Розділ 17 | Узбережжя

9 1 0
                                    

21 листопада 2019 року. Четвер.

— З проєктом? — густі чорні брови вигнулись у здивуванні, коли його очі бігали з дівчини на мене. — Який такий проєкт?

— Ну... — Уітні опустила брехливий погляд всього на мить, як згодом з вогником незнайомого мені азарту усміхнулась та продовжила: — Великий проєкт з біології. В домі Едвіна є мікроскоп, нам дали завдання досліджувати грибок. Сьогодні перший день, треба почати.

Я намагалась сховати посмішку злодюжки, адже батько не знав, що на біологію ходив тільки Едвін. Уітні та я ніяк не були до того причетними. Та й проєкт вигаданий. А якщо й ні, то виростити грибок не займає багато часу.

— Гаразд, але, Енні, — батько обернувся до мене, суворим поглядом спустивши мої надії, — Бути вдома до одинадцятої.

Він подивився на ручний годинник та розгорнув ранкову газету, яку тільки о сьомій вечора почав читати. Старий диван видав жалісний скрип під вагою чоловіка. Ми з подругою вийшли з дому, пошкандибавши по напівтемній вулиці.

— Цей проєкт має в собі використання спирту? — на моїх вустах розтяглась усмішка.

— Авжеж, квітко, — дівчина взяла мене під лікоть, мрійливо заглядаючи на небо. — Це будуть різні види спирту.

— Від сидру до текіли?

Дівчина розреготалась, набираючи номер Едвіна. Хлопець повідомив, що все долав сусідню вулицю. Отож за декілька хвилин ми вже сиділи в його машині.

— Де хоча б ваш «проєкт» відбуватиметься? — я заглядала в кишенькове дзеркальце, фарбуючи губи прозорим блиском.

— На острові Бей Фарм одна моя знайома влаштувала типу вечірки до дня Хелловіну, — промовив Едвін, не відволікаючись від дороги.

— Аламіда? — мій подив підтвердив хлопець, кивнувши. Це було не близько, майже на іншому кінці міста, не враховуючи дорогу до острова. — Хіба Хелловін не через тиждень?

— У серйозно багатеньких діточок свята хоч кожен день, — Уітні відібрала в мене блиск та почала фарбувати власні губи, дивившись в дзеркало авто.

— Не ображай Едвіна власною відсутністю кишенькових.

Едвін усміхнувся, на мить кинувши очі до дзеркала дівчини. Уітні лише шикнула в мою сторону.

Бунтарка, або Таймер сновидіньWhere stories live. Discover now