Herkese selamlar! Nasılsınız?
Çok bekletmeden hemen yeni bölümü yayımlıyorum. Kısa oldu ama yine belirtmek isterim ki, erken geliyor bölümler. Uzun yazıp geçte atabilirim ama siz erken gelmesini istiyorsunuz. Bu yüzden kısa olmasını göz ardı edelim. 🤍
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar. ❤️
#Sezon finaline son bir#⏳
Asena Akalın
Berkin'in dediği ile gözlerimi devirdim. Elimdeki bardağı hafifçe Berkin'in başına vurdum. Berkin hemen gözlerini kapatarak geri çekildi.
"Ne yapıyorsun?" diye sorduğunda gülümsedim.
"İstediğin her şeyi bu kadar erken mi elde edersin, Berkin Vural?" diye sordum. Elini başından çekti. Onaylı cevap vereceğini biliyordum.
"Evet." dediğinde gözlerimi kısarak kaşlarımı yukarı kaldırdım.
"Ama ben istediğin diğer şeylere benzemem. Beni istiyorsan ilk önce benim seni istememi beklemen lazım. Yoksa beni kazanamazsın." dediğimde Berkin'in dudağı kıvrıldı.
"Etkilenmemek elde değil." diyerek mutfaktan çıktı. Gözlerimi devirdim. Bardağı lavabonun altına bırakarak mutfaktan çıktım. Öznur ve Safa salona doğru gidiyordu. Ne konuştuklarına dikkat ettiğimde yüzümde gülümseme oluştu.
"O elbiseyle çok güzeldin, Öznur. Sana bakanların gözlerini nasıl çıkarmam?" diye sordu. Öznur gözlerini devirerek nefes aldı.
"Safa, o elbiseyi yırttın zaten." dedi Öznur. Gözlerim irileşti.
"Elbisenin anıları çok sinir bozucuydu. Ne yapabilirim? O elbiseyi yok etmem gerekiyordu. Yenisini aldım zaten." dedi Safa. Koltukta oturduğunda Öznur da yanına oturdu.
"Tamam, Safa. Tamam. Elbiseyi giyince herkesin gözlerini oyacağım. Tamam." dedi Öznur. Safa memnun olmuş gibi gülümsedi.
"Bizi dinlemeyi tahmini ne zaman bırakırsın, küçük?" diye sordu Safa. Kaşlarımı çattım.
"Yirmi yedi yaşındayım ben. Ne küçüğü?" dediğimde Safa başını salladı.
"Biliyorum. Bu küçük olmanı değiştirmiyor. Boyunda küçücük zaten." dediğinde Öznur gülümsedi.
"Öznur sende mi?!" diye sorduğumda Öznur omuzlarını kaldırıp indirdi. Hâlâ gülümsüyordu.
"Berkin nerede?" diye sordu Safa. Gözlerimi devirdim. Benden ne diye soruyorlarsa şu insanı?!
"Az önce mutfaktaydı." dediğimde başlarını salladılar. O sırada salona Berkin geldi.
"Size bir haberim var." dediğinde üçümüz de merakla ona baktık. Allah bilir yine ne işler çevirmişti. En çok bu adama güvenemiyordum.
"Ne oldu?" diye sordu Öznur. Safa da kaşlarını çattı. Berkin rahat bir şekilde salonun kapısından çekildi.
"Merve Akalın'ı bıraktım. Kemal Akalın ise burada." dediğinde gözlerim irileşti. Salonun kapısından içeriye giren kişi babamdı. Babam buradaydı. Yirmi iki yıl sonra babam karşımdaydı.
Yanımdaki Öznur'un sesini duydum. Tek kelime fısıldadı. "Geldi."
⏳
Kısa oldu ama güzel oldu bence. Hızlı attığım için ve aklıma pek bir şeyler gelmediği için asıl olayları yazıyorum. Bu yüzden bölümler kısa oluyor. Yeni bölümü muhtemelen birazdan yayımlayacağım. Daha yazmaya başlamadım ama ne yazacağım aklımda var. Sezon finali bölümünü yazmaya gidiyorum. Hazır olun. 🤭
Bölüm nasıldı?
Sizce neler olacak?
Sizce Merve Akalın nereye gitti?
Kemal Akalın'ı görmeyi bekliyor muydunuz?
Sizce olaylar nasıl ilerleyecek?
Sorularıma cevap vermeyi unutmayın, lütfen. Düşünceleriniz her zaman benim için çok önemli. Yorumlarınızı ve oylarınızı hikayemden eksik etmeyin. Hikayemin sizin desteğinize ihtiyacı var, unutmayın. Tüm destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum. Sizleri çok ama çok fazla seviyorum, kendinize çok iyi bakın. Gelecek bölümde görüşmek üzere! 🤎🩹
Allah'a emanetsiniz! 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Aşkı
Tâm linh"Zira gerçekleri kaybetmektense, gerçekleri kazanmak daha zordur." Gerçekleri kazananlara ithafen... 22 yıl önce işlenmiş cinayet unutulur muydu? Akalın ailesi unutmuştu. Bir cinayeti, bir kadının ölümünü, bir annenin çocuğunu annesiz bırakmak zor...