33.bölüm - Aile

23 4 39
                                    

Herkese uzun süre sonra merhaba!

İlk öncelikle, Instagram hesabıma beklerim.

İg; zeytmr_
kirilankalemler_17

Kim okuyabiliyorsa oy verirse ve bir tane bile olsa yorum atarsa çok sevinirim. Biliyorsunuz, az kişiyiz ve benim de biraz motivasyona ihtiyacım var. Siz benim ilham kaynağımsınız. Desteklerinizi bekliyorum. 🌸

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar! 🎀

Asena Akalın Vural

Öznur ve Safa abinin nikâhından sonra eskiden çalıştıkları kafeye gelmek istemiştik. Şimdi onların kafesinin daha doğru restoranlarının önünde duruyorduk. Artık kafe değildi, restoran olmuştu. Restoranın ismi SÖBE'ydi.

"Anlamı ne?" diye sordum Berkin'e. Restoranın içine girmiştik.

"Baş harflerimiz ama hem de sobe lafını biraz kendimize uygun yapmıştık. Hem bize uygun olsun, hem de eğlenceli olsun istemiştik." dediğinde kıkırdadım.

"Söbe... Güzelmiş." dedim. Yanağımdan öptü bir anda.

"Berkin! İnsanların içinde öpme beni." dediğimde omzunu silkti.

"Bana ne. Bakmasınlar. Buranın sahibi benim, istediğimi yaparım."

"Safa abinin değil mi burası?" dediğimde başını iki yana salladı.

"Yirminci yaş günümde hediye etmişti burayı. O zamanlar iyi para kazanıyorduk. Geleceğim için bana vermişti kafesini." dediğinde içim titredi.

"Safa abi gerçekten size çok değer veriyor." dediğimde başını salladı.

"Öznur'a da yirminci yaş gününde bir apartmaı hediye etmişti. Bizim eskiden birlikte kaldığımız evimizin apartmanıydı orası." dedi.

"Neden özellikle yirmi yaşınızda?" diye sordum.

"Çünkü onun doğum gününü ilk biz kutladık. Yirmi yaşı olduğu gün Öznur ile ona küçük bir sürpriz hazırlamıştık. İlk kez doğum gününü kutlamış birisi, kendisi bile unuturmuş. Biz unutmadık." dediğinde başımı salladım. Safa abi gerçekten bir değere on karşılık veriyordu. Birisi onun için değerliyse hayatını bile o kişiye adaya bilirdi.

"Ne zaman doğum günü?" diye sordum.

"Doğum günümü bilmiyoruz ama yetimhaneye bırakıldığı gün doğum günü diye kutluyoruz. Yirmi dokuz nisan doğum günü. 29 Nisan sene 1990." dediğinde aklıma kazıdım tarihi.

"Öznur'un doğum günü ne zaman?" diye sordum. Bu sırada en üst kata çıkıyorduk. İkinci katın bile üstü olan çatıya.

"28 Temmuz sene 1995."

"Senin?"

"Hm?" diye sordu.

"Senin doğum günün ne zaman?"

"25 Mart, sene 1994." dediğinde başımı salladım. Doğum günü geçmişti.

"Gelecek yıl birlikte kutlayacağız." dediğimde başını salladı. Beni omuzdan çekerek alnımdan öptü.

"En güzel doğum günüm olacak." dediğinde bende gülümsedim. Çatı katına çıkmıştık. Öznur ve Safa birlikte masada oturmuş bizi bekliyorlardı. Yanlarında da bir çocuk vardı. Bizden biraz daha genç gözüküyordu.

İntikam Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin