Ultimele zile m-au dat complet peste cap. Fix cand am crezut ca totul revine la normal si ca ma pot bucura pe deplin de tot, a aparut Angel, apoi tata, James si tot trecutul. Oricat de mult as incerca sa ma tin tare si sa le arat tuturor ca sunt puternica si ca voi trece peste asa cum am facut mereu, nu pot. Tot stresul cu plecarile lui Andy pe neasteptate, toata presiunea lui Angel, sarcina Ariadnei, amenintarile tatei... toate astea m-au daramat la pamant. Imi sare inima din piept la cel mai mic sunet, chiar si cand imi suna telefonul. Frica de a nu pierde pe nimeni din cauza tatei, m-a facut sa uit de tot de mine.
Saptamana asta era singura care imi putea distrage toata atentia si grija. Este ultima saptamna de practica. Insa, in loc sa am grija de pacienti, am ajuns chiar eu unul.
Lipsa de calciu mi-a provocat o cadere si am ajuns la perfuzii. Asta, si faptul ca nu am mai mancat nimic consistent de cateva zile. Pur si simplu nu puteam manca nimic. Grija si frica imi taiau pofta de mancare.
- Te simti mai bine? ma intreaba Zayn, privind perfuzia care era pe terminate.
- Da, oftez. Sa nu-i zici lui Andy de asta.
- Nu-i zic. Dar ar trebui sa ai mai multa grija de tine, se aseaza langa mine si imi ia mana in a lui.
- Stiu. Insa au aparut toate dintr-o data si nu stiu cum sa le mai fac fata. Andy nu mai da pe acasa si este mereu ocupat. Azi nici nu am vorbit. Si de cand am aflat ca Ariadna este gravida, nici nu ne mai comportam ca inainte. Ne-am distantat pur si simplu.
- Incearca sa iasa din toate problemele de la garaje. Si nu-ti face griji in privinta lui. Nu o sa pateasca nimic.
- Vreau ca totul sa revina la normal, Zayn. Simt cum o iau cu capul.
Este intrerupt de telefonul care-i suna si raspunde.
- Vin imediat! inchide grabit.
- S-a intamplat ceva? ma incrunt.
- Nu! raspunde repede. Ethan are nevoie de ajutor. O sa-i zic lui Arz' sa vina. Nu te misca din pat! imi face semn din deget.
Iese grabit din apartament si clipesc des, neintelegand ce s-a intamplat.
Deschid laptop-ul si continui sa ma uit la serial, pana vine Arz'.
Am incercat sa dau de Andy, insa telefonul ii este in continuare inchis. Daca nu am murit cand am fost impuscata, o sa mor acum de grija lui.
- Am auzit ca ai nevoie de putina culoare in viata ta! ii aud vocea roscatei imediat cum intra pe usa.
- Si de ciocolata.
- Am adus tot ce vrei. Inghetata, chipsuri, ciocolata si capsuni. Ce alegi? zambeste larg.
- Inghetata, zambesc si eu.
- Cea mai buna alegere! se tranteste langa mine in pat.
Imi privesc branula si observ ca este goala. O scot, apoi imi bandajez mana, timp in care Arz' se stramba.
- Ai sange rece, soro.
Rad si ma ridic din pat, aruncand-o la cos.
- Vreau sa ies afara, ii spun.
- Zayn mi-a spus sa nu te las nici sa te ridici din pat. Deci suntem captive aici.
- Zayn nu trebuie sa afle.
- Bine.
Bat din palme si ma duc la dulap. Imi iau o pereche de blugi scurti si largi, o bustiera alba si geaca scurta de blugi. Ma dau cu fond de ten si rimel, iar parul il las liber. Iau sandalele joase in picioare si gentuta, apoi sunt gata.
CITEȘTI
Sindromul puterii
Romance"Pot iubi in continuare, ca pe o fiinta umana, un fost partener, indiferent cat de rea a fost despartirea de acesta. Nu doresc niciodata sa i se intample ceva rau. Imi ia mai multa energie sa il urasc decat sa-i doresc tot binele din lume." Cai...