8,
Murat,
~~
Almina geri çekilirken Mert sakince önüme geçti. "Senin en sevdiğin çikolatalı kahve miydi? Öyle hatırlıyorum." Abimi görmüştü, bu konuşmasından onu anlamıştım.
Hafifçe tebessüm ederek konuştum. "Doğru hatırlıyorsun, ama canım salep çekti." Başını salarken kaşlarını kaldırdı, hep aynı içecek içtiğimi biliyordu, özel günümde olduğum için canım salep çekmişti.
Mert kasiyerin olduğu yöne giderken Almina merdivenlere yöneldi ve beni çekiştirdi.. "O sarışın kızda kim Defne?" Gözlerimi devirirken aynadan onlara baktım. "Abimin sevgilisi."
Almina gözlerini büyütürken, Mert tepsiyle kahveleri alıp Murat'ın yanında ki pencereli masaya ilerdi.
Cam kenarına oturarak tepside sağ duran salebi aldım. Sıcak buhar yüzüme doğru gelirken, aldığım nefes tarçın kokusuyla gülümsedim.
"Defne?" Gözlerimi salepten çekip Mert'e çevirdim. "Cici abin burada, selam vermeyecek misin?" Gözleri arka tarafımda olan abimi gösterdi. "Cici abim şuan fazlasıyla meşgul."
Mesela sevgilisiyle. Şu an ona karşı güzel cümleler söylüyordu. Mesela, artık seni hayatımda istemiyorum- der gibi. Bir saniye ben, onları mı dinliyordum?!
Gözlerimi telaşla Mert'e çevirirken, yutkundum. "Sen şimdi ne işle meşgulsün?" Aklıma ilk gelen soruyu sordum.
Açıkçası bu sorunun cevabını uzun zamandır merak ediyordum. "Ev alım satımı yapıyorum Defnem. Hatta lüks bir evi bile bizim için ayırtım. Nezih bir semte."
Salebimden bir yudum daha alıp hafifçe güldüm. "Ne güzel, ileride evleneceğin kadına şimdiden ev almışsın."
Almina kıkırdarken bende güldüm. Mert dik dik bana bakarak tebessüm etti. Neyi ima ettiğimi gayet iyi anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM / +18
Random*Yarı Texting Üvey ABİM: "Defne bana direk havlumu getir!" Üvey ABİM: "Sana hemen diyorum!"