Herkese merhaba!
İlk öncelikle, Instagram hesabıma beklerim.
İg; zeytmr_
kirilankalemler_17Kim okuyabiliyorsa oy verirse ve bir tane bile olsa yorum atarsa çok sevinirim. Biliyorsunuz, az kişiyiz ve benim de biraz motivasyona ihtiyacım var. Siz benim ilham kaynağımsınız. Desteklerinizi bekliyorum. 🌸
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar! 🎀
⏳
Asena Akalın Vural
Saat sabahın beşinde yola çıkmıştık. Dün hepimiz birlikte vakit geçirmiştik. Evde film izlemiş, sohbet etmiş, her şeyi unutup gülüp eğlenmiştik. Bugün ise geçmişimizle yüzleşmek için ilk adımımızı atmış, yola çıkmıştık. Bizim arabamızın arkasından iki tane daha araba geliyordu. İçinde korumalar vardı. Berkin'in neden bu kadar koruması vardı bilmiyordum ama yaklaşık on kişi bizim arkamızdan geliyordu.
"Ne gerek vardı o kadar korumaya?" dedim uykulu sesimle. Yolda olan bakışlarını bana çevirmeden konuştu.
"Başımıza neler geleceğini bilemeyiz, güzelim. Sen uyumaya devam et." dediğinde zaten kapanmaya hazır olan gözlerimi kapattım.
***
"Güzelim, uyan. Güzelim." Berkin'in sesini duyduğumda istemeyerek de olsa gözlerimi yavaş yavaş açtım. Berkin kapımı açmış bana doğru eğilmişti.
"Gel, güzelim." diyerek bacağımın altından tutarak beni kucağına aldı. Arabadan indirdiğin de kapıyı birisi kapatmıştı. Görmemiştim. Başımı Berkin'in omzuna yasladım.
"Geldik mi?" diye sordum.
"Evet, güzelim. Şehir dışındayız. Evimize doğru ilerliyoruz." dediğinde başımı salladım. Omzundan başımı ayırarak etrafa baktığımda yanımızda bir sürü korumanın olduğunu gördüm. Sayıları daha da artmıştı sanki.
"Kemal ve Merve hakkında ne bilgi var?" diye sordu Berkin.
"Su sınırlı veriliyor. Yemekte iki günden bir veriliyor. Konuşmamakta ısrarlılar. Bir kere bile ağızlarını açmadılar. Tehdit ettik Asena Hanım ile ama işe yaramadı. Ölüm ile tehdit etsek bile işe yaramıyor, efendim. Konuşmuyorlar." dedi sağımız da duran koruma.
"Demek ki son çare babam." diye fısıldadı Berkin. Sadece ben duydum dediğini.
"Son kez biz konuşacağız. Eğer yine bir şeyler söylemezlerse o zaman bırakacağız ama asla peşlerini bırakmayın. Hep takip edin." dedi Berkin. Koruma hemen başını sallayarak geriye çekildi.
"Berkin."
"Efendim, karıcığım?"
"İndir beni. Yürüyeceğim." dediğimde başını iki yana salladı.
"Eve ulaşmamıza az kaldı. Seni kucağımda buraya getirmek hayalimdi. Seni ilk kez gördüğüm yere karım ve kucağımda olarak getirmek istiyordum." dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Böyle bir şeyi neden hayal etmişti?
"Böyle bir şeyi neden hayal ettin?"
"Bu evden aklımda kalan sadece ağladığın kısımlar. O kısımları silmek ve seni böyle güzel hayal etmek, bunu yaşamak istedim. Aklımda olan o anı silmek istedim." Gülümsedim.
"Anneni ve babanı görmeye hazır mısın? Kötü hâldeler." dedi Öznur. Başımı salladım.
"Hazırım." dedim. Kapının önüne gelmiştik. Buradan çıktığımız gün her şey tamamen farklıydı, şimdi ise tamamen farklı. Çok kısa sürede çok güzel şeyler yaşamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Aşkı
Espiritual"Zira gerçekleri kaybetmektense, gerçekleri kazanmak daha zordur." Gerçekleri kazananlara ithafen... 22 yıl önce işlenmiş cinayet unutulur muydu? Akalın ailesi unutmuştu. Bir cinayeti, bir kadının ölümünü, bir annenin çocuğunu annesiz bırakmak zor...