Herkese selamlar! Nasılsınız?
Yeni bölümü az önce yazdım ve hemen yayımlamak istedim. Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Oylarınızı ve yorumlarınızı hikâyemden eksik etmeyin. İyi okumalar! 🤎
⏳
Asena Akalın
Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladığımda bembeyaz olan tavanı görmüştüm. Bir kaç kez gözlerimi kırpıştırdıktan sonra yerimde doğruldum. Koltukta oturur vaziyetteydim ama hiç kimse yoktu. Etrafıma baktığımda sade salonla karşılaştım. Bakışlarım kapıya gittiğinde kapının ardından seslerin geldiğini duydum. Ayağa kalkarak kapının yanına ilerledim.
"Beni kızdırıyorsun, Safa." dedi bir kadının sesi. Bu ses tanıdıktı. Kapıyı yavaşça araladığımda sırtını benim açtığım kapıya dönmüş bir kadın ve onun önünde boyunun uzunluğu belli olan bir adam vardı.
Kadının kıyafetlerine dikkat ettiğimde bir kaç anı gözümde canlandı. Bu kadın Öznur değil miydi? Tuvalette beni bayıltan kadındı.
"Hemen sinirlenen sensin, Öznur. Ben sadece düşüncelerimi söyledim." dedi adam. İsmi Safa olmalıydı.
"O kız burada kalacak. Ne demek depoya götürmek? İntikam almak istiyorsak adam akıllı intikamımızı alacağız. Dizi veya film çekmiyoruz." dedi Öznur. Safa sadece gülümsedi ve başını aşağı yukarı doğru salladı. Öznur ne intikamından bahsediyordu?
"Bizi izlemeyi bırakın, Asena Hanım." dedi Öznur. Kaşlarım çatıldı. Onları izlediğimi nasıl anlamıştı? Bana döndüğünde yüzünde gülümseme vardı.
"Sizi izlediğimi nereden anladınız?" diye sordum.
"Uyandığınızdan beri nefes alışverişlerinizi dâhi duyuyorum. Ayak seslerinizi ve kapıyı açmanızı nasıl duymam?" dediğinde hayranlıkla dudaklarımı araladım.
"Senden etkilendi." dedi Öznur'un arkasında duran Safa. Öznur sinirle ona döndü ve bakışlarıyla Safa denen adamı susturdu. Öznur'un ona bakması Safa'nın hoşuna gitmiş gibi gülümsedi. Öznur tekrar bana döndüğünde gülümsedi.
"Bir şey ister misiniz, Asena Hanım?" dediğinde başımı iki yana salladım.
"Ben neredeyim? Neden buraya geldim? Annem nerede?" diye sordum bir anda. Aklıma düşen anılarla kaşlarım çatıldı. Benim burada ne işin vardı?
"Anneni mi arıyorsun, gizli güzel?" diyen bir ses duydum. Merdivenlerden inen adama gözlerimi diktiğimde namahrem birisine bu kadar uzun süre bakmanın yanlış olduğunu biliyordum ama bana 'gizli güzel' diyen bu kişinin kim olduğunu merak ediyordum.
"Siz kimsiniz?" dediğimde gülümsedi. Yanıma geldiğinde tam olarak önümde durdu. Boyu benden uzundu. Başım onun çenesine doğru geliyordu.
"Ailenin katili olduğu o kişilerin çocuğuyum." dediğinde bakışlarım durdu. Tüm sesler, zaman, kalbimin atışı ve nefesim bile durdu. Her şey bir kaç saniyeliğine durdu.
"Ne oldu? Şaşırdın mı? Çok sevdiğin annen sana nasıl birisi olduğunu anlatmadı mı?" dediğinde onu duyuyordum ama tam olarak anlamıyor gibiydim. Ne diyordu bu adam?
"Ne diyorsunuz siz?!" diyerek sesimi hafiften yükseltmiştim.
"Ne dediğimi anladın. Türkçe konuşuyorum, arapça konuşmuyorum." dediğinde dalga geçiyordu.
"Siz kimsiniz ve ne diyorsunuz bilmiyorum ama saçmaladığınız kesin." dediğinde karşımdaki adam bakışlarını Öznur'a çevirdi. Bakışlarıyla bir odayı işaret ettiğinde Öznur kolumdan tutarak beni o odaya sürüklemeye başladı.
"Ne yapıyorsun? Bırak beni! Nereye götürüyorsun beni?!" diye bağırdığımda Öznur beni duymuyor gibiydi. Odanın kapısını açıp benimle birlikte odaya girdiğinde odada sadece masa ve sandalye, masanın üzerinde de bilgisayar olduğunu gördüm.
"Gerçekleri bu kadar kısa sürede yüzüne vurmayı bende istemezdim, gizli güzel, ama sen gerçekleri öğrenmek için baya geç kalmışsın zaten." diyerek odaya girdi az önceki adam ve onun ardından Safa odaya girerek kapıyı kapattı.
"Babanı görmeye hazır mısın?" dediğinde gözlerim büyümüştü. Babamı görmeye mi? Benim babam yoktu. Ölmüştü. Onu nasıl görebilirdim?
"Benim babam öldü." dediğimde Öznur başını salladı.
"Berkin Bey boşuna bir şeyler demez." dediğini duydum Öznur'un. Demek ki, bu deli adamın ismi Berkin'di.
"Belki de sen öldüğünü sandın, gizli güzel. Ailen yirmi iki yıl önce işlediği cinayeti saklamak için kendilerine başka hayat kurdular ve seni de o sahte hayatta büyüttüler. Ama artık o hayattan çıkmanın zamanı. Gerçekleri öğrenmenin zamanı geldi. Yirmi yedi yıldır babanın olmadığını düşünüyorsun ama aslında baban senin her haraketini izliyor ve bu dünyada nefes almaması gerekirken her saniye nefes alıyor." dediğinde başımın döndüğünü hissettim. Bir anda bu kadar şey duymak kendimi kötü hissetmeme sebep oluyordu. Bu adam ne diyordu? Ne cinayetinden bahsediyordu? Benim babam ölmüştü. Babam yoktu. Ben onun mezarını görmüştüm, mezarına gidip saatlerce ağlamıştım, annemin babamla ilgili anıları anlatmasıyla ve fotoğraflarla yetinmeye çalışmıştım. Şimdi karşımda duran bu adam benim babamın ölmediğini ve nefes aldığını söylüyordu. Tüm bunlar bir kâbus muydu yoksa gerçekten bunları benim kulaklarım duyuyor muydu?
"Siz ne dediğinizi sanıyorsunuz, ben babamı..." diyerek cümleme devam edecektim ki, bir anda bilgisayar açıldı. Öznur bir kaç tuşa bastıktan sonra bomboş olan odada bir ses yankılandı. Bu ses bana aitti ama videoya baktığımda babamın mezarında konuştuğum zaman beni uzaktan izleyen adam dikkatimi çekti. Bu adam yıllardır sadece fotoğraflarına baktığım o odamdı. Mezarının başında ağladığım adam sadece biraz ötede beni izliyordu. O adam, benim babamdı. Nefes almadığını zannettiğim ama nefes alan babamdı. Ayaküstünde duran, beni izleyen o kişi, benim babamdı. Kemal Akalın, benim babam, beni izliyordu. Babam yaşıyordu!
⏳
Açıkçası bende bu kadar hızlı şekilde Asena'nın gerçekleri öğrendiği sahneyi yazmayı düşünmüyordum ama Asena gerçeklerin sadece bir kısmını öğrendi. Çeyrek kısmını... 🥲
İntikam Aşkı'nı yazarken çok garip hissediyorum. Farklı bir dünyada gibi. Her karakter benim için o kadar özel ki. Siz bilmiyorsunuz ama ben arka planda bir sürü alıntı yazdım ve o alıntıları okurken onlara olan sevgilerim daha çok artıyor. Bugün bir kaç alıntıyı okudum ve yeni bir kaç şey karaladım İntikam Aşkı hakkında. İntikam Aşkı'nın bazı bölümlerini yazmak için sabırsızlanıyorum. 🩹
Kemal Akalın için hoş geldin alalım. Akalın ailesini tamamlamış bulunmaktayız. 🤎
Bölüm nasıldı?
Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Berkin'in gerçekleri bu kadar hızlı söylemesi sizce iyi bir şey miydi?
Asena hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kemal Akalın sizce yaşadığını neden sakladı?
Sorularıma cevap vermeyi unutmayın, lütfen. Düşünceleriniz her zaman benim için çok önemli. Yorumlarınızı ve oylarınızı hikayemden eksik etmeyin. Hikayemin sizin desteğinize ihtiyacı var, unutmayın. Tüm destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum. Sizleri çok ama çok fazla seviyorum, kendinize çok iyi bakın. Gelecek bölümde görüşmek üzere! 🤎🩹
Allah'a emanetsiniz! 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Aşkı
Spiritual"Zira gerçekleri kaybetmektense, gerçekleri kazanmak daha zordur." Gerçekleri kazananlara ithafen... 22 yıl önce işlenmiş cinayet unutulur muydu? Akalın ailesi unutmuştu. Bir cinayeti, bir kadının ölümünü, bir annenin çocuğunu annesiz bırakmak zor...