1.GP

448 21 0
                                    

Konečně byla neděle a to znamenalo jediné. Byl závod! Jak jsem slíbila Charlesovi, tak jsem s ním sem jela. Měli jsme spoustu času do začátku závodu, tak se mnou prošel celý prošel. Potkali jsem pár jezdců a koukali na nás, jako co se stalo. Mysleli si, že jsme teďka asi pár nebo co.

Před závodem kdy se Charles šel připravovat, tak jsem sprintovala do Red Bullu. Tak se taky začala připravovat. Rozcvička+ reflexy. Byla jsem strašně nervózní. Co když všechny zklamu?

Najednou jsem slyšela zaklepání na dveře. Zpanikařila jsem a hodila si něco přes hlavu a šla otevřít dveře. Byl to Max. Oddechla jsem si a sundala si ručník z hlavy. Na to se on jenom zasmál, ale zase chápal proč jsem to udělala.

,,Nervózní?" Začal. ,,Strašně, co když ani nedojedu závod?" Na to se sladce usmál a chytil mě za ruce. ,,Nemáš se čeho bát, dneska to dobře dopadne. Všem ukážeš čeho jsi schopná. A nezapomeň, že jsem tam s tebou já i celý tým. Nejsi sama." To bylo sladký a taky pravdivý. Objala jsem ho. ,,Děkuju Maxi, jsi nejlepší parťák." ,,Já vím, ty jsi taky nejlepší parťák, kterého jsem si mohl přát."

Musela jsme myslet na tolik věcí. Nesmím zklamat fanoušky, tým, Maxe, tátu a ani sebe. Moc se mi nechce nechat vyhrát Charlese naší sázku.

Všichni jsme byli připraveni na místech a červená světla se vypli. Start! Všichni jsme vyjeli co nejrychleji.

Hodněkrát se mě pokusili předjed, ale spíš jsme předjela já je. Nakonec jsme byla v top 5, když zbývalo ještě 10 kol.

,,El dokážeš je předjed? 5.místo je taky dobrý na první závod." Ozvalo se v rádiu. ,,Jo dokážu a ne není." Předemnou byl Charles. Musela jsem ho dát. Neprohraju. Zbývalo 8 kol a byla jsem 0,08s za Charlesem.

Jo! Předjela jsem ho. Teďka jsem byla 4. Předemnou byl Lewis. Toho bych mohla dát. Znám všechny jeho triky.

Ano! Dala jsem i Lewise, teď jsem P3! Zbývalo 1 kolo do konce.

,,Gratuluji! Máš P3 na tvém prvním závodě! Jsi legenda." Řekl nadšeně Chris. ,,ANOOOOOOOOOO! JSTE NEJLEPŠÍ LIDI! MILUJU VÁS!" Zařvala jsem do rádia. Měla jsem ohromnou radost.

Když jsem vystoupila z auta, tak na mě už čekal Max, vzal mě na záda a šel směrem k týmu. Tak jsme se všichni hromadně objali.

Na stupních vítězů jsem měla stále helmu, protože nikdy jsme si ji nesundala a díky tomu nevědí kdo jsem.

Lando udělal svoje slavné bouchnutí šampáňa a celý to na mě vylil. To mu vrátím. Ale aspoň nerozbil trofej. To je pokrok.

No vyhlášení jsem napsala Maxovi, aby ke mě přišel a že je to urgentní. Během 30s přišel. ,,Co se děje?!" Byl strašně vyděšený. ,,Potřebuju pomoct. S Charlesem jsem se vsadila kdo vyhraje jestli Faceless Driver nebo on. A já jsem vyhrála. A teďka mám volbu co chi jako výhru. Co si myslíš, že bych si měla vybrat? Moc ho neznám a je mi to celkem jedno co to bude." Max se začal smát nad mojí otázkou.

,,Tohohle bude Charles litovat."

Zakázaná LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat