1.5

5.3K 281 204
                                    

Ne yapmam gerekiyordu? Nasıl davranmalıydım? Nedensizce benden uzak kalırken yüzüme bakmıyorken , benim zor günümde ağladığım sıra yanımda olup , o güne o ana sebep olan iğrenç kızla neden konuşuyordu?

Onun gibi mi yapmalıydım.Takmayıp tanımamış gibi yapmak , görmezden gelmek , başkalarıyla konuşmak mı?

Berkan:Ceren bu dansı bana lütfeder misin?

Düşüncelerim berkanla bölünürken ona bakmıştım, kereme... kaşları çatık izliyordu bir berkana bir bana bakıyordu. Hayırdır paşam? Ama ben o değildim gözüne sokmazdım, yerine göre yanii.

İçeriye girdiğimizden beri bakışları üzerimdeydi. Hafta boyunca bana bakmayan eleman, şuan izliyordu.

Başlarda masalar ayrıydı, Dursun başkan , Erden hoca ve Okan hocanın konuşmalarından sonra gevşemiştik, Halil beni masalarına oturtmuştu , tam karşımda ise kerem vardı.

Berkanın cevap bekleyen bakışlarıyla ona dönmüş gülümsemiştim, ayaklandığımda kereme doğru bakış atıvermiştim. Aynı zamanda yukarıya çıkan elbisemi aşağıya çekiştiriyordum. Anlam veremediğim bakışlar içerisindeydi.

Berkan elimi tutacağı an dönüp gülümsemiştim

C:Maalesef, Halile söz verdim

Mahcup şekilde uzattığı eli ensesine gittiğinde ,
rahatlaması için içten gülümsememi yapıyordum

Berkan:şey...

C:sıkıntı yok, birdahakine artık.

Gülümsemişti, o sıra üstümde olan bakışlarını görmezden gelip yanına adımlıyordum. Ona değil yanında ki halil için. Ama o yanında ayakta durmuş halili görmediğinden anlamamıştı, meraklı bakışlar atarken halile iyice yaklaşmıştım.

Çünkü bugün dans edilirse birlikte edeceğimizi söylemişti, bakışları beni bulduğunda anlamış olacak ki elini uzatmıştı

Halil:ceroşum

Gülümsemiştim

Halil:bu dansı bana lütfeder misiniz leydim?

Yunus:Kızı ayağına getirt sonrada sor, yuh

Yunusun dediğine gülerken halile evet anlamında başımı sallamıştım

Kereme hiç bakmayarak dans edilen alana ilerlemiştik, halilin ellerini nereye koyacağını şaşırmış vaziyette afallarken ben ellerimi omuzlarına yerleştirmiştim

C:Halil rahat olabilirsin, senden rahatsız olmam

Halil:Tamam...

Halil ellerini belime yerleştirdiğinde olduğumuz yerde sallanıyorduk , yüzüm keremlerin o tarafa döndüğünde bakışlarını hissediyordum.

Bu elimden kan akmasaydı yüzüme bile bakmıyordu , vicdan mı yapıyordu? Bana acıyacak insanla işim olmaz bu kişi kerem bile olsa.

Kerem Aktürkoğlu ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin