Capitolul 18

3.2K 153 21
                                    

     Aud usa inchizandu-se usor, si imi deschid imediat ochii. Soarele inca nu a rasarit, si imi dau seama ca el a plecat.

     Ma ridic repede din pat si ies din camera, auzindu-i pasii grei pe scari. Nu il pot lasa sa plece. Am nevoie de el.

     Cobor dupa el si il ajung din urma la usa, luandu-l in brate pe la spate, inainte sa atinga clanta.

     Respir sacadat si refuz sa-i dau drumul.

- Te rog, Cait, sopteste.

- Daca pleci, merg cu tine.

     Isi pune mainile peste ale mele si mi le desface, intorcandu-se cu fata la mine.

- Ai spus ca ma iubesti. Si ca regreti ca nu ai venit atunci dupa mine, il privesc in ochi. Nu te las sa pleci.

- De ce nu ma intelegi? M-am afundat prea tare ca sa mai pot iesi. Nu te vreau langa mine. Nu vreau sa mai patesti ceva. Voi avea grija sa te tin in siguranta, dar nu pot face asta daca esti langa mine. Stii cat de mult te iubesc si stii ca ti-as da inima mea in orice secunda. Fac orice pentru tine. Dar nu pot ramane. Nu te mai pun in pericol.

     Lacrimile mi se scurg de pe obraji si nu-mi dau seama daca si el are lacrimi in ochi sau nu.

- Si inima ta? Ce zice? Te lasa sa ma abandonezi? inghit in sec.

- Imi spune sa-mi iau adio, inainte sa fie prea tarziu.

- Ma omori, imi musc buza cu putere.

- Promite-mi ca nu vei face nicio prostie, imi ridica barbia.

     Dau negativ din cap si il imping de langa mine, indepartandu-ma de el si plangand in hohote.

- Caitlyn, incearca sa-mi apuce mana.

- Ia-ti adio! Priveste-ma in ochi si spune-mi ca nu mai insemn nimic pentru tine! Ca nu ma mai iubesti si ca vrei sa scapi mai repede de o povara.

- Tu te auzi?! se incrunta. Crezi ca nu te mai iubesc pentru ca nu vreau sa mori?! Daca voiam sa scap de tine o faceam de mult. Am tras de timp cu gandul ca o sa termin mai repede problemele si ca voi iesi de tot pentru tine si m-am ales cu altele si mai rele. Asta sunt! Distrug tot ce am in jur. Te-am distrus pe tine si nu pot sa mi-o iert.

     Eu sunt cea care distruge tot. Eu! Eu i-am ingreunat viata prin tata, i-am pus pe toti in pericol si acum platesc pentru asta.

- Eu nu renunt la tine, scutur din cap.

     Ma trage in bratele lui si ma strange la piept, sarutandu-ma lung pe crestet.

- Regret toate momentele in care ti-am spus ca vreau o pauza. Voiai doar sa ma tii in siguranta, iar eu doar te suparam. Imi pare rau! ii strang tricoul in pumni.

     Ofteaza greu.

- Promite-mi ca nu vei face nicio prostie, Caitlyn, repeta.

- Nu ma voi tine de promisiune.

     Sa lasa in jos, stand in genunchi in fata mea si imi prinde mainile in ale lui, sarutandu-le.

- Spune-mi ca ma iubesti, se uita in ochii mei.

- Te iubesc.

- Atunci vei avea grija de tine.

- O sa te astept.

- Nu. Nu o sa ma intorc. Iti vei vedea de viata ta si vei deveni cea mai buna doctorita si iti vei face o familie, iar pe mine nu trebuie sa ma mai ai in inima ta. Sa nu ma cauti.

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum