19.bölüm - Nazım Yasarisov

217 27 97
                                    

Herkese selamlar! Nasılsınız?

Son bölümden sonra yeni bölümü yazmak benim içinde heyecanlı oldu. Bölümü seveceğinize eminim gibi. 🤭

Bu bölüm güzeldi ama gelecek bölüm daha fena olacak. Gelecek bölüm İnşaAllah bir hafta sonra gelecek. Biraz sabretmemiz gerek... Ama beni biliyorsunuz, ilham perilerimin isteği daha önemli. 🤭

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar, ballarım. 💓

Asena Akalın

Karanlıktı. Her yer karanlıktı. Işık yoktu. Burası neresiydi? Ben nereye gelmiştim ve neden her yer karanlıktı? Bayılmış mıydım?

En son yaşananları hatırladığım da silah sesi kulağımda tekrar çınladı. Vurulmuştu. Kim vurulmuştu? Annem mi? Berkin annemi mi vurmuştu?

"Uyanmıyor." diyen sesini duydum Öznur'un. Sesinde yorgunluk vardı. Burnuma koku geldi. Kan kokusu. Vurulmuştu. Kim vurulmuştu? Safa mı?

"O iyi mi?" diye sordu Merve Akalın. Daha doğrusu benim öz annem...

"İyi. Siz olmasaydınız daha iyi olurduk." dedi Safa. Karanlıktı. Silah sesini duyduğum anda her yerin karalması gibiydi. Vurulmuştu. Kim vurulmuştu? Berkin mi?

"Uyanınca ne yapacağız?" diye sordu babam. Herkes buradaydı. Herkesin sesini kulaklarım duymuştu. Berkin neredeydi? Berkin'in sesi neden gelmiyordu? Vurulan Berkin miydi?

"B-b-er-kin." diye kekeledim. Gözlerimi açmamıştım. Konuşmaya çalışıyordum ama konuşamıyordum.

"Kardeşim!"

"Güzelim!" Safa ve Öznur aynı anda bağırmıştı.

Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştığımda başımın üzerinde Öznur'un ve Safa'nın olduğunu gördüm.

"O?" dedim. Neden konuşamıyordum? "O, nerede?" diye sordum. Berkin neredeydi?

"Kimi soruyor?" dedi babam.

"Berkin'i." dedi Safa. Elim başıma doğru gittiğinde şalımın başımda olduğunu gördüğümde rahatladım. Hâlâ soran gözlerle Öznur'a ve Safa'ya bakıyordum. Berkin neredeydi?

"Ona şimdi söylememiz iyi olacak mı? Doktor kriz geçirdiğini, travması olduğunu söyledi. Ne travması var? Biliyor musunuz?" diye sordu Öznur. Annemle babama baktı. Annemle babamı yıllar sonra yan yana görmüştüm. Garipti.

"Yıllar önce Berkin'in annesinin ölümünden haberinden sonra Nazım Vural evimize gelmişti." Berkin'in babasından bahsediyordu annem. "Kemal'i öldürmek istiyorlardı. Ama Kemal'i çoktan yurtdışına göndermiştim. O zaman beni öldürmeye kalkışmıştı, Asena bunların hepsine şahit oldu. Tüm silah seslerine, bağırışlara, kavgalara. Sonra Lane'dan öğrendim her şeyi unuttuğunu. Bu bizim için avantajdı." Kaşlarımı çattım. Lane kimdi?

"Sahte Merve Akalın'ın gerçek ismi Lane Yasarisov." Kaşlarım daha da çatıldı.

"Yasarisov?" diye sordum. "Rus muydu?"

"Sadece Rus değildi, hem de Nazım Vural Yasarisov'un eşi." Babamın dedikleri ile gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Öznur ve Safa da benim gibi şaşırmıştı.

"Nazım Vural öldü." dedi Safa. Babam başını iki yana salladı.

"Yasarisov, on beş yıldır Rusya'nın Tataristan Cumhuriyeti'ne bağlı Zey rayonunun merkezi olan şehrinde yaşıyor. Lane, Asena'nın yanından ayrılıp tatile gittiğinde aslında Nazım Yasarisov'un yanına gidiyordu." dedi babam. Annem hiç şaşırmış gibi değildi. Her şeyi biliyordu.

İntikam Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin