13 🔞

546 39 0
                                    

ඇත්තට ටේශී මේ ක්‍රියාවලිය ගැන දන්නවා උනාට එයා දැන් කරන්න ඕන මොකක්ද කියලා ටේශිට තේරුමක් නෑ. ජන්කුක් කරන දෙයක් කරනකල් බලන් ඉන්නවා ඇරෙන්න.

ටේශි ගේ ඉනේ ඉතුරු උන සාය ඇරෙන්න ඇගේ වෙන ඇදුමක් ඉතුරු වෙලා තිබ්බේ නෑ. ටේශිගේ සිරුර දිහා උඩ ඉදන් යටට බැලුවේ මහ කෑදර කමකින්. ඇත් දළ පාට ලස්සන කිරි සුදු ඇග තැනින් තැන ජන්කුක් ඇති කරපු රතු පැල්ලම් නිසා තවත් ලස්සන වෙලා කියලා ජන්කුක් ට හිතුනා.

ඇදෙන් නැගිට්ට ජන්කුක් ඇදන් ඉන්න කලිසමයි බොක්සර් එකයි දෙකම එක පාර ගලවලා දාලා ඇදට නැග්ගා. නැගලා දන ගහගෙන ටෙශිවත් ඇදේම දන ගැස්සුවා.

🐰 - tae baby දැන් ඔයා මම කියන දේ කරන්න ඕනේ හරිද

ටේශි ඔලුව වැනුවා.

🐰 - දැන් මෙයාව කටට අරන් suck කරන්න baby.

ජන්කුක් ගේ අනට ටේශි කීකරුයි. ජන්කුක් ගේ dick එක ටේශී කටට දා ගත්තා. ජන්කුක් dick එක ඇත්තට ලොකු size. එක නිසා ටේශි ට dick එකේ බාගයයි කටට දා ගන්න පුළුවන් වුනේ. ජන්කුක් අත්දැකීමෙන්ම දන්නවා එයාගේ dick එක සම්පූර්ණයෙන් කටට ගන්න බැරි බව. මොකද මේක ටේශි first time උනාට ජන්කුක් ට එහෙම නෑ. ඇමරිකාවේ ඉන්න කාලේ ජන්කුක් එහෙත් කෙල්ලෝ 3න් 4 දෙනෙක්ම ආශ්‍රය කලා වගේම කොරියාවට ආවට පස්සේ club වල කෙල්ලෝ එක්ක රැයවල් ගත කරලා තිබ්බා.

හැබැයි ටේශිට ආදරේ කරන්න ගත්තට පස්සේ ජන්කුක් වෙන කෙල්ලෙක් දිහා බලන්න වත් කැමති උනේ නෑ. ඒ තරම්ම පිරිසිදු ජන්කුක් ටේශිට ආදරේ කලා.

🐰 - baby දැන් අයිස්ක්‍රීම් එකක් කනවා වගේ ඔක ලෙවකන්න.

🐰 - යා.. යස්.. යස්.. so good. ම්හ්.. ඔයා එක හරියටම කරනවා baby..

ජන්කුක් කටහඩ එන්න එන්නම සරාගිකයි.

🐰- දැන් ආයේ කටට අරන් suck කරන්න.

🐰 - ඔයේ.. යස්.. යස්.. fast baby fast...

ජන්කුක් ට ටේශිගේ වේගෙ මදි cum වෙන්න.

🐰 - sorry tae baby මේක කරන්න උනාට මට තවත් ඉවසන්න බෑ.

ටේශි ගේ කොන්ඩෙන් අල්ල ගත්ත ජන්කුක් උපරිම වේගයෙන් mouth fuck කරන්න ගත්තා.

🐰 - අහ්.. අහ්.. ම්හ්.

විනාඩි ගානක trust වලින් පස්සේ ටේශිගේ කට ඇතුලේම cum උන ජන්කුක් ඉක්මනින් dick එක එලියට ගත්තේ ටේශිට අමාරුයි වගේ දැනුන නිසා

🥀 - කෑහැ.. කෑහැ...

🐰 - sorry baby.. sorry.. මට control නැති උනා. ආයේ මෙහෙම වෙන්නේ නෑ.

🥀 - එකට කමක් නෑ මට අමාරු නෑ ඩැඩී.

ටේශිව ඇදේ එහෙම්ම දිගා කරපු ජන්කුක් ඉනේ තිබ්බ ටේශිගේ සායත් ගලවලා විසික් කරලා කොට්ටේ යටට අත දාලා condom එකක් අරන් dick එකට දා ගත්තා. ජන්කුක් මේකට ලැස්ති වෙලාම ඉදලා කලින් ඉදන්ම.

වෙන්නේ මොකක් ද කියලා තේරුනත් ටේශි ජන්කුක්ව නතර කලේ නෑ. ආදරේ නාමෙන් එයා ඒ හැම දෙයක්ම ජන්කුක් ට පරිත්‍යාග කරන්න තිරනය කරලා ඉවර නිසා.

ටේශි ගේ කකුල් දෙක පලල් කරලා ඒ අතරට ආපු ජන්කුක් dick එක අතින් අල්ලගෙන dick top එක pussy එකේ උඩට යටට ඇතිල්ලුවා.

🥀 - අහ්... ඩැඩී.. අහ්..

🐰 - tea baby මේක ඔයාගේ first time නිසා මට ඔයාට fingering කරන්න බෑ. මොකද මට ඒ vargin hall එකට මුලින්ම යනවා දකින්න ඕන මගේ dick එක. ටිකක් රිදෙයි. මගේ baby ඉවසන්න. ගොඩක් රිදුනොත් මට කියන්න හරිද.

ඉනෙන් පාත්වෙලා පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ජන්කුක් dick top එක ඇතුල් කලා.

🥀 - ආයි.. මට රිදෙනවා ජන්කුකී.. ආ...

🐰 - පොඩ්ඩක් ඉවසන්න මැනික.

ඉතුරු කොටසත් ටේශිගේ හිනි ඉනේන් අල්ලන් ජන්කුක් ඇතුල්කලා. විනාඩියක් විතර එහෙම හිටපු ජන්කුක් හිමින් හිමින් move වෙන්න ගත්තා. Move වෙන වේගේ වැඩි වෙනකොට ටේශි ගේ මෝන්ස් වල සද්ද වින්දනය පිට වෙන මෝන්ස් උනා.

🥀 - අහ්.. ම්හ්... ඩැඩී.. අහ්.. ආ.. ම්හ්..

ටේශි උපරිමයට ලංවෙන බව ජන්කුක් ට තේරුනා වගේම ජන්කුක් ත් උපරිමේට ලගා වෙමින් හිටියේ.

🐰- අහ්..

ජන්කුක් deeply trust කරන්න ගත්තා. ජන්කුක් වේගයට ඇඳ පවා වේගයෙන් වැනෙනවා.

🥀 - අහ්.. අහ්.. අහ්.. ඩැඩී ආයේ එක එනවා.. අහ්... ඩැඩී.....

ගැඹුරු ඇතුල්වීම නිසා ටේශි ඉක්මනින් ම හැගිම් පිටකලේ කෑ ගහගෙනමයි. ටේශිගේ mons ජන්කුක්ව පිස්සෙක් කරනවා. ජන්කුක් තාම වින්දනය පිටකරල නැති නිසා ජන්කුක් තවත් විනාඩි 5ක් විතර එක දිගටම ගැඹුරෙන් ටේශි ට ඇතුල් වෙලා cum උනා.

🐰 - අහ්. මගේ මැනික...

🐰 - I love you tea baby. I love you so much..

🥀 - I love you to..

ටේශි ගේ නලල සිප ගත්තු ජන්කුක් නිරුවතින් ම ටේශිව බදාගෙන නිදා ගත්තා. ටේශිත් එය ආදරේ කරන උනුසුම් විශාල පපුවට ඔලුව තියන් තුරුල් උනා.

Has Changed (Taekook)Where stories live. Discover now