C:Nasıl yani?
Odamda ki evrak nasıl sızabiliyordu? Üstelik kapmı genelde kilitli tutuyordum.
Şaşkınca bakarken, İpeğin sırıttığını görüyordum.
Tabii ya!
Aklı sıra benimle oyun oynuyordu, ama bilmediği birşey vardı ;)
Nihal:Ceren'in sızdırdığını mı düşünüyorsunuz?
Kerem:Bu saçmalık, sırf abisi orada oynuyor diye mi? Birisi yapmıştır-
Keremin cümlesini kesen Okan hocaya dönmüştüm.
Okan:Kerem, aslanım olaya hakim değilim ama antreman saatin geldi.
Kerem:Hocam kusura bakmayın ama-
Keremin elini sıkmıştım, bana döndüğünde susmuştu. Dursun beye döndüğümde gülümsemiştim.
C:Kameram en son ne zaman görüntü almış acaba?
Abdurrahman:1 gün öncesi kızım
C:Evrakların sızdırıldığına ilişkin, kanıtı görebilir miyim?
Erden Başkanın uzattığı raporlara göz atıp tekrardan sırıtmıştım.
Dursun:Kızım evraklar senin odandan çıktı, seni suçlamıyoruz sadece olayı anlamak için buradayız.
C:Dilerseniz hepbirlikte odama geçip bu konuyu açıklığa kavuşabiliriz
Herkese bakış attığımda, başlarıyla onaylamıştı. Elimle geçmeleri için işaret ettiğimde peşpeşe giriyolardı, Nihal hepsinden önce koşturarak giriyordu ve Nejlada ona eşlik ediyordu.
Adım attığım an bileğime dolanan el ile durmuştum, Kerem'e döndüğümde boşta ki elini yanağıma yerleştirmişti.
Kerem:Senin yapmadığını biliyorum ben.
Gülümsemiştim, elim yanağına çıktığında okşamıştım. Güzel yüzüne, elalarına bakıyordum.
C:Teşekkür ederim sevgilim, şimdi sen antremanına git oraya odaklan olur mu?
Başını hayır anlamında salladığında , hızla lafa girmişti.
Kerem:Şimdi bende o odaya geliyorum , bunu yapmadığını ispatlayacağız.
Halil:Neyi yapmadığını?
Halilin sesiyle o yöne dönmüştüm. Barış ve Yunus el sallayarak sırıtırken, Halil tek kaşı havada yanımıza gelmişti.
Kerem:Cerenin odasından birkaç evrak Fenerbahçeye sızdırılmış ve odadaki görüntülerde yok.
Hepsi şaşkınca bakıyordu, Barış elini ağzına götürüp teyzeler gibi tepkiler sunuyordu.