11,
Belgesel.
&
Güneşin kızgın ışığı gözümü alırken yatağın içine girdim ve gözlerimi kapattım.
"Defne," Murat mahcup bir şekilde ismimi söylemişti. Gözlerimi hızlıca açarken üstümde ki pikeyi kaldırdım ve cama odaklandım.
"Efendim?"
Aldığım solukla tekrar gözlerimi kapattım. "Hani ben çıplak yatıyordum ya unuttun mu bunu?" Gözlerimi ikinci kez açarken güneşin bu sefer yakıcı kızgınlığını gördüm. "Yani şu an sen?" Hızlıca yataktan çıkarken kapıya yöneldim.
"Yatağıma gelirken düşünmedin mi?"
Yanaklarım al al olurken kapının kulpunu tutup kendime çektim. "Su içmek için uyanmıştım, yatakları karıştırmışım yoksa senin yatağına gelmezdim." Dilimi ısırırken söylediğim cümleyle başımı salladım. Çok iyi yalandı!
"Uyku sersemin de bana sıkıca sarılırken, istemsiz yaptın yani?" Yutkunarak boş duvara baktım. "Ben öyle bir şey yapmadım Murat, hadi uyan, kalk!" Kapıyı hızlıca kapatırken odama geçtim ve yastığa küçük ama sert bir bağrış yaptım.
Ben de aklımdan ilk defa bu kadar nasıl uyku çektiğimi düşünmüştüm! Ah Defne Ah!
Küçük bir duştan sonra hafifçe makyaj yapıp ve saçlarımı düzleştirdim. Murat uyanmış olmalıydı ki mutfaktan ses geliyordu.
Kapıyı aralarken uzaktan ona baktım. Üstü çıplak bir şekilde kahvaltı hazırlıyordu. Kahvaltı da balı pankek!
Dikleşerek hafifçe gülümsedim ve merdivenlerden aşağıya inip mutfağa ilerledim. Hafifte olsa artan kalbimi umursamayarak kapıya geçtim.
"Pankek mi?" Sorduğum soruyla gülüşü artarken birisini siyah yuvarlak tabağa koydu. "Kaslarım kadar yumuşak değil ama evet pankek."
Hafifçe öksürürken ince belli iki bardak alıp kısa bir bakış attım. Bir saat önce ki konuşmayı ele almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM / +18
Random*Yarı Texting Üvey ABİM: "Defne bana direk havlumu getir!" Üvey ABİM: "Sana hemen diyorum!"