Mert:Keremle aranızda ne var?
Kocam mı demeliydim , sevgilim mi?
Elisa ve Aslanın babası mı demeliyim yada?
Sadece yüzüne bakıyordum, birşey diyemiyordum.
Öylece bakıyordum, bakışları sertti.
İnkar kızım
Sonuna kadar inkar
C:Arkadaşım abi
Tek kaşını kaldırmıştı, Bismillahirrahmanirrahim
Mert:Akşamın o saatinde, napıyordunuz?
Napıyorduk?
Cilveleşiyorduk alt tarafı
C:Sohbet, muhabbet abicim.
Mert:Ceren bak-
C:Ya bi kızla erkek arkadaş olamaz mı bunun nesi garip? Ben İrfanla arkadaşım Altayla da arkadaşım ona bakılırsa, he birde İso var.
Mert:İrfan evli, İsmailin ilişkisi var , Altayıda tanıyorum.
C:O zaman Keremide tanı , napabilirim? Sen onu bilmiyorsun diye ben napıyım? Hem ne alaka ilişkisi varmış , yokmuş?
Mert:Alakası çok
C:Abartma abi, iddiaya girmiştik ve o kaybetti. O yüzden gidip birşeyler yedik , hepsi bu.
360 derece etrafımda dönüp kuşkuyla bakıyordu, tek yaptığım ecel terleri dökmekti.
Mert:Başbaşa mı?
C:İkimiz arasındaydı iddia
Mert:Tek ikinizdiniz yani?
Sıkıntılı ya
C:Ya sana o şerefsizi gördüm diyorum sen Keremin derdinde misin abi? Cidden yazıklar olsun sana.
Kırılmıştım, benim ödüm bokuma karışıyo geçmişimdeki travmam tekrar tetiklenir diye. Paşam hala kiminle olduğumu sorguluyor.
Odama sinirle geldiğimde kapımı çarpmıştım, hemen ardından kapım açılmıştı.
Arkadamı dönmemle abimin beni kolları arasına alması bir oldu.
Mert:Bebeğim özür dilerim, beni anlayacaksın elbet birgün. Ben senin iyiliğini istiyorum birtanem, Keremi çok tanımıyorum herkese güvenmeni istemiyorum , dikkatli olmanı istiyorum. Korkuyorum birtanem , sonuçta zamanında o şerefsizede güvendin ve benden ilişkini sakladın sende beni anla.
Sarılışına karşılık verirken sulu gözlerime hakim olamamıştım, gözyaşlarım aktığında abim bunu farketmiş olmalı ki hızlıca geri çekilip yaş yerleri parmaklarıyla siliyordu.