Capitolul 10

3.2K 135 10
                                    

     Imi mai aranjez putin rochita neagra si parul, apoi ies din camera si ma duc la bucatarie.

     Andy poarta obisnuitele haine, chiar daca m-am rugat de el aproape jumatate de ora sa-si puna o camasa, el si-a pus. Doar ca este neagra. Uneori ma intreb ce ar face daca i-as arunca toate hainele negre. Adica 98% din garderoba. Sigur ar prefera sa iasa in boxeri pe strada, decat in haine colorate. Oricum, nu ma plang. Este sexy in orice ar purta.

- Vrei sa nu te mai holbezi la mine si sa ma ajuti? intreaba, trezindu-ma din bula mea.

     Cum ziceam...

- Sigur.

     Zambeste strengar si il ajuta sa puna mancarea pe platouri. Mancare pe care nu am facut-o noi pentru ca inca nu stim sa gatim, iar daca am fi incercat, sigur acum bucataria nu mai era bucatarie.

- Vor ramane peste noapte? il intreb.

- Nu. Se duc la hotel.

- Sigur nu se supara?

- Ei au spus asta.

     Asez platourile pe masa si aud soneria. Andy le deschide si eu ma duc in spatele lui, poftindu-i in casa.

- Copii! zambeste Amy si ne strange in brate.

     Nu am mai vazut-o de trei ani. De cand s-au mutat in New York. Nu s-a schimbat deloc. La fel de frumoasa si plina de viata este.

- Ne-ai lipsit, draga mea! spune strangandu-mi mainile in ale ei.

- Si voi mie, le zambesc.

     Il iau in brate si pe Rick, asteptand cu nerabdare sa-i aud bancurile. Cu tatal lui m-am inteles extrem de bine. Fiind un bun mecanic, eu cu Andy stateam mai mereu pe langa el.

- Ca sa stiti, eu am gatit tot ce vedeti aici! le spune Andy, zambind larg.

- Scumpule, tu nu stii sa gatesti nimic, ii spune Amy, asezandu-ne la masa.

- Noi am venit cu vinul. Macar asa te putem salva, glumeste Rick.

     Rad si ii mangai piciorul, privindu-l cum se bosumfla.

- Avem atat de multe de discutat de cand nu ne-am mai vazut, ofteaza Amy.

- Vad, raspunde Andy. Te-ai mai ingrasat de cand nu ne-am mai vazut.

     Amy se uita la Rick si incep sa rada, facandu-ne sa ne uitam unul la altul, ne stiind cum sa reactionam.

- Sunt gravida, chicoteste.

     Andy se uita fix la ea, apoi la tatal sau, la mine si din nou la ea.

- Este intai aprilie? ma intreaba.

- Nu, suntem in iulie, raspund.

- Vorbim serios, dragule. Sunt in sapte luni.

     Se albeste la fata si incepem sa radem.

- Felicitari! zambesc.

- Eu nu eram indeajuns? ii intreaba.

- Nu ai mai stat cu noi de trei ani. Plus ca acum o ai iar pe Caitlyn si puteti forma o familie.

- Spune-ne si tu ca esti gravida. Vreau sa vad daca i se face rau, rade Rick privindu-l pe Andy.

- Nu sunt. Inca nu isi doreste un copil, raspund zambind scurt.

- Nu am zis ca nu-mi doresc. Am zis doar ca nu este vremea acum, spune.

- Sunteti tineri, aveti tot timpul de acum inainte.

***

     Andy cu Rick au plecat in oras pentru a ne lasa pe noi doua sa discutam ca intre fete, iar ei doi cred ca s-au dus la un meci de baseball.

- Andy a fost atat de distrus pana sa va impacati. Mi se rupea sufletul cand il vedeam la pamant.

     I-am povestit tot de la inceput. Si s-a bucurat cand i-am zis ca am ramas gravida atunci. Simtea tot ce ii spun, ca si cum ar fi trait acele lucruri.

- Mi-a fost greu dupa ce m-am despartit de Angel. Iar Andy a fost cel care mi-a fost alaturi la fiecare pas. Nu am cuvinte sa-ti spun cat de mult il iubesc, Amy, o privesc in ochi.

- Si el te iubeste, scumpo. Ar face orice pentru tine, imi zambeste.

- Stiu.

- Acum, zi-mi despre acea fata care zice ca a ramas gravida.

- Azi a venit aici si i-a spus lui Andy asta. Ii spunea ca este mai buna decat mine si m-am aprins imediat.

- Crezi ca este al lui?

- Nu stiu. Andy nici nu vrea sa auda de asta.

- Ii este frica de pasul asta. Dar daca ai ramane gravida, iti zic eu ca ar fi fericit.

- O sa facem asta cand ne vom simti amandoi pregatiti si cand vom scapa de toate problemele astea. El oricum se consuma foarte mult.

- Doamne, si Daniell asta... sa ii faca asta fiicei lui? pufneste. Doar pentru bani? se incrunta.

- Crede-ma ca imi pocneste inima cand imi suna telefonul. Mai sunt zile si nopti in care Andy nu vine acasa si nici nu-mi raspunde la telefon, atunci nici nu stiu ce sa fac. Simt cum innebunesc.

- Scumpo, ma trage in bratele ei. Totul o sa fie bine. Andy va avea grija de tine si o sa treceti cu bine peste tot.

- Nu imi este frica ca imi va face mie ceva. Imi este frica sa nu-i faca lui.

     Discutia ne este intrerupta de usa si le auzim din living rasetele.

- Gata? intreaba Amy, ducandu-ne la ei.

     Il iau pe Andy in brate si ma saruta pe frunte.

- Da. Ma asteptam la mai multa actiune, raspunde Rick.

- Era sa primeasca o minge in cap, rade Andy.

- Oh, Doamne! rade Amy.

- Esti gata, draga? o intreaba.

- Da, haide. Sa-i lasam pe copii cu treburile lor.

- Sigur nu vreti sa ramaneti aici? ii intreb.

- Nu, scumpo. Ne vedem maine.

     Ne luam la revedere si Andy inchide usa, mutandu-si privirea la mine.

- Esti ispititoare in rochia asta, isi musca buza.

     Scutur din cap si ma duc in camera. Ii aud pasii venind dupa mine si imi scot pijamalele din dulap, dar Andy mi le ia din mana si le pune la loc.

- Te prefer mai mult goala, spune cand ma uit intrebator la el.

     Chicotesc si imi ridic mainile in sus, lasandu-l sa-mi dea jos rochia.

     Ii deschei nasturii de la camasa si i-o dau jos, punand-o pe mine. Isi da jos blugii si ramane in boxeri. Imi musc buza si ma intorc cu spatele la el, ducandu-ma in pat.

     Se aseaza langa mine si ma pun peste el, sarutandu-l cast, apoi imi las capul pe pieptul lui.

- Ma iubesti? murmur.

- Cel mai mult.

- Si eu te iubesc.

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum