2,
Oda,~~
Gözlerimi telefondan çekerek, sürahiden bardağa döktüm. Böyle abilerle yaşamak çok zordu. Şimdi de birisi benim başıma gelmişti.Üzgün bakışlarımı bırakarak saniyeler önce içtiği bardağı komodine bırakıp tekrardan yatağa geçtim. Açık kalan telefonumu elime alıp içten bir nefes aldım.
Defne: Pardon?
Defne: Anlamadım?
055* ** ** : Yanında mı yatmamı istiyorsun abisinin gülü?
055* ** ** : Merak etme yemem yatağını.
055* ** ** : Sen yerde yatarsın.
Defne: Kimin evinde, kimin yatağında hüküm kuruyorsun sen?
Defne: Pardon da sen kimsin?
055* ** ** : Abinim, ben abin.
055* ** ** : Cici abin.
Defne: Abi mi?
Defne: Dalga falan mı geçiyorsun benle?
Defne: Sana abi falan demem ben.
Defne: Git nerede yatacaksan yat.
055* ** ** : Bak Defneciğim,
055* ** ** : Kanepede yatamıyorum ben,
055* ** ** : Bir yer bul bana.
Defne: Off, çok konuşuyorsun.
Defne: Yatıyorum ben abicim,
Defne: İyi geceler.
055* ** ** : İyi geceler Defnem.
055* ** ** : Sana pek iyi olmayacak.
Telefonuma alarm için saat ayarlayıp komodinin üstüne yerleştirdim. İçten bir nefes alarak yatağın içine girdim.
Gözlerimi kapattım, sadece bugünün en hızlı şekilde bitmesini diledim. Yatakta his etiğim sıcaklıkla mayışmış gözlerimi açtım.
Yatağın yarısı sanki çökmüş gibi hissediyordum, dudaklarımdan çıkan hafif mırıltı, odada hafifte olsa yankı yaparken gözlerimi araladım. Yanımda bir adam yatıyordu!
Çığlık atacağım sıra dudaklarımı kapattım. Koca kaslı ve dövmeli sırtıyla ters üstü yatıyordu! Komodinin üstünde bıraktığım suyu yatan adamın üstüne döktüm.
Hafifçe bedenini oynatırken eliyle sırtına gelen suları itti ve uyumaya devam etti. O, o çıplak mıydı yoksa?
Uyandırmam ve yataktan çıkartmam gerekiyordu, üvey abim yanıma gelip yatmazdı. Kimdi bu sırtı büyük adam? Derince bir nefes verirken aklıma plan gelmesini bekledim.
Bir de beyefendi yetmezmiş gibi perdeleri kapatmıştı! Küçük buzdolabını görmemle gülümsedim. Soğuk suyu severdi, sevmeliydi bence!
Bir kaç buz olarak yanına ilerledim. Küçük soğuk buzları kaslı sırtına yerleştirdiğimde hafifçe inledi. Elimdeki buzları bırakarak yatağın diğer ucuna geçmeye çalıştım.
Kendi alanıma ilerken bir el bedenimi değiştirdi. Alta kalan bedenimde nefes almaya çalışırken gözlerim üstümde duran adama kaydı, sapık üvey abimdi!
Pislik, o yüzden bana iyi geçmeyecek demişti!
Dolgun dudaklarıyla kulağıma yönelirken daha da yaklaştı. "Gece gece, canına mı susadın abim?" Canına susamak derken, hafifçe uzaklaşırken gülümsedi. Sanırsam, naneyi yemiştim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM / +18
Random*Yarı Texting Üvey ABİM: "Defne bana direk havlumu getir!" Üvey ABİM: "Sana hemen diyorum!"