Capitolul 12

3.1K 144 23
                                    

     Bat in usa casei si asteptam sa raspunda, moment in care ma pregatesc sa-l infrunt.

     Usa se deschide si pe fata ii apare un zambet, facandu-ne loc sa intram.

- Ce te aduce la usa mea, scumpo?

- Vreau sa-ti opresti toate planurile si sa nu le mai faci rau persoanelor din jurul meu, spun direct.

- Ah, daca te referi la scumpul tau Angel, biletul lui era spre Rai, scumpo, nu intr-un stalp, rade.

     Vad negru in fata ochilor si Zayn ma prinde de mana, inainte sa fac ceva.

- Te omor!

- Propria mea fiica? ridica ironic din sprancene.

- Fa-mi mie ce vrei. Lasa-i pe ei in pace si fa-mi mei ce vrei!

- Vreau bani, scumpo. Daca te omor pe tine, unde ar mai fi distractia? rade.

     Intr-o fractiune de secunda, pumnul lui Zayn ii loveste fata si face cativa pasi in spate, incepand sa rada isteric.

     Devine dintr-o data serios si isi duce mana la spate, indreptand pistolul spre el. Ma pun in fata lui si il privesc fix in ochii fara suflet si reci. Nu mi-e frica.

- Viata ta chiar nu inseamna nimic de te pui in fata glontului? pufneste. Se vede ca nu ai invatat nimic de la mine.

- Nu o sa fiu niciodata ca tine.

- Se vede. Nu esti in stare de nimic.

- Nu vreau sa te mai atingi de Angel.

- Ce-mi dai la schimb?

- Ce vrei? inghit in sec.

- Sa-l omori pe Andy.

     Simt cum inghet toata.

- Plecam, ma trage Zayn de mana.

- Bine faci, ii spune.

     Iesim din casa si continua sa ma traga de mana pana la masina.

- Ti-am zis ca e o idee proasta! se rasteste la mine.

- Si ce solutie ai tu?!

- Sa stai in banca ta! tranteste portiera.

     Exact ce a zis si Andy. Dar eu nu pot sa stau in banca mea cand stiu ca psihopatul de tata vrea sa-l omoare pe Angel!

- Du-ma la spital, ii spun dupa ce urca.

***

     Opreste masina in fata spitalului si ma astept sa coboare si el, insa toata atentia ii este focusata in telefon. Tot drumul a condus cu genunchiul si a dat mesaje incontinuu.

- Ma duc la garaje si te iau cand ma intorc.

- S-a intamplat ceva?

- Nu stiu.

     Cobor din masina si pleaca imediat. Urc scarile si ma duc spre lift, apasand butonul 3.

     Oare ce s-a mai intamplat acolo? Sper din suflet ca Andy sa nu pateasca nimic.

- Dormi? intreb, dupa ce deschid putin usa.

- Nu, iubito.

     Inchid usa la loc si ma duc langa pat, facandu-mi loc sa ma asez langa el. Imi dau jos geaca de blugi si o pun pe scaun, asezandu-ma apoi langa el.

- Cum te mai simti? il intreb, lasandu-mi capul pe pieptul lui.

- La fel. Tu? ma mangaie pe spate.

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum