3.2

5.3K 326 281
                                    

Kerem:Aç bakalım ağzını güzelim

C:Aşkım vallahi doydum

Dudak büzmüştü, ay bu hali çok tatlıydı. Süreklide yapardı, bu dudak büzmesi en çok ona yakışıyordu.

Gülerek yanağından öpmüştüm, hala elinde kalpli kurabiyeyi tutup yedirmeye çalışıyordu

C:Bak bu son, gerçekten doydum

Kerem:Peki peki , öyle olsun

Uzattığı kurabiyeyi ısırmıştım, gerçekten güzel yapmıştı maşallah kocama.

Çiğnerken dikkatlice beni izliyordu, aşık olma garantili 👍🏻

Yuttuğumda , o da yetmezmiş gibi meyve suyunu uzatmıştı. Onuda yudumladığımda ona doğru dönüp , boynuna sarılmıştım.

Elindekileri bırakıp, sıkıca karşılık verdiğinde yine ve yine huzurlu hissediyordum.

Birsüre öyle kaldığımızda, yanağından öpüp ayrılmıştım kollarından. Bir eli hala belimdeyken , bu sefer böreğe uzanmıştı.

Gözlerim bölermişti, bir lokma daha yersem istifra ederdim.

C:Sevgilim gerçekten doydum, herşey çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Kerem:Ya incecik kalmışsın güzelim, ye birazcık

C:İncecik mi? Ben kilo aldım bi kere.

Kaşları çatık vücuduma göz atıp tekrar bakışlarını buluşturmuştu.

Kerem:Birtanem kilo vermişsin bir kere.

C:Tam 3 gram kilo almışım, sen vermişsin diyorsun.

Gülmeye başladığında dik dik bakıyordum. Yahu kilo aldım diyorum , nesi komik?

Kerem:Ah sevgilim ah, 3 gram ne Allah aşkına? Hadi ye bunuda bitsin.

C:Yemin ederim ki doydum

Kerem:İyi tamam tamam, afiyet olsun bakalım.

Gülümsemiştim

Gece meğersem bana patatesli börek yapıp kalpli kurabiye yapmış. Üstelik kurabiyeyi ilk kez denemiş, ve çokta lezzetli olmuş.

Benim yapmam gerekeni o yapmış, uğraşmış saatlerce.

Kocamda kocam

Maç yorgunluğunu düşünmeden benim için bunlarla uğraşmış, sabahın köründede nehre gelip sürpriz yapmak istemiş 🥺

Gerçi ilk geldiğimde beni korkuttuğu için kızmıştımda, ama sonra kıyamamıştım.

2 saattir tıka basa yemek yediriyordu, ekstra yaptığı diğer şeylerdende yediriyordu.

Kesin kilo aldım,kesin.

Beni bu hareketleriyle düşürürken, coştururken yanaklarını sıkıp öpüyordumda.

Kerem Aktürkoğlu ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin