Flashbsck ~ 2016
Nihalden'Babamın en yakın arkadaşının düğünü vardı, Rizeye gelmiştik daha önce gelmediğim bi şehirdi heryer yemyeşil çok güzeldi...
Babamın arkadaşı dursun amca buradan bi kızla evlenecekmiş o yüzden düğün burada gerçekleşecekmişAkşam'
Burada herkes değişik şekilde halay çekiyordu sanırsam horonmuş çektikleri şey... kenarda onları izlerken bir çift ela gözün baktığını görmüştüm gülümseyip el sallamıştım düz ve gür saçları olan o çocuk yanıma gelmişti"Selam! Ben alper , adın ne?"
N:Selam Alper, nihal bende
"Memnun oldum nihal, seni daha önce görmedim buralarda ve bizim tarafta duruyorsun"
N:sizin taraf mı?
"Hm hm, damat tarafı yani... nesi oluyorsun dursun dayının"
N:Babamın arkadaşı olur, senin neyin oluyor?
"Annemin kuzeni, herkes tanıdık burada seni hiç görmedim ama"
N:İzmirden geliyoruz biz ailecek
"Dursun dayımda iş için oradaydı..."anladım... kaç yaşındasın?"
N:14, sen?
"16, 2 yaş varmış"
N:hm hm
Dans müziği çalıyordu, herkes o horon diye nitelendirdikleri şeyi çekmeyi bırakmıştı. Alper elini uzattığında ona bakıyordum o ise gülümsüyordu
"Nihal, dans edebilir miyiz?"
N:OLURR
Nedense heyecanlanmıştım, ilk kez birisiyle dans edicektim sanırım bu yüzden böyle tepki vermiştim
Alperin uzattığı eli tutmuştum, sahneye doğru ilerlediğimizde iki eli belimi sarmıştı, ben ise ellerimi onun omzuna yerleştirmiştim dans ediyorduk ritme göre
"Biliyor musun... ben ilk kez bi kızla dans ediyorum"
Şaşkınca bakmıştım, o ise bakışlarını kaçırmıştı
N:Ciddi misin sen?
"Hm hm"
N:Bende...
"Bende ne?"
N:Bende ilk kez birisiyle dans ediyorum...
Şaşırmıştı, ardından gülüşmüştük
Kısa ama ilklerimizi gerçekleştireceğimiz o ilişkinin başlangıcı böyleydi...Günümüz'
Alperi görünce çok şaşırmıştım... hiç beklemiyordum İstanbul'a gelir gelmez görmeyi. Fakat unuttuğum birşey vardı Galatasaray ile iş görüşmem? Kabul edilirsem ne olucaktı peki? Hergün onu görecektim ama unutmuştur bile beni koskoca 7 yıl geçti...