Flashback
2017"Yiğit neden buraya geldik?" diyordu, daha 17 yaşında ki küçük kız.
Sevgilisi olduğunu zannettiği 18 yaşında ki oğlan ise sadece gülümseyerek ileriye doğru götürüyordu, elinden tutarak.
Geldikleri yer çıkmaz sokaktı, caddeye yakın kesimdeydi.
Küçük kız hala anlamaya çalışıyordu, sevgilisi neden buraya getirdi diye.Birlikte keşif yapıp birşeyler öğrenmeyi seviyorlardı, küçük kız bununla alakalı olduğunu düşünmüştü.
Adımları yapımı hala devam eden boş bir inşaatın orada durmuştu, kız merakla erkek arkadaşına bakıyordu.
"Burada birşey buldum, çok seviceksin." Oğlanın bunu demesi ile kız heyecanla ellerini çırpmıştı.
Birlikte içeriye girdiklerinde, 1.kata çıkmışlardı.Bomboş olan yerde tuğlalara bakıyordu sadece küçük kız.
"Hani Yiğit, nerede? Ne göstericeksin?" Heyecanla sorduğu sorular karşısında, oğlan kıza doğru yaklaşmıştı.
"Seni özledim küçüğüm, sende beni özledin biliyorum." oğlanın demesine karşı, kız kaşlarını çatmaya başlamıştı.
"Neden buraya geldik?Niye buradayız diyorum sana?" küçük kız oğlanın ona doğru adımlarına karşı gerilmeye başlamıştı.
"Başbaşa olalım istedim."
Bu cümleye karşı kızın kaşları havalanmıştı , "Saat geç oldu , gitmem lazım." hızlıca konuşup aşağıya inmeye adımladığında , oğlan kollarından sıkıca tutmuştu.
"Ceren , hasret mi gidersek güzelim? Başbaşa kalacağımız bir ortam bulamıyoruz." hızla kızın boynuna öpücük kondurmuştu, bedeni kaskatı kesilen küçük kız hızla ittirmişti oğlanı.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen? Beni öpemezsin sen Yiğit!" korkuyla bağırıyordu, lafları oğlanın sadece sırıtmasına sebep olmuştu.
Aşağıya gitmek için hareketlenen kızın kollarından tutup, geriye ittirmişti.Yere düşen kız sağ kol dirseğini sertçe çarpmasıyla acıyla ses çıkartmıştı.
Üstüne kapanan beden ile iyice korkmuştu, boynunda hissettiği dudaklar ile vücudunu titremeye başlamıştı.Öpücüklerin yanı sıra oğlanın elleri teninde ve kalçasında geziniyordu.
Bu onu dahada kötü yapmıştı.
"BIRAK BENİ, DOKUNMA BANA!" Korkuyordu, bağırıyordu , itiyordu ama nafile.
Sevgilisini sevdiğini sanmıştı, ilk ilişkisiydi (sevgili) bu.
Tecrübesiz olduğu için ne yapacağını bilmiyordu ilişkisinde , etrafını gözlemleyerek adımlıyordu sadece.
Hiç yakınlaşmamışlardı, olacağı zamanda kız geri çekilmişti.Oğlan içten içe kızı öpmek, dokunmak istiyordu.Kız ise tam aksine istemiyordu, bunuda anlayamamıştı.
Sevdiğini düşünüyordu oğlanında, ilişkilerinde hep eğlenerek vakit geçiriyorlardı.Oysaki oğlan onu kıvama getirmek için yapıyordu.
Şuan bu öpücüklerden kurtulmak istiyordu kız, üstündeki bedeni sertçe iktirdiğinde toparlanarak ayaklanmıştı.
Çantasını kaptığı gibi kaçmak istiyordu fakat oğlan onu tuttuğu gibi gitmemesi için geriye doğru iktirmişti , nereye iktirdiğini hesaplamamıştı oysa ki.
Kız dengesini kaybederek bulundukları kattan aşağıya düşmüştü, onun o halini gören oğlan panikle korkup kaçmıştı.
O günden sonrası hastane ve adliyelerde geçmişti, psikolojik destek almıştı o dönem kız.Abisinin desteğiyle toparlanmıştı, öbür ki yıl kazandığı üniversite ile yeni başlangıç yapmıştı.