Capitolul 15

3K 151 5
                                    

Din perspectiva lui Caitlyn.

     Imi strang ochii cand lumina puternica ma deranjeaza, incercand sa ma acomodez cu ea. Privesc in jur si totul este alb, dandu-mi seama ca sunt intr-o camera de spital. Ma doare gatul si gem infundat cand incerc sa ma misc, usturandu-ma tot.

     Ii vad pe Arz' si Zayn langa patul meu, dormind unul pe celalalt. De cat timp sunt aici?

     Incerc sa ma ridic si mare greseala fac, intensificand durerea din abdomen.

- Cait? ii aud vocea somnoroasa a lui Arz' si ma uit la ea.

     Se freaca la ochi si ma priveste apoi, facand ochii mari. Ii misca mana lui Zayn, facandu-l sa mormaie si se trezeste.

- Te-ai trezit! zambeste. Cum esti? isi trage scaunul mai aproape.

- Cait! exclama Zayn, ridicandu-se imediat de pe scaun.

     Vrea sa ma atinga, insa se opreste imediat, privindu-ma ingrijorat. Nu stie unde sa ma atinga pentru a nu-mi provoca durere.

     Isi pune mana pe capul meu si ma saruta lung pe frunte, provocandu-mi lacrimi in ochi.

- Ma doare tot, soptesc.

- Stiu.

- Ce ti-au facut? intreaba Arzaylea, prinzandu-mi mana in a ei.

- Tin minte ca mi-a bagat capul in apa si ma intreba incontinuu de urmatorul transport de arme, iar apoi... m-a legat si...

- Nu trebuie sa mai zici, ma opreste repede. Esti bine acum, incearca sa zambeasca, insa clacheaza incepand sa planga.

- Unde e Andy? il intreb pe Zayn.

- L-am trimis acasa dupa ce am venit aici. Il sun acum.

     Iese din camera si Arz' se aseaza incet langa mine.

- A fost cea mai oribila noapte. Dupa ce te-au luat, Zayn m-a dus la garaje si a inceput o ploaie de gloante. Am crezut ca se termina totul! spune socata. Erau numai cadavre afara. A fost terifiant.

- Stiu. Am crezut ca voi muri.

     Pufaie si isi sterge fata de lacrimi, luandu-ma de maini.

- Mi-a fost atat de frica pentru tine, ma priveste.

- Sunt bine acum, zambesc usor. O sa trec si peste asta.

     Zayn intra impreuna cu asistenta si se aseaza la loc pe scaun.

- Vine acum, raspunde.

     Dau din cap si imi mut privirea la asistenta, intrebandu-ma daca ma simt bine.

     Imi taie bandajul de pe gat si strang din ochi cand ma dezinfecteaza. Am o singura taietura pe gat si mi-a spus ca nu va ramane cicatrice.

     Fix cand imi bandajeaza la loc gatul, se deschide usa si intra Andy. Asteapta sa ma termine si ma saruta pe frunte, dand-o la o parte pe Arzaylea pentru a se aseza in locul ei.

- Esti bine? ma intreaba privindu-mi fata.

- Da, zambesc usor.

     Vreau sa-i arat ca sunt puternica. Ca nu m-a doborat si ca sunt bine. Ca sunt puternica pentru el.

     Asistenta imi ia mana stanga si taie bandajul, privind taieturile. Am doar doua taieturi cusute, iar restul nu sunt la fel de adanci, insa sunt multe.

     Ii strang mana lui Andy cand tifonul imbibat in spirt imi atinge pielea, iar el sufla pentru a mai diminua din durere.

     Mana dreapta are doar o taietura cusuta, fiind la fel ca cealalta.

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum