Capitolul 25

2.5K 132 14
                                    

     L-am tinut strans de mana pe Angel tot drumul catre cabinetul medical.

     Azi... vom afla daca este fetita sau baietel. Insa, nu vom afla pe moment. Ca orice obsedata de petreceri sau orice evenimente care implica dansul, bautura si hainele sexy, Arzaylea s-a gandit sa-mi organizeze baby shower. Deci, doctorita o va suna direct pe Arz' dupa ce vom pleca.

- Esti pregatita? ma intreaba dupa ce opreste masina.

- De abia astept sa-l vad si sa-i aud iar inima batand! raspund entuziasmata.

     Ma saruta pe frunte si imi face semn din cap sa coboram. Il iau strans de mana si il trag nerabdatoare dupa mine pana la cabinet.

- Buna ziua! zambesc larg cand intru in cabinet.

- Buna, Caitlyn scumpo! zambeste si ea.

     Doamna doctor a fost cea mai buna prietena a mamei mele. Dintotdeauna m-am uitat la ea ca la o matusa.

- Sunteti pregatiti? ne intreaba, ridicandu-se de la birou.

- Toti ne-au intrebat asta de cand ne-am trezit, rad. Mai pregatiti ca in momentul asta, n-am fost niciodata.

- Atunci, esti invitata mea! imi face semn sa ma asez pe masa.

     Angel vine langa mine si ma tine de mana, moment in care privim ecranul.

- Mai ai greturi? ma intreaba, fiind totodata atenta la ecran.

- Nu.

- Bun. Sarcina decurge normal. Bebe are cincisprezece saptamani si... puteti vedea cum isi suge degetul, ne arata.

     Zambesc si imi musc buza de jos, abtinandu-ma sa nu plang de fericire.

- Cel mai sigur vei putea sa-i simti miscarile, chiar daca este micut.

- Deci nu exista nimic pentru ce sa ne ingrijoram. Totul decurge normal, nu? intreaba Angel.

- Absolut normal. Plamanii se perfectioneaza, gatul este si el dezvoltat incat sa-si poata intoarce capul, articulatiile sunt flexibile. Inima..., apasa pe un buton si ii auzim bataile, perfecta!

     Oftam amandoi usurati si ne zambeste, dandu-mi apoi un servetel pentru a ma sterge de gel.

- Cred ca de abia astepti sa afli, ma priveste.

- Nici nu ai idee, zambesc.

- Dupa ziua de azi va urma o sesiune lunga de shopping, rade Angel.

- Petrecere frumoasa! Si daca ai intrebari sau simti ceva, ma suni, OK?

- Da! dau din cap.

     Ne da pozele cu radiografia si o salutam.

- Totul este bine! vorbesc, privindu-l cu lacrimi in ochi.

- Sa nu plangi! rade si ma strange in brate.

- Sunt atat de fericita! il privesc in ochi.

- Vom avea cel mai frumos copil, iubito! ma saruta cast pe buze.

- Ce iti doresti sa fie? il intreb cand urcam in masina.

- Imi doresc doar sa fie sanatos. Il voi iubi neconditionat chiar daca va fi baiat sau fata.

***

     Am fost adusa la Arzaylea pentru a ma pregati de petrecere si pentru a fi totul o surpriza. Nu-i bine sa faci o gravida curioasa!

- Mai ai? intreb pentru a nu stiu cata oara.

- Gata!

     Oftez usurata si ma ridic de pe scaun, simtindu-ma deja amortita.

     Ma duc in fata oglinzii si ma privesc, placandu-mi ceea ce vad. Rochita mulata roz din catifea imi vine ca turnata. Machiajul este tot cu roz, parul este ondulat usor si drept la varfuri, iar in picioare mi-am luat adidasi albi.

- Cat de draguta esti! chitaie Arz' din spatele meu, privindu-ma in oglinda.

     Ea este imbracata cu un costum in carouri albastre cu negru si alb. Bustiera si pantalon. Sunt invidioasa ca poarta tocuri. Eu de la 3 luni am picioarele extrem de umflate.

- Acum putem merge? o intreb.

- Da. M-a sunat Zayn si mi-a spus ca este totul gata.

- Sper ca Zayn nu i-a spus lui Angel despre bebe.

- Nu are ce sa-i spuna pentru ca nici el nu stie. Doar eu stiu! zambeste larg.

     Rad si ma intorc cu fata la ea.

- Hai, mamico! ma trage de mana.

***

     Intram in casa si raman uimita cand vad peste tot ornamente cu roz si albastru.

- Wow...

- Stiu! Sunt cea mai tare!

     Prajituri! Atatea prajituri si briose si bomboane... nu rezist!

- Iubito! ma striga Angel cand ma vede de afara.

     Ma duc spre el si ii vad pe toti in curte. Familie si cei apropiati.

- Sunt atat de nerabdatoare! ne spune Anne gesticuland energic din maini.

- Te-ai imbracat in roz pentru ca ai vreo presimtire, cumnata? ma intreaba Ed.

- Chiar nu, rad.

- Pot sa te mananc, bombonico? imi sopteste Angel la ureche.

     Chicotesc si ma iau fiorii de la aerul lui cald lovindu-se de urechea mea.

- Mai tarziu, il sarut scurt.

     Ma uit prin jur si vad o masa mare cu pungi de cadouri si de abia astept sa plece toti si sa ma pot uita.

- Ti-am mai spus ca esti cea mai draguta gravida din lume? ma imbratiseaza Zayn pe la spate.

- Timp de patru luni in fiecare zi, rad si ii raspund la imbratisare.

- Esti adorabila in roz!

- Si tie iti sta bine in roz, rad privindu-i tricoul.

- Pentru ca vreau sa fie fata. O sa fiu cel mai de treaba unchi. Mai de treaba chiar si decat propiul ei tata!

- Ai grija! mormaie Angel.

     Radem si suntem intrerupti de Arz'.

- Hei, toata lumea! tipa. Este timpul sa aflam!

     Nu ma asteptam sa fiu totul atat de rapid.

     Il trag pe Angel de mana pana ajungem la ea, si ne da doua baloane imense si negre mat.

- O sa aveti nevoie de astea, ne da doua ace. Numaram pana la trei!

     Il privesc emotionata pe Angel si imi dau seama ca si el este la fel de emotionat ca mine.

     Numaratoarea a inceput si ma fastacesc de pe un picior pe altul, pana aud numarul 1.

     Spargem amandoi in acelasi timp baloanele si petale roz zboara peste tot.

     Tip de fericire si sar in sus, auzandu-i pe tot tipand si aplaudand. Angel ma strange in brate si ma invarte, sarutandu-ma lung apoi imi pupa toata fata. Il privesc cu lacrimi in ochi si incepem amandoi sa plangem.

- Am o fata! tipa Zayn si vine repede la noi, luandu-ne in brate. Te iubesc atat de mult! ma strange. De abia astept sa-i cumpar haine roz si jucarii! O sa fiu cel mai bun tata vitreg, promit!

     Rad si sunt asaltata dupa de imbratisari si urari de bine.

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum