik. Všichni se usmívali. Asi taky nečekali tak dobrý výsledky. ,,Tak co? Jak jsem si vedla?" ,,Ty to vyhraješ!" Zvolal Max. A šel mě obejmout. ,,Má pravdu." Řekl Chris a přidal se k nám do objetí. ,,Děkuju moc. Hodně to pro mě znamená." Řekla jsem skoro se slzami.

Byl to nejlepší tým co jsem mohla dostat. Všichni mě podporovali a cokoliv jsem potřebovala jsem ihned dostala. Byla jsme jako princezna. A Max byl princ a Chris byl král. Nejlepší král ze všech.

Tohle byl oficiálně nejlepší den v mém životě. Večer jsem si lehla a hned usla, protože to byl vyčerpávající den.

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat