4,
Başlangıç,
~~
Deftere yazdığım son kelimeyle kapattım ve saate baktım, lise son sınıf öğrencisiydim. O yüzden zaman benim için nakitti."Bugün neler oldu neler," Almina yanıma yaklaşırken uzunca ona baktım, "Abin okula gelmiş." Hızlıca ayağa kalkarken eşyalarımı toplamaya başladım. "Ama gitmiş,"
Derin bir nefes alırken koluna vurdum. "Korkuttun beni!" saçlarımı düzelttikten sonra çantamı sağ koluma takarak sınfttan olabildiğince hızlı çıktım.
Almina arkamdan hızlıca koşarken, önümü kesen Mert oldu."Güzelim okula geç geldin."
Saçlarımla oynamaya başladığında ellerimi sıktım. "Defne," Almina korkarak geldiğinde başımı hafifçe ona çevirdim. "Sen git, gelirim ben."
Almina başını sallayıp çıktığında tek odağım Mert oldu, tekrardan.
Geçen sene yazında gittiğimizde barda tanışmıştık, daha doğru tanışmıştı. O günden beri psikopat bir sapığımdı! "Neler öğrendiniz bugün derste?" Elimi saçıma doğru getirdiğimde hızlıca ittim.
"Hiç, hiç bir şey."
Kapıya adım attığımda sinirle kaşlarını çattı. "Bugün o adamın arabasına binerken gördüm seni, derse o yüzden geç kaldın dimi Defnecik!"
Kaşlarımı kaldırırken uzun bir nefes verip, sıktığı kolumu kendime çektim. Abimi görmüştü, bu hiç iyi olmamıştı benim için.
"Abim," hızlıca bu kelimeyi söylerken çıkışa yöneldim, içimden o kadar hızlı yürümek vardı ki, kendimi koşmaktan alı koyamıyordum.
"Defne," kolumu tutuğunda dengemi kaybedip düşeceğim sıra, abim beni havaya kaldırıp ayaklarımın yere basmasını sağladı.
Nefesimi kontrol edemiyordum, kalbimi tutuğumda Mert tekrardan bir adım attı. "O cici adam bu adam," gözlerim Murat'a kayarken, içten bir nefes alıp önüne geçtim.
"Evet abim ne olmuş?" Kaşlarımı kaldırıp söylediğim sözle yanağımı okşadığında Murat bu sefer elini itti.
"Dikkat et, yanarsın." Ortamda ki kavga bir bir artmaya başlarken, aklıma bir şeylerin gelmesini medet undum, ama nafile.
"Eve gidelim mi? Geç oluyor hem." Almina hızlıca konuşurken başımı salladım, "Evet ders çalışmam lazım, bence de gidelim."
Bir adım daha atarken Mert bu sefer kulağıma tıkladı. "Bu sefer canın acımayacak belki ama abinin bu gece canı yanacağı belli."
Derin bir nefes alırken gözlerimi devirdim ve okulun çıkışına yürüdüm. Almina hızlıca yanıma gelirken Murat arkadan bizi takip ediyordu. Kalbim deli gibi atmaya başlamıştı. Mert artık bana sapıktı!
"Mert neden hala senle uğraşıyor Defne?" Almina sorduğu soruyla kaşını kaldırırken araba sesi kulaklarımda bitti.
"Yazın, hep uğraştı aslında ama belli etmedim. Beni sevmiyor Almina, bana artık." Son cümlemi yarıda kesip arabanın ön sol kısmına geçtim ve kemerimi taktım..
"Ama artık ne?' Aynadan yansıyan görüntü ile Almina'ya baktım. O da arabaya binmiş dibimde beni izliyordu.
"Ama artık bana karşı sapık. Yani mesajlarından tut, yaklaşımlarına kadar." Gözlerimi devirirken Murat'ın arabaya içeri girmesini izledim.
"Bu p*ç kim?" Kaşları çatılırken kapıyı kapattı ve kemerini taktı. Almina'ya bir bakış atmak için dönerken telaşla konuştu.
"Sevgilisi," Kalbim küt küt atarken ağzım açık kalmıştı. Bu kız bazen gerçekten ne dediğini bilmiyordu! "Yani öyleydi, Defne ayrıldı." Bu saçma yalan bile sinirlerimi hoplatmama yetti..
"Neden hala uğraşıyor senle Defne?" Arabayı çalıştırırken sormuştu bu sefer. Dudaklarımı yalarken derin bir nefes aldım. "Hala seviyor çünkü." Tamam bu büyük bir yalandı. Beni sevmediğini iki ay öncesinden mesaj yoluyla iletmişti.
19 Ağustos 2023
Belalı Sapık!: Seni sevmiyorum Defne,
Belalı Sapık!: Sana aşığım.
Belalı Sapık!: Bir sapık kadar!
Araba hızlıca giderken gözlerimi kapattım ve bu yalanın kafamda sona ermesine izin verdim.. "Ben gidiyorum Defne!"
Almina kulaklarıma doğru bağırırken güldüm. "Tamam git." Bu kız gerçekten fazla tuhaftı. Sarışın uzun, boylu güzel bir kızdı, Almina, ama kesinlikle farklıydı.
Eve vardığımızda hızlıca çantamı alıp arabadan çıktım. Uzun bir uykuya ihtiyacım vardı. Kesinlikle!
Dış kapıyı açtıktan sonra montumu aşıp içeri girdim ve ayakkabılarımı çıkartıp pofuduk terliklerimi giydim. Sanırsam en iyi aldığım doğum günü hediyesi buydu.
Ev o kadar çok fazla sessizdi ki, kalbim çarpmaya başlamıştı. Arkadan gelen kapı kapanma sesiyle başımı o yöne çevirdim.
"Babam nerede Murat?" Şaşkınca ona bakarken ellerini bağdaş yapıp bana doğru adım attı.. "Annem ve baban İngiltere'ye gitti, Defne.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİM / +18
Random*Yarı Texting Üvey ABİM: "Defne bana direk havlumu getir!" Üvey ABİM: "Sana hemen diyorum!"