Rolul de mama mi-a intrat foarte repede in mana. Ca si cum as face asta de cand ma stiu. Ii stiu fiecare scancet si fiecare miscare a micutei mele. Stiu tot ce are nevoie, doar dintr-o singura mutrita pe care mi-o arunca. Cea mai grea perioada, a fost cand a avut colici. Faceam cu schimbul cine s-o linisteasca, dar de cele mai multe ori o faceam eu pentru ca Angel avea munca la birou, iar eu oricum a doua zi puteam sa ma odihnesc. Micutei noastre i-au dat si primii dintisori, iar prima victima a fost Angel cand i-a dat sa guste inghetata. I-au ramas urmele dintilor pe deget.
Primul cuvant, normal, a fost „tata". Iar de la 7 luni, bebelina merge de-abusilea. Seara este cea mai interesanta, cand conversatiile dintre ea si Angel pot dura chiar si o ora, mai ales dupa baie cand mai are putina energie. Aici m-a mostenit pe mine, ii va comenta lui Angel in continuu.
Dupa cum se stia inca de dinainte sa fie chiar conceputa, este cea mai alintata si iubita. Este copia fidela a lui Angel. Ochii verzi, parul blond si ondulat, doar nasul si buzele le-a luat de la mine. Toata familia se topeste dupa ea. Iar Angel, oricat de obosit ar veni de la munca sau oricat de grea i-a fost ziua, cand intra pe usa si o vede, ii trece absolut tot. O ia in brate si o pupa peste tot, apoi mananca impreuna. Miriam uita instant de mine cand il vede pe el.
Acum cateva luni, Angel a fost invitat la un eveniment caritabil. A insistat sa-l insotesc, iar Zayn cu Arzaylea s-au oferit sa stea cateva ore cu ea, pana se termina evenimentul. La ora 19 a inceput, iar la 20:30 eram deja acasa, pentru ca bebe a plans incontinuu de cand am plecat. Nu ii place sa stea cu altcineva, decat cu noi. Daca Angel intarzie mai mult de 20 de minute, incepe sa planga pana vine el. Uneori cred ca am obisnuit-o prost, stand doar cu noi non-stop, dar daca as incerca sa o las si cu altcineva, chiar si cu o bona, mi-ar rupe sufletul pentru ca ar plange pana ne-am intoarce. Am obisnuit-o si cu Zayn si Arzaylea, dar sta la ei in brate doar cand sunt eu sau Angel acolo. Sigur se va schimba cand va mai creste. Dar la cat de obsedati suntem de ea, nu ne deranjeaza deloc. Este un copil foarte cuminte. Plange doar cand ii este foame sau cand este foarte obosita. In rest, rade non-stop. Si ne incarca inimile de fericire in fiecare clipa.
Cat despre Angel, nu-mi imaginam ca ne vom intelege atat de bine. Ma ajuta cu absolut orice si este mereu langa mine si la cel mai mic pas. Ma ajuta cu bebe chiar si cand este rupt de oboseala si se vede pe fata lui ca nu mai poate. Este atent cu mine si ma iubeste si imi demonstreaza ca ma iubeste mereu. Iar eu, nici nu stiu cum sa-i spun ca sunt extrem de recunoscatoare pentru absolut tot ce mi-a oferit si imi ofera. Il iubesc nebuneste. Chiar daca de cand a aparut bebe nu prea mai avem timp sa ne iubim, dar si cand prindem ocazia, nu o ratam sub nicio forma. Avem noroc ca ea doarme foarte profund si nu se trezeste peste noapte.
Acum, stau cu bebelina in brate la masa din living si privesc poze cu mobiliere pentru camera ei. Totul este in nuante de alb, gri deschis si roz pal. Pana acum am avut un mobilier pe care l-am luat in cea mai mare graba, pentru ca ne-am trezit tarziu sa-i facem camera. Dar acum chiar vreau sa-i schimb tot. Am varuit camera cu alb, i-am schimbat parchetul, i-am pus covorase, am schimbat lustra, am luat patut –pana acum dormea cu noi in camera, intr-un patut atasat de al nostru-, acum a venit vremea sa doarma singura. Chiar daca o sa-mi lipseasca sa ma trezesc cu ea peste mine, asa a hotarat Angel. Cu toate ca pot pune pariu ca o sa ma trezesc cu ea in bratele lui spunandu-mi ca bebe vrea sa doarma cu noi. Adica cu el mai mult. I-am luat jucarii si multe plusuri, am luat un scaun si pentru noi pentru a o adormi in brate si sa nu uitam de tablourile cu desene de pe perete. Printre ele se afla si prima ecografie, ultima si piciorusele ei imediat dupa nastere. Angel a spus ca piesa de rezistenta sunt norii de pe tavand, ca lumina de veghe. Pot spune ca am lasat camera ei pe mana lui Angel si tare mandra sunt.
- Iti place asta, iubito? o intreb, cand vad ca bate cu mana pe o poza.
Gangureste si o sarut pe gat, facand-o sa rada. Ma uit la ceas si mai sunt 10 minute pana va ajunge Angel acasa, asa ca merg la bucatarie si opresc mancarea, apoi ii pregatesc lui Miriam piureul de piersica si mango. Este preferatul ei. O voi alapta apoi pe la 6 si la 9 cand este ora ei de culcare. Am un bebe foarte hranace.
CITEȘTI
Sindromul puterii
Lãng mạn"Pot iubi in continuare, ca pe o fiinta umana, un fost partener, indiferent cat de rea a fost despartirea de acesta. Nu doresc niciodata sa i se intample ceva rau. Imi ia mai multa energie sa il urasc decat sa-i doresc tot binele din lume." Cai...