Capitolul 7

3.9K 153 41
                                    

     Cobor din masina lui Zayn si merg pe aleea din fata casei pana ajung la usa si bat in ea. Este sambata, Jace sigur trebuie sa fie acasa.

- Acum te-ai gandit sa-mi faci o vizita? ma intreaba dupa ce imi deschide usa.

- Da. Nu iti era dor de mine? intru in casa.

- Normal, ma strange in brate.

     Ii raspund la imbratisare, apoi mergem amandoi in living.

- Si, acum ce vei face? ma intreaba dupa ce i-am explicat situatia.

- Nu stiu.

- Cait, nu vreau sa suferi, insa l-am vazut pe Angel cu acea fata azi-dimineata-

- La ce ora? il intrerup.

- Pe la zece.

     Eu am plecat de la el la 9.

- Si? mormai.

- Se comportau exact ca un cuplu. Cum erati voi.

     Dau din cap si imi mut privirea in alta parte. Cat de fraiera pot sa fiu.

     Telefonul imi suna si il inchid cand ii vad numele lui Angel.

- Esti bine? ma intreaba.

- Da. Am terminat-o cu el, ii blochez numarul si il pun pe masa.

***

     Toata ziua m-am abtinut sa nu-l sun pe Andy sau sa ii dau vreun mesaj. Stiu ca este cu Zayn la garaje, si ma simt mai usurata stiind ca este bine.

- Ar trebui sa mergem si noi la ei, spune Arzaylea.

     Am chemat-o pentru ca ma plictiseam cu Jace. Iar acum, ma plictisesc si cu ea, insa macar ne uitam la un film si am pe ce sa-mi focusez atentia.

- Te poti duce daca vrei. Andy sigur nu ma vrea acum acolo, raspund facandu-ma mai comoda pe canapea.

     Aud batai in usa si ma uit la Jace.

- Astepti pe cineva? intreb.

- Nu, se ridica si se duce la usa.

     Imi intind gatul sa vad cine este, si aproape ma inec cu floricele.

- Ti-a fost dor de mine, fiule?

     Tata. Tata intra si se opreste in mijlocul camerei, parand cu 10 ani mai batran si aratand ca un psihopat. Ma priveste si zambeste diavoleste, facand doi pasi spre mine.

- Scumpo! rade.

- Ce cauti aici? intreb.

- Sunt liber! striga si intinde mainile in lateral. Stiti, dragii mei, daca te comporti frumos, iesi mult mai repede.

- De ce ai venit? Nu iti mai apartine nimic, spune Jace, venind langa mine.

- Poate. Am venit doar sa va zic ca incepe jocul.

     Ne face cu ochiul, iar cand ajunge in fata usii, se opreste.

- Ah, Caitlyn, in locul tau as fi cu ochii in patru. Doar nu vrei sa pateasca iubitul tau ceva, sau chiar tu! rade si paraseste casa.

     Inghit in sec si simt cum nu pot respira.

- Andy, soptesc si iau telefonul de pe masa.

     Ii apelez numarul, iar la al treilea beep raspunde.

- Da?

- Esti bine? intreb, incercand sa ma abtin din a nu plange.

- Da, s-a intamplat ceva?

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum