Herkese selamlar! Nasılsınız?
Çok bomba, heyecanlı, içimi kıpır kıpır eden bir bölümle karşınızdayım. Bu sezon finali bölümü olduğu için bundan önceki iki bölüme göre biraz daha uzun oldu. (bi zahmet)
Bölümün sonunda umarım bana çok kızmazsınız. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar! 💞
⏳
Asena Akalın
Babamı gördüğümde tüm duygularım bir birine karışmıştı. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Babama gidip sarılmalı mıydım yoksa yıllardır neden saklandığını mı sormalıydım? Hiçbir fikrim yoktu. Herkes bana bakıyordu ama benim tek odak noktam babamdı. Hiçbir şey yapmadan sadece durarak ona bakıyordum. Yıllardır öldüğünü sandığım, mezarına gidip saatlerce ağladığım kişi şu an karşımdaydı. Babam yaşıyordu. Nefes alıyordu.
"Baba." diye fısıltı çıktı ağzımdan. Babam bana döndü. Onu fotoğraflar sayesinde hafızamda saklayabilmiştim. Çok değişmemişti. Sadece yüzü kırışıklar ile kaplanmıştı.
"Kızım." dedi babam. Onun sesinden 'kızım' lafını duymayalı uzun süre olmuştu. Yavaşça koltuktan ayağa kalktım. Bir kaç adım öne gittim. Babamın önünde durduğumda gözlerim doldu. Yirmi iki yıl geçmişti. Tamı tamına yirmi iki yıl sonra babamı görmüştüm. En son beş yaşında gördüğüm babamı, yirmi iki yıl sonra yirmi yedi yaşımda görmüştüm. Bunun ağırlığını herkes anlamazdı. Anlayamazdı. Kollarımı bir anda babamın sırtına doladığımda babam hiç vakit kaybetmeden bana sarıldı. Kollarını öyle sıkı sarmıştı ki, kaybetmekten korkar gibiydi. Ama benim babam beni ne zaman kazanmıştı ki?
"Seni çok özledim. Çok fazla özledim." dedi babam. Başıma öpücük kondurdu.
"Güzel yavrum, ne kadar güzel olmuşsun." dediğinde onu ne kadar çok özlediğimi farkettim. Yanımda olan insanları umursamadan hüngür hüngür ağlamaya başladım. Son günlerde her şey o kadar ani ve hızlı oluyordu ki, olayların ağırlığına dayanamıyordum. Babama kızgın olmama rağmen sadece onun omzunda bu kadar içten ağlamamam kendime kızmama sebep oldu ama umursamadım. Şu an tek ihtiyacım olan şey babama sarılmak ve içimde biriktirdiğim tüm duyguları ağlayarak dışa aktarmaktı.
"Nasılda ağlıyorsun öyle içli içli, güzel çocuğum, canını bu kadar mı yaktılar?" dedi babam. Daha çok ağlamaya başladım. Başımı omzuna gömdüm. Kendini babasının omzunda saklamak isteyen küçük kız çocukları gibi hissediyordum. Babamı o kadar özlemiştim ki, ona sarılmak için o kadar dua etmiştim ki, şimdi babama sarılmak bir mucize gibiydi. Onu özlemekten delirmiştim çünkü gerçekten babamı çok fazla seviyordum. Bazen annemden bile çok sevdiğimi hissediyordum.
Ağlamam yavaş yavaş azaldığında kollarımı babamın omzundan çektim. Bir kaç adım geriye giderek babamın yüzüne baktım. Boyu benden biraz uzundu. Annem zaten babamın uzun birisi olduğunu söylerdi.
"Kaç yıldır neredeydin? Neden yoktun, baba? Canımı en çok yakan senin yokluğun oldu. Neden yoktun? Neden canımın bu kadar yanmasına izin verdin?" diye sorduğumda babam üzgün bakışlarla bana baktı.
"Zorundaydım." dediğinde gözlerimden yine yaşlar akmaya başladı.
"Kızını bırakıp gitmeni sağlayacak kadar ne olmuştu, baba?! Ne yapmışlardı?" dediğimde babam gözleri dolu hâlde bana yaklaştı.
"Eğer gitmeseydim beni öldürürlerdi. Şu an buraya gelebilmişsem olay dosyası kapandığı için gelebilmişimdir." dediğinde kaşlarımı çattın.
"Ne olayı, baba? Siz annemle ne işine karıştınız?" diye sorduğumda babam kaşlarını çattı. Şaşırmıştı. Berkin'e baktı.
"Söylemedin mi?" diye sorduğunda Berkin başını iki yana salladı. Babam Öznur'a ve Safa'ya baktı.
"Onlar biliyor mu?" diye sordu. Berkin başını salladı. Babam sinirle Berkin'e döndü.
"Onlar biliyor ama benim kızım bilmiyor mu?!" diye sinirle sorduğunda kaşlarımı çattım. Neyden bahsediyorlardı?
"Neyden bahsediyorsun, baba?" diye sorduğumda babam bana döndü. Bir kez daha gözleri doldu. Yutkundu. Söylemesi bu kadar zor olanda neyin nesiydi?
"Biyolojik annen, yani gerçek Merve Akalın şu an hapishanede. Senin annen diye bildiğin kişi annen değil."
⏳
Bana kızmayın olur mu? En meraklı yerinde bitirmesem içimde kalırdı. Rahat edemezdim. 🥺
Sadece bir ay ya da iki ay bekleyeceğiz. Ondan sonra İntikam Aşkı'na devam edeceğiz. Muhtemelen bir ay sonra yazmaya devam ederim. Neden sezon finali yaptım onu açıklayayım. İlk öncelikle sınav haftam olduğu için, hem de kurslara gittiğim için bölüm yazmaya pek vaktim yok. Ayrıca bir çoğu kurgu yazdığım hâlde Hasbelkader'in özel bölümünü de yazmam gerekli. O yüzden de biraz ara verdim diyebiliriz. Birde 03:00 kurgumun ilk bölümü gelecek yakında. Onun içinde sezon finali verdik... Biraz daha az hikâye yazmak için açıkçası sezon finali verdim çünkü bu kurgunun bölümleri kısa olunca içim rahat etmiyordu ama onca iş, birde kurs ve sınav haftası olunca biraz delirdim. Bende bir süreliğine ara vermek iyi olur diye düşündüm. Umarım anlayışla karşılarsınız. Ve lütfen bana kızmayın. 🥺
Yeni sezonun ilk bölümlerinden her şeyi öğreneceksiniz, yani en azından bir çoğu şeyi. Merak etmeyin. 🥺💞
Bölüm nasıldı?
Asena ve babası hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce babası neler yapacak?
Sizce Merve Akalın neden hapishanede?
Bizim tanıdığımız Merve Akalın sizce kimdi?
Sizce Berkin neler yaparak geçmişi öğrenecek?
Bundan sonra neler olur dersiniz?
Sorularıma cevap vermeyi unutmayın, lütfen. Düşünceleriniz her zaman benim için çok önemli. Yorumlarınızı ve oylarınızı hikayemden eksik etmeyin. Hikayemin sizin desteğinize ihtiyacı var, unutmayın. Tüm destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum. Sizleri çok ama çok fazla seviyorum, kendinize çok iyi bakın. Gelecek bölümde(sezonda) görüşmek üzere! 🤎🩹
Allah'a emanetsiniz! 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Aşkı
Spiritual"Zira gerçekleri kaybetmektense, gerçekleri kazanmak daha zordur." Gerçekleri kazananlara ithafen... 22 yıl önce işlenmiş cinayet unutulur muydu? Akalın ailesi unutmuştu. Bir cinayeti, bir kadının ölümünü, bir annenin çocuğunu annesiz bırakmak zor...