II.Tanıtım

2K 115 12
                                    


Genç adam Asminlerin kapısının önüne konuşmaya gelmişti.Son bir defa şansını deneyecekti.Eğer gitme,evlenme derse evlenmezdi.Ne kadar buna mecbur bıraksalarda karşı dururdu törenin bu kararına.Cihan bir umutla baktı Asmin'in gözlerine bir işaret beklemişti,bir kırıntı beklemişti o gözlerden.Elinde duran alyansı eli titreyerek yavaşça uzattı kadına.Yutkunarak acıyla araladı ağzını,ağzından çıkan kelimelerin genç kadının yüreğini nasıl yerinden söktüğünü bilmeden.

"Ben evleniyorum Asmin...Avşin ile tekrardan evlenmemize karar kılındı.Yapma dersen evlenmem,gitme de bana ne olur...Seni seviyorum de kıyma bize de.Tekrardan evlenebiliriz de..."

Genç kadın adamın bu sözleri karşısında sanki nefesi kesildi,aldığı nefes battı ona.Konuşmak isteyen adama onunda vereceği haber vardı,Bin ümitle elinde duran ultrason kağıdıyla aşağıya inmişti bebekleri olacağını açıklamak için,gururunu bir kenara bırakıp söyleyecekti bu haberi ama o evleniyorum diyordu.Hemde öldü bildiği eski karısıyla, tekrar evlenme kararı almışlardı.Tabi artık bir engel kalmamıştı aralarında Cihan ile boşanmışlardı artık.Yavaşça arkasına sakladı ultrason kağıdını.Genç adam tarafından uzatılan yüzüğü görünce gözleri doldu kadının,zaten çoktan kabul etmiş ki bu evliliği...Dudakları titredi.

"Tebrik ederim...Umarım sevdiğin kadınla çok mutlu olursun...Git Cihan...Onun yaşadığını öğrendiğin anda mutluluktan havalara uçtuğun kadına git...Onun uğruna benim söylediğim hiç birşeye inanmadın...Onun yaşamasını bildiğin halde bana söylemedin diyerek masumiyetime inanmadın,böylesi işine geldi aslında değilmi?O kadına sevdan bütün Urfa'nın dilindeydi ama ben..."

Derin nefes aldı Asmin bi hıçkırık koptu ağzından ve konuşmaya devam etti.

"Kimseyi dinlemedim...Beni sevdin zannettim...Onu unuttun zannettim...Gerçekten karın olduğumu zannettim.Sen onu hiçbir zaman unutmamışsın ki,yaşadığını öğrendiğin anda soluğu yanında aldın o kadının...Gözlerimin önünde elinden tutarak konaktakilere meydan okudun o kadın uğruna Ve sen bunları yaparken biz evliydik...Git Cihan bizim seninle konuşacak hiç birşeyimiz kalmamış zaten."



"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ZAİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin