27.bölüm - Fırtına Öncesi Sessizlik

86 15 22
                                    

Herkese selamlar! Nasılsınız?

Geçen hafta gelmesi gerekirken Hasbelkader'in ve Mahperi'nin özel bölümünü yazdığımdan, bu haftaya geciken bölüm için özür dilerim. Beklediğiniz için de teşekkür ederim. 🤍

Bu arada eğer isterseniz profilimde gözüken Pinterest hesabımın linkinden kitaplar için hazırladığım panolara bakabilirsiniz. 🌸

Ve artık Tiktokta daha da aktif olacağım. Editler yapmaya devam edeceğim. Eğer izlemek isteyenler olursa @zeyyyazarr hesabına bakabilir. 🤍

Bu arada Whatsapp kanalım var;  oradan alıntılar, bölümler hakkında bilgiler söylüyorum ve bazen de sizinle konuşuyorum. Eğer katılmak isterseniz duyurulardan bana ulaşabilirsiniz. Bu arada numaranız gözükmüyor, bu konuda rahat olabilirsiniz. 🤍

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar. ❤️

Asena Akalın Vural

Kapının önünde duran kişi benden hoşlanan kuzenimdi. Uzun süredir yüzünü görmüyordum. Onu görmem ile şok olmuştum. Berkin ise karşımızda olan kuzenime bakıyordu. Öznur ve Safa da kuzenimin yanında durmuş, durumu anlamaya çalışıyordu.

"Asena." dedi kuzenim Mehmet.

"Mehmet?" dedim. Daha doğrusu sordum çünkü burada ne işinin olduğunu anlamaya çalışıyordum.

"Siz bir birinizi tanıyor musunuz?" diye sordu Berkin. Yanıma gelmişti.

"Evet. Kuzeniz." dediğimde Mehmet gözlerini devirdi.

"Aynen, kuzeniz." dedi alaylı sesiyle. Öznur ve Safa eve girdiklerinde o hâlâ kapının önünde dikilmiş duruyordu. Sanırım Berkin, Öznur ve Safa'ya eve girmelerini işaret etmişti. Başkalarının yanında aralarında sorun olduğunu göstermek istemiyordu sanırım. Ya da ben çok anlam yüklüyordum.

"Ne demek istiyorsun?" diye sordu Berkin. Bu sırada bana daha da yaklaşmıştı. Onun arkasına da sanırım Öznur ve Safa geçmişti.

"Kuzeniz ama ben ondan hoşlanıyordum." dedi Mehmet. Geri zekalı çocuk... Berkin şimdi seni rahat bırakır mı sanıyorsun?

"Aa öyle mi?" diyerek elini uzattı Berkin. Mehmet elini sıktığın da konuşmaya devam etti, "Bende müstakbel kocasıyım. Hem resmi, hem de dini olarak. Sen kimi oluyorsun? Kuzeni mi?" diye sordu. Elini fazla sert sıkmış olmalıydı ki Mehmet'in yüzünde canının acıdığını belirten ifade oluştu. Anında bakışları bana döndü. Yardım istermiş gibi.

Berkin anında önüme geçti. Hâlâ elini bırakmamıştı ve elini sıkmaya devam ediyordu.

"O gözlerin benim karıma değmeyecek! Söyle, ne için geldin?" diye sordu Berkin.

"Asena'yı gördüm. Siz buraya gelirken. Bende merak ettim. Burada yaşıyorum. Dördüncü kat." dedi zar zor Mehmet. Cidden sadece elinin sıkılması ile sesi titremişti.

"Güzel, artık burada kalmayacaksın. Çık git şimdi." diyerek resmen kovdu Mehmet'i. Elini o an bıraktı.

"Nasıl yani burada kalmayacağım? Nerede yaşayacağım o zaman?"

"Ben sana para veririm gider bi' ev bulursun kendine." dedi Berkin. "Şimdi çık git yoksa elimden kaza çıkacak."

"Asena!" diye bağırdı Mehmet. Aramızda uzun boyu ve heybetiyle Berkin duruyorken onu görmek biraz imkansızdı.

İntikam Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin