פרק 29

676 78 32
                                    

היום ה20 בינואר, מאז שנזכרתי, ידעתי שבאמת אני בת 17 ולא 18.

אז בעוד יומיים באמת יהיה לי יום הולדת 18.
הכאבי בטן לא הפסיקו לי, והורי חושבים שיש לי וירוס בבטן, כך גם אני.

טום מרבה לבקר אותי בבית, וכשאני שוכבת במיטה, הוא מנשק אותי במצח ומחייך.
גם הוא לא יודע, וגם קיילי לא יודעת, לבינתיים.

קיילי אמורה לבוא איתי היום לבית מרקחת, היא טענה לי אתמול בפלאפון שדיברנו "אולי נקרע משהו!! את חייבת לבדוק את זה." אני כמובן נאנחתי ומלמלתי "בסדר." כך שהיום, אנחנו הולכות לבית מרקחת.

קיילי נכנסה לחדרי והביטה בי מחוייכת, היא לבשה ג'ינס וחולצת צמר כחולה עם נעליי ספורט כחולות גם.
אני לבשתי טייץ אבל עם קפוצו'ן שחור ונעלי וואנס.
שמתי כובע על ראשי, וייצאתי עם קיילי לבית מרקחת.

כשהגענו היא עשתה שהיא קונה מכיוון שאמרה לי "זה יראה חשוד אם בת שלא של מפורסם אחד אלא שניים!! תקנה בדיקת הריון." צחקתי בקול והלכנו לשלם, המורה הזקנה אפילו לא הביטה בנו.

כשנכנסו בחזרה לבית שלי, היינו רק אני והיא.
אז כשנכנסתי לשירותים, וסיימתי והכל, חיכיתי שזה ייראה תוצאה, ובינתיים החלטתי לדבר עם קיילי.

"קיילי?" שאלתי מבעד לדלת.
"זה הראה תוצאה דארסי?" היא צעקה בחזרה ואז הוסיפה "מתי המשפחה שלך חוזרת?"
"אם עכשיו עשר בבוקר אז בשתיים עשרה בצהריים, אבל לא על זה רציתי לדבר איתך."
"אה אז על מה?"
"קיילי אני זוכרת." כשאמרתי את זה היא התחילה לצחוק, "קיילי אני רצינית, אני נזכרתי אל תגלי לאף אחד עדיין." אמרתי ברוגע, "באמת?" שמעתי התרגשות בקולה, "כן באמת." חייכתי למרות שלא יכלה לראות אותי, "אלוהים אני מאושרת דארסי! אני אוהבת אותך!"
"גם אני אוהבת אותך קיילי!" צחקקתי כשהיא דיברה שוב "טוב תבדקי, עבר הזמן קדימה." היא האיצה בי.
הסתכלתי על הבדיקה, והשתנקתי.
למזלי קיילי לא שמעה את זה.

קוראים לי דארסי סטיילינסון, או בקיצור סטיילס, נזכרתי במי שאני וגיליתי לחברתי קיילי, ובנוסף לזה... אני גם בהריון מטום.

ההתחלה של הסוף- דארסי סטיילינסון. [2]Where stories live. Discover now