1.3

5.3K 285 264
                                    

Kahkaha şelalesinin ortasındaydım, konumuz ise Derya Uluğ konserinde Samet ve İsmailin viral olan videosuydu. Yarıla yarıla gülüyorduk.

Gözde:Ay ben kızları sonradan farketmiştim

İsmail:Ya boşverin zaten napıcağımı şaşırdım, gaye ağzıma sıçıcak diye aklım feleğim şaştı

Mert:Olum seni geçtim Samet bakmamak için direniyodu o daha komik hahaah

Gözde:çok güldüm vallahi, ceroş keşke sende gelseydin

İrfan:evet kızım sen hiç kaçırmazdın neden gelmedin?

Ah irfom ah gözdem... depresyondayken sana çıkıyor bu yollar söyleyip ağlasa mıydım?

Evet depresyonun alasındayım, neden sizce?

1 haftadır kerem suratıma bakmıyor ve hiç bir sebep yok iken. Aramız iyiydi fazlasıyla, telefon görüşmemizden 2 gün sonra soğuk yapmaya başladı yüzüme bakmıyor konuşmuyor. Dejavu resmen, ilk başta bende ona yaptığım için mi yapıyor diye düşündüm ama yok çaktırmadan gözgöze de geldiğimiz oluyor fakat ona gidip sohbet açsam yüzüme bakıp gidiyor üstelik o iremle konuşuyor?

Canım fazlasıyla yanıyordu, nihalle bu duruma anlam veremezken yunus ve halili darlıyordum onlarda birşey bilmediklerini söylüyordu ama yalandı biliyolardı benden saklıyolardı.

İremin ailem hakkında dediklerinden sonra yanıma gelip teselli etmişti fakat şuan o kızlaydı canım yanıyordu pislik gudubetler.

Kaç gündür moralim bozuktu, nihal etrafıma dört dönüyordu barıştan laf almaya çalışıyordu ama barışta bilmiyormuş. Nihalin dediğine göre yunus ve halil biliyormuş barışa da dememişler

Çünkü barışa derlerse nihale derdi , nihalde bana...

Benim bozuk olan moralim ve geçenlerde Fenerbahçe-Trabzonspor derbisinde kaybedişlerinden ötürü yemeğe çıkmıştık. Hepimiz moodsuz gelirken bu konser olayı neşemizi getirmişti.

Şık restorana gelmiştik. Gözde-İrfan-İsmail-Abim ve ben. Ceren ile İrfancan E. gelicekti fakat melina huysuzlanınca gelmemişti, cana da neşe abla bakıyordu rahattık yani.

Mert:Gaye neden gelmedi olum?

İsmail:Kuzeniyle bir işi çıktı o yüzden yoksa o da gelmeyi çok istedi

Gözde:Bir dahakine artık

Sessizce yemeğime devam ederken restorandan içeriye giren o iki kişiyi görmüştüm.

Kerem ve Yunus

Yunus beni ilk farkeden kişi olmuştu gülerek el sallıyordu, kerem ile gözgöze geldiğimizde bakışlarını çekmişti hemen.

Bu muydu ya? Ne oldu birden? Neden bu kadar kötü davranıyordu? Yoksa amacı beni ona bağlamak mıydı? Amacı buysa başarmıştı.

Yunus Keremin kolundan tutup yanımıza doğru getiriyordu, Gözde bunu görünce yediği lokma boğazında kalmış öksürüyordu çünkü keremle olanları ona da anlatmıştım o da anlam veremiyordu.

Kerem Aktürkoğlu ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin