Capitolul 8

3.6K 155 31
                                    

     Imi intind mainile spre Andy, vrand sa-l iau in brate, insa, nu este. Deschid ochii si il caut cu privirea prin camera, dar sunt doar eu. Iau telefonul de pe noptiera si ma uit la ceas, facand ochii mari cand vad cat este ora.

     Ma ridic din pat si gem de durere, simtind cum mi se rupe bazinul in doua. Azi sigur nu voi face prea multe.

     Fac pasi mici pana la bucatarie, si ma conving ca sunt singura. Unde a plecat?

     Ii apelez numarul, iar dupa doua beep-uri raspunde.

- Da, iubito?

- Unde esti?

- Am niste treaba in oras. Tu acum te-ai trezit?

- Da. La cat vii?

- Nu stiu. Tarziu, oricum. Daca iesi afara il iei pe Zayn, OK?

- Bine, oftez. Ai grija.

- Am. Te iubesc.

- Te iubesc.

     Inchid si ma asez pe scaun, luand o tigara din pachet. Aprind bircheta si o sting la loc, cand aud soneria de la usa. Ies din bucatarie si ma duc la usa, deschizand-o.

- De unde stii unde stau? il intreb dupa cateva secunde in care m-am holbat la el.

- Zayn, raspunde.

     Privirea lui este pe corpul meu, si imi aduc aminte ca am doar slipul si tricoul lui Andy pe mine.

- Si ce vrei?

- Ti-am adus restul lucrurilor.

     Poarta blugii negri mulati si un tricou alb. Mereu mi-a placut cum ii vin blugii mulati, dar acum trebuie sa evit asta.

- Stiu ca trebuia sa vin azi, insa doar ce m-am trezit si Andy are treaba in oras. Vrei sa intrii? intreb.

- Sigur.

     Baga cutiile in casa si intra, privindu-mi iar corpul.

- Ma duc sa ma schimb. Asteapta-ma in living.

     Plec repede de langa el si intru in camera, scotandu-mi o pereche de pantaloni scurti si un tricou.

     Nu ma asteptam sa vina. Si, mai grav, nu ma asteptam sa-l invit in casa. Sentimente nenorocite!

- Vrei ceva de baut? il intreb cand intru in living.

- Nu, mersi.

     Dau din cap si ma asez langa el pe canapea.

- Ce-s cu astea? imi prinde bratul.

     Ma uit la ce se uita si el, si vad vanataile de noaptea trecuta. Cum ai de gand sa te scoti cu asta, Caitlyn?

- Am facut curat in casa si m-am lovit. Doar stii cat de stangace sunt, raspund.

- De asta, o am pe Emma.

- Noi nu avem nevoie de o menajera.

- Ai de gand sa ramai aici? se uita prin jur.

- Da. Inca nu ne-am gandit pe mai departe. Apartamentul asta este bun pentru noi, acum.

- Ti-a mai zis Daniell ceva?

- Nu. Cred ca-si gandeste planul de razbunare.

- Ti-e frica? ma priveste.

- Normal. Ma astept din secunda in secunda sa-mi sune telefonul si sa aflu ca s-a intamplat ceva cu cineva.

- Ce ai face daca eu as pati ceva?

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum