Capitolul 16

3K 153 7
                                    

     Simt cum imi va pocni capul daca nu ma opresc din plans. Ma uit pierduta pe geam si lacrimile mi se rostogolesc din ochi, ca picaturile de ploaie pe sticla. Oare ce face Jace? Stie ca tata e mort? Stie ca totul s-a intamplat din cauza mea? Stie ca tata a murit din cauza mea? Toate intrebarile astea ma fac s-o iau razna. Pentru ca totul se intampla din vina mea.

     Asistenta intra si imi pune pe dulapiorul de langa pat calmantele, privindu-mi apoi perfuzia.

- Il poti chema, te rog, pe Angel Stone? o intreb, stergandu-mi fata de lacrimi.

- Sigur, zambeste scurt, apoi pleaca.

     El este singura persoana care ma asculta si ma intelege. Nu ma cearta cand gresesc si nu ma lasa balta cand am nevoie de el. Iar acum, am nevoie de el.

- Iubito?

     Ma uit spre usa si intind mainile spre el, asteptand sa ma ia in brate ca pe un copil mic.

     Se aseaza langa mine si de abia ma atinge, incercand sa nu-mi provoace durere.

- Ce s-a intamplat, iubito? ma intreaba cu o voce trista.

- Andy, soptesc cu capul in pieptul lui.

- El ti-a facut asta?! tuna.

- Nu. Tata a fost mana-n mana cu dusmanul lui. M-a luat de langa masina si pentru ca nu i-am spus unde va avea loc urmatorul transport a lui Andy, m-a taiat, explic.

- Si Andy unde era? se incrunta.

- La garaje, ii dau drumul din imbratisare. M-a lasat la Arzaylea saptamana asta pana termina acolo.

- De ce nu ai venit la mine?

- Cum sa vin la tine? ma incrunt. Am crezut ca voi fi in siguranta.

- Si Daniell?

- James l-a... impuscat. E mort, imi las privirea in jos.

     Ofteaza zgomotos si ma saruta lung pe frunte, luandu-mi mainile in ale lui.

- Macar am scapat, isi uneste fruntea de a mea.

- E tot ce mi-am dorit.

- Fii cu mine.

     Imi ridic privirea la el, facand ochii mari.

- Ange-

- Nu ne mai poate face nimeni rau acum. Putem fi iar impreuna, Caitlyn.

- Si Andy?

- Este aici? Este langa tine? A avut grija de tine?

- Nu mai este langa mine de mult, soptesc.

- Mereu ne vom lovi unul de altul, iubito. Pentru ca suntem facuti unul pentru celalalt.

- Lasa-ma cateva zile sa-mi revin. Am nevoie de o pauza.

- Orice vrei tu, aproba din cap.

     Zambesc usor si imi da cateva suvite de par dupa ureche, privindu-ma ingrijorat.

     O parte din mine vrea sa fie cu Angel, insa cealalta parte vrea sa-l ierte pe Andy. Stiu ca atunci cand va fi liber, o sa stea cu mine si imi va acorda toata atentia lui. El este cel care m-a salvat de fiecare data, iar acum... el a ramas adapostul meu.

***

     Ii tin strans mana lui Zayn in a mea, incercand sa prind curajul de a intra in biserica, acolo unde se afla tata, restul familiei si prietenii lui.

     Nu sunt pregatita sa trec iar prin asta. Inca nu pot realiza ca tata este mort. Ca persoana care m-a crescut si m-a iubit, a vrut sa ma omoare, iar acum, el este cel mort.

Sindromul puteriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum