2.bölüm - Gizli Güzel

686 59 71
                                    

Herkese selamlar! Nasılsınız?
Yeni bölümü yazıp yayımlamak aslında dün aklımdaydı ama dün hem Vuslat'a, hem de Yarım'a bölüm yazıp yayımladım. Halamlarda yazıp yayımladığım için artık İntikam Aşkı'na vakit kalmadı. Ama çok şükür bugün yazabildim. Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen. İyi okumalar! 🤎

Asena Akalın

Hayatımın en güzel günlerini yaşıyordum. Babam yanımızda olmasa da annemle birlikte mutlu olmaya çalışıyorduk. Annem beni mutlu ediyordu. Onun gibi bir anneye sahip olduğum için çok şanslı hissediyordum kendimi. Bana dinimizi, kendimi sevdirmişti. Beni yıllarca babam olmadan büyütmüştü. Ona çok fazla borçluydum ama bunu anneme söylediğimde bana kızıyordu. Ben onun çocuğu olduğum için aramızda borçlanma gibi bir durum olamazmış, öyle derdi.

"Kızım, şurada duralım mı? Biraz dinleniriz. Yollar kapalı zaten. Neden kapalı onu da anlamadım ama neyse. Birazdan açarlar herhalde. Olmasa da konuşuruz. " dediğinde başımı salladım. Arabayı annem kullandığı için yorulduğunu anlıyordum. Ben kullanmayı teklif etmiştim ama annem bu tatile gidip gelene kadar her şeyi kendisinin yapacağını, benim dinlenmem gerektiğini söylüyordu. Hem de gerçekten yollar kapalıydı. Neden kapandığı hakkında hiçbir pankart yoktu ama herhalde önemli sebepten yollar kapanmıştı.

"Bende tuvalete gideyim." diyerek arabadan indim. Annem yolda dinlenme alanları olan yere giderek bir şeyler alacaktı. Muhtemelen karnı acıkmıştı. Yemek yemeyi çok seviyordu.

Kadınların girebileceği tuvalet kısmına girdiğimde aynadan makyajını düzelten birinin olduğunu gördüm. Kadın o kadar kahverengiydi ki, istemsizce bir kaç saniye durmadan kadına bakmıştım. Yüzü olgundu ve yüzündeki makyajı bile kahverengi renginden oluşuyordu. Ona olan bakışlarımı farkettiğinde bana döndü. Gülümsediğinde bende gülümsedim. Rahatsız olmaması beni rahatlatmıştı. Resmen sapık gibi izlemiştim kadını. Tövbe estağfurullah.

Tuvalete girip çıktığımda o kadının hâlâ aynanın karşısında olduğunu gördüm. Makyaj malzemelerini makyaj çantasına yerleştiriyordu.  Ellerimi yıkamak için lavaboya yaklaştım. Ellerimi yıkadıktan sonra tesettürümü düzeltmeye başladım.

"İsminiz nedir?" diye sordu kadın. Tesettürümü düzelterek ona taraf döndüm ve gülümseyerek, "Asena Akalın." dediğimde başını salladı.

"Güzel isminiz var. Bende Öznur Naz." diyerek elini bana doğru uzattı. Tesettürümü düzelttiğim için rahatça elimi eline yaklaştırdım.

"Tanıştığıma memnun oldum." dedim.

"Bende tanıştığıma memnun olmak isterdim." diyerek tuttuğu elimden beni bir anda kendine çekti. Vücudumu döndürerek sol kolunu omzumdan tutarak beni daha sıkı tutmaya başladı. Ne zaman çıkardığını anlamadığım peçeteyi burnuma yaklaştırdığında ondan uzaklaşmaya çalışıyordum ama burnuma gelen kokuyla aniden gözlerim kapanmıştı.

***

Yazar anlatımı

"Kapıyı aç." diye emir verdi Öznur. Safa duyduğu sesle gülümsedi. Kapıyı açtığında ise gülümsemesini yüzünden sildi. Ciddi ifadesine büründü.

"Asena bu mu?" diye sordu Safa. Öznur başını sallayarak kucağında taşıdığı kadını koltuğa bıraktı. Dinlenme alanının sahibi ile konuşmuştu Berkin Vural. Yolların kısa süreliğine kapanmasını istemiş, oradan bir kızı götüreceklerini söylemişti ve biraz da para rüşveti yapmıştı. Yani, elli-altmış bin kadar rüşvet.

İntikam Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin