Na pokoji jsem si dala sprchu. Bylo velké vedro a studená sprcha bylo něco pro mě. Vylezla jsem z koupelny a uviděla zprávu na mobilu.
-Ahoj Cheri, dneska večer odlétáme na další GP. Nechceš letět s náma? Samozřejmě pokud už nemáš něco zaplacenýho.
-Ahoj Charlie. Ráda s vámi poletím, ještě jsem nic ani nerezervovala. A kdo všechno poletí?
-Já, Pierr, Carlos, Lando, Arthur a snad i ty. Tak poletíš lásko?
-Jo. Moc ráda Charlie. Pošli mi, pak další informace.
-Vyzvednu tě pak a pojedeme spolu.Okolo 17 hodiny mě vyzvedl Charles a jeli jsme na letiště. Šli jsme do soukromého letadla.
Na palubě už byli všichni a čekali na nás. Se všemi jsme se pozdravili a připravili na vzlet. Když jsme byli dost vysoko, tak jsme se mohli odpoutat a bavit se. Carlos a Lando si vzali karty a Charles a Pierr si zabrali šachy. Charlesovi to moc nešlo, ale užívali si to.
Já jsem se bavila s Arturem. Dozvěděla jsem se dost věcí o Charlesovi a i o Arturovi. Byl to dlouhý let a už jsme nikdo nevěděl co dělat.
,,Nechcete si pustit nějaký film?" Zeptala jsme se všech. Bylo vidět, že se nudili. ,,Samozřejmě," skoro zařval Lando ,,jaký si pouštíme film?" Zeptal se. Všichni jsme se trošku začali smát na jeho radost z toho. ,,No napadlo mě Rychle a Zběsile, Auta, Red Notice, Rivalové, Zabiják a Bodyguard. Je to na vás. Lando by asi chtěl Auta." Trošku jsem se zasmála. ,,Ha ha ha, moc vtipný El. Fakt moc vtipný." Odpověděl mi ironicky Lando. ,,Lando klídek. Já se s tebou podívám na Auta. Vím jak moc je máš rád." Řekl mu Arthur. Na to už jsme se museli smát všichni i Lando.
,,Já hlasuju pro Rychle a Zběsile a Red Notice." Obhajoval se Lando. ,,Za mě to bude taky Red Notice." Řekl Pierr. ,,Též Red Notice." Jásal Carlos. ,,Taky Red Notice." Souhlasil Arthur. ,,No já jsem nikdy Red Notice neviděl, takže na mě nekoukejte." Odpověděl Charles.
,,Cože?!" Všichni jsme řekli současně. ,,Brácha já vím, že miluješ mě ztrapňovat, ale tohle už je moc." Žertoval Arthur.
Zasáhli jsme okna, aby byla tma a na velký televizi jsme zapli Netflix a začli koukat na Red Notice. Sedli jsme si na gauče před televizí a vzali si něco k pití. Já jsem seděla vedle Charlese a v podstatě jsme se celý film objímali a šeptali si, aby jsme nerušili ostatní. Lando o nás věděl a užíval si pohled na nás. Občas jsem ho chytla, jak se na nás dívá a usmívá se. Měl z nás radost. Stejnak 90% za tu dobu koukal na film.
Film zkončil a otevřeli se žaluzie a do místnosti přišlo světlo.
,,Takže něco co nám chcete vy dva říct?" Zeptal se Pierr. Hádám, že mu to Charles neřekl. ,,Můžu jim to říct?" Ptal se mě Charles. Chtěl abych s tím souhlasila, to je tak sladký. ,,Samozřejmě Charlie." Odpověděla jsem mu a usmála jsem se.
,,Já a El spolu chodíme. Ocenili bysme, kdyby to ještě veřejnost nevěděla, takže vás prosím. Nikomu to neříkejte." Prosil Charles.
,,El mohl bych prosím?" Zeptal se Carlos. Chtěl si asi tajně promluvit s Charlesem, tak jsem mu uhnula. Carlos vzal Charlese kolem pasu a zvedl ho do vzudu. Tam s ním začal skákat a všichni jsme se na to začali smát.
,,Konečně můj parťák má pořádnou holku, která se pro něj hodí!" Řval Carlos. ,,Dobře, dobře chápeme. Už mě pusť dolů, Carlito." Říkal trošku hrkavě, protože s ním stále Carlos skákat. Položil ho konečně na zem a ostatní se k němu seběhli a gratulovali. Arthur si sedl vedle mě a objal mě. ,,Vítej do rodiny El. Už se těším až poznáš zbytek rodiny. Přísahám, budou tě milovat." Řekl nadšeně.
Jakmile to dořekl, tak se ke mně seběhli, a taky mi pogratulovali. ,,Musíš někdy navštívit i mojí garáž, El." Prosil Pierr. ,,Moc bych ráda, ale nemůžu jsem fanoušek Red Bullu. I když můj přítel je Ferrari jezdec. Nechci každý závod brečet nad výsledky. Promiň Charlie, ale je to pravda." Odpověděla jsem.
,,Nedivím se, ten Faceless Driver je budoucí world champion. Taky bych se někdy chtěl podívat do jeho garáže." Řekl Lando. ,,Co víme. Třeba někdy." Řekla jsem a zasmála jsem se.
,,Za chvilku přistáváme lidi." Řekl Charles, aby jsme si sedli na místa a připoutali se.
Přistáli jsme a Charles mě odvezl na můj hotel. Jako vždy jsem měla jiný hotel. ,,Pojedeme se podívat večer po městě. Chtěla by jsi jít s náma?"Zeptal se mě Charles. ,,Samozřejmě. Pojedu ráda. Tak mě vyzvedneš?" Zeptala jsem se. ,,Pro tebe cokoliv, Cheri." Musela jsem se trošku začervenat nad jeho odpovědí. Rozloučili jsme se a on odjel.
V 7h večer jsme šli na procházku po městě. Byla to nádhera. Miluju procházky večer s kamarádama. Zakončili jsme to u baru a já se malinko přiopila. Charles mě odvezl na hotel a uložil do postele.
,,Mohl by jsi na chvilku zůstat Charlie?" Zeptala jsem se ho, a ani jsme v podstatě nevěděla do dělám. Zítra musím být v Red Bullu brzo ráno. Máme meeting.
,,Jasně. Na chvilku můžu." Odpověděl mi a lehl si do postele vedle mě. Asi jsem usla brzo, nebo si nic nepamatuju kvůli alkoholu.
ČTEŠ
Zakázaná Láska
RomanceEleonora Domenicali 21 letá dcera ředitele Fia. Nečekala co se jí stane v životě, když se přidá k Red Bullu a začne se bavit s jedním jezdcem.