Capitolul 14

2.7K 134 7
                                    

Din perspectiva lui Caitlyn

     Imi deschid cu greu ochii si simt cum imi va plesni capul. Incerc sa-mi aduc aminte ce s-a intamplat si cum am ajuns aici, insa amintirile mi se opresc cand sunt luata pe sus de langa masina.

     Sunt intr-o camera slab luminata de un bec care palpaie, dand un aer de groaza. Privesc pe geamul mare stelele, dandu-mi seama ca este inca noapte. Cat am dormit?

     Ma ridic de jos si ma ia ameteala, sprijinindu-ma de perete pana-mi revin putin. Ce se intampla?

     Fac pasi mici pana la usa metalica si trag de ea, facand ochii mari cand se deschide. Tresar cand in fata mea apare brusc un barbat, si ma dau in spate cativa pasi, privindu-l ingrozita. Inaltimea lui ma invaluie. Cine e?

- In sfarsit te-ai trezit. Am crezut ca ai murit, spun ironic.

- Unde sunt?

- Intr-un motel, nu-i evident? isi da ochii peste cap.

     Are ochii atat de albastrii, incat ma simt intimidata. Si imi provoaca fiori in tot corpul. Sunt  electrizanti.

- Ce vrei de la mine? inghit in sec.

- Il vreau mort pe Black. Dar cred ca ma pot distra si cu tine, zambeste, incercand sa ma atinga dar ma trag.

- O sa te omoare, spun cu ura in glas.

- Stii, nu-mi place sa fiu subestimat pentru ca, se opreste si imi da o palma peste fata, cazand direct, actionez involuntar. Si e de rau, se lasa in jos.

     Imi pun mana pe obraz simtind cum ia foc.

- Mai zici ceva? Nu mai ai nicio curiozitate? intreaba compatimitor, ridicand din sprancene.

- Pregateste-te sa mori, marai.

     Incepe sa rada si ma prinde de picioare, tragandu-ma sub el. Incerc sa-l imping si sa-l lovesc cu picioarele si mainile, insa nu am nicio putere si nici vlaga. Imi prinde mainile intr-o mana, iar cu cealalta isi apasa palma pe gatul meu, lasandu-ma fara aer.

- Vezi cat de usor pot scapa de tine? pufneste.

     Incep sa vad patat si fix cand credeam ca voi lesina, imi da drumul la gat. Se ridica de pe mine si tusesc, primind iar aer.

- Acum, daca ai terminat cu aberatiile, gesticuleaza din maini, imi vei spune unde are urmatoarea cursa cu traficul de arme.

- Nu stiu.

- Mda, stiam ca vei raspunde asa, stramba din nas. OK, o sa intreb iar, si sper sa raspunzi corect de data asta.

- Ma poti intreba de cate ori vrei. Nu stiu!

     Scutura din cap si intr-o fractiune de secunda, ma prinde de mana si ma ridica, tragandu-ma dupa el la baie. Da drumul la apa in cada, iar cand ajunge la jumate, o inchide.

- Raspunsul? intreaba.

- Nu stiu!

     Da din cap si imi prinde parul in pumn, bagandu-mi capul in apa. Ma zbat si inghit apa, apoi ma scoate.

- Raspunsul? intreaba iar.

- Nu stiu, respir sacadat.

- Ai de gand sa mori, nu? OK.

     Apuc sa iau o mica gura de aer, inainte sa ma bage iar cu capul in apa.

     Nu stiu nimic despre nicio cursa. Andy nu vorbeste cu mine despre chestiile astea.

     Imi scoate capul si se lasa pe vine, dandu-mi parul la o parte de pe fata.

- De ce incerci sa-l acoperi? ma priveste fix in ochi. El nici macar nu mai sta cu tine. Stii, rade, l-am avertizat ca ti-o fac daca nu imi raspunde si nu m-a crezut. Banuiesc ca ti-a spus. Ma amuza faptul ca niciodata nu ia in serios ce-i zic. Ai idee cate imi trec acum prin cap? Stii macar cate as putea sa-ti fac? inclina putin capul.

     Il privesc cu scarba si-l scuip direct in fata, facandu-l sa rada in hohote.

- O sa curga sange! zambeste.

     Ma taraste dupa el inapoi in camera, si acum vad cele doua franghii atarnate de tavan. Incerc sa scap disperata din bratele lui si imi da alta palma si cad, simtind cum se invarte camera cu mine.

     Imi prinde mana si nu pot sa ripostez, fiindu-i usor sa-mi prinda si cealalta mana. Simt sangele cum imi invadeaza gura de la lovitura.

- Ca sa vezi ca sunt baiat bun si nu o sa jupoi pielea de pe tine, tu imi raspunzi si eu te las.

- Poti sa ma omori, aproape soptesc.

     Isi inclesteaza maxilarul si pumnul lui se loveste de stomacul meu, scuipand imediat sange.

     Ochii mi se incarca de lacrimi si vad lama cutitului in lumina vaga.

     O simt rece pe incheietura mea si apasa, lasandu-se in jos. Tip de durere si plang in hohote, insa nici nu ma gandesc sa-l implor pentru a inceta.

     Ultimul sarut l-am avut cu Angel. Pot muri impacata.

***

     Minutele in agonie ma fac sa vad lucruri si sa aud zgomote, lasandu-ma fara nicio speranta. Bratele, gatul si abdomenul ma ustura, taieturile scurgand sangele din mine.

     Aud infundat usa lovindu-se de perete si impuscaturile imi fac urechile sa tiuie. Vad in ceata o silueta care vine spre mine si imi desface mainile, prinzandu-ma inainte sa cad.

     Imi striga numele si imi cere sa nu inchid ochii, insa imi este foarte somn. Vreau sa dorm.

     Nu pot sa-l ascult. Vreau sa dorm.

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum