3.1

5.1K 340 210
                                    

Kerem:Babacığım bu benim güzeller güzeli sevgilim Ceren.

En içten gülümsememi sunmuştum tonton kayınbabacığıma.

Ömer:Memnun oldum kızım, bende Ömer. Kerem çok bahsetti senden, kısmet bugüneymiş.

Tokalaşmak için uzattığı eli , tutup öpüp başıma koymuştum. Bu yaptığımla artı pointler alırken içten ve sıcak gülümsemesini yansıtmıştı.

C:Bende memnun oldum efendim.

Ömer:Ömer amca de sen kızım, kim bilir ileride baba dersin.

euzu billahi mineşşeytanirracim

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

Bunlarda ne hızlı aileymiş yahu?

Şaşkınca bakarken hepsi kıkırdamaya başlamıştı, şokumu atlatamazken Kerem elini belime yerleştirerek abilerinin yanına adımlamıştı.

Karşımda gülerek bizi izleyen ikiliye ponçik ponçik gülümsüyordum.

Kerem:Abilerim, çok merak ediyordunuz tanışın birtanemle.

Birtanem mi 😻

Ağzını yiyim 😍

OY OY OY

32 diş gülerek el sıkışıyordum karşımdaki abiciklerle.

İkiside Kerem'e cidden benziyordu , vay be.

Geceleri stalk yaparken tüm aile fertlerini ezberlemiştim, teyzesinin kızını bile biliyordum. Neyse çaktırmak yok.

Selim:Merhaba yenge, ben Selim tanıştığıma memnun oldum.

Yengen kurban olsun sana caneyyy

Rıdvan:Bende Rıdvan, Kerem çok bahsetti. Çok merak ettik seni, sürekli dilindesin.

Gülümseyerek Kerem'e bakmıştım, yanaklarını sıkıp öpesim vardı ama yeri değildi.

C:Bende memnun oldum Selim abi , Rıdvan abi.

Rıdvan:Bizim çocuk ilk defa birini getirip tanıştırdı, sevindim ne yalan söyleyim.

Abo

İlk defa mı

AĞĞĞAĞAĞAĞAĞAĞ

Mutluluktan salak salak gülüyordum, Keremde belimdeki eliyle okşuyordu sırtımı.

Kerem:Abilerim ve Babacım, tanıştırmayı yaptığıma göre biz gidelim. Siz yerinize geçin, bende giyineceğim maç için . Cereniminde birkaç işi vardı onları halleder.

Ömer:Tamam oğlum, bana dönmüştü , çok memnun oldum kızım bizede gel olur mu? Seni ağırlamayı çok isteriz.

Rıdvan:Evet gelin bizede, annem çok sevinir.

C:İnşallah gelirim Ömer amcacığım

Kerem Aktürkoğlu ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin