Ma privesc in oglinda retrovizoare si imi mai aranjez unele suvite de par, minunandu-ma de cum arat. Nu am mai fost de ceva timp atat de sofisticat imbracata si aranjata. Am imprumutat de la Arz' o jacheta roz de aviator, doar pentru ca a inceput sa picure afara si s-a facut racoare.
Pe Arz' am asteptat-o sa se imbrace, pentru ca nu se decidea ce rochie sa poarte. Si-a ales intr-un final o rochie neagra lunga, despicata in ambele parti si decoltata. Parul si l-a facut obisnuit buclat, iar machiajul cat mai simplu cu nuante de maro. Aratam perfect!
Zayn ne tot dadea mesaje pentru ca am intarziat cu jumatate de ora si toti invitatii au ajuns. Vina lui Arz', din nou.
- Esti gata? imi zambeste.
- Da, ii returnez zambetul. Haide!
Coboram din masina si ne luam de mana, urcand impreuna scarile din fata clubului.
Muzica este data la maxim, iar cand intram se opreste si toata lumea striga "la multi ani", facandu-ma sa tresar.
- Heeei! chicotesc. Multumesc! ii privesc uimita pe toti.
A urmat o serie lunga de imbratisari si urari, iar cand am scapat au venit Chris, Ariadna, Zayn si Andy.
- La multi ani, tigroaico! ma strange Chris in brate.
- Mersi, Chris!
- Tot ce iti doresti sa ti se indeplineasca! vine Ariadna si ma ia in brate, lasandu-ma aproape fara aer.
- Si tie la fel! ii zambesc.
- Noi ti-am mai zis, asa ca te lasam pentru mai tarziu, spune Zayn amuzat, luandu-i pe toti, mai putin pe Andy.
Ma uit la el si rad cand ii vad costumatia, fiind una ca oricare alta. Blugi si tricou negru. Omul meu negru.
- La multi ani, iubito! ma strange in brate si ma saruta pe crestet.
- Multumesc! mormai la pieptul lui.
- Te iubesc! imi mangaie obrajii.
- Si eu! zambesc larg si il sarut cast.
- Apropo... ma innebuneste rochia asta, isi musca buza privindu-ma de sus pana jos.
- Iti place? intreb, dandu-mi jos jacheta.
- Mai intrebi?! pufneste. Decolteul ala nu ar trebui sa fie, isi ingusta privirea.
- Deci nu iti place, rad.
- Te las in seara asta sa fie cum vrei tu, imi atinge nasul.
Chicotesc si il iau de mana, ducandu-ne la ceilalti.
***
Dansam impreuna cu Arzaylea si alte fete, iar ochii mi-au fugit spre Andy. I-a facut semn lui Zayn sa vina spre el si i-a spus ceva la ureche, fiind pornit sa mearga furios spre iesire, insa Zayn l-a apucat de mana la timp.
S-au dus amandoi spre iesire si, normal, m-am dus dupa ei.
Poate ca nu ar fi trebuit s-o fac, pentru ca sigur o sa se intample ceva rau. Pentru ca a venit Angel.
- Nu ai ce cauta aici! ii spune Andy.
- Am fost invitat, raspunde.
- Nu te vrea aici, omule.
- Stii tu ce vrea? pufneste.
- O stiu mai bine ca tine. Iar acum, nu te vrea aici.
- Nu o cunosti la fel ca mine. Si nici nu o vei face.
CITEȘTI
Sindromul puterii
Romance"Pot iubi in continuare, ca pe o fiinta umana, un fost partener, indiferent cat de rea a fost despartirea de acesta. Nu doresc niciodata sa i se intample ceva rau. Imi ia mai multa energie sa il urasc decat sa-i doresc tot binele din lume." Cai...